Meh, olen varmaan ainoa airsoftaaja koko maassa, joka ei ole lukenut Tom Clancyn kirjoja :/
Enivei, luen itse kaikkeista eniten fantasiakirjallisuutta, muunmuassa R.A. Salvatoren Forgotten Realms-kirjat on toistaiseksi kaikki tahkottu läpi, kuin myös TSH-trilogia, useampaan kertaan. Ja Hobitti eli sinne ja takaisin on myös tullut luettua... 5 kertaa.
Fantasian lisäksi olen lukenut Vareksia ja Remeksen Ilkkaa, sekä muita satunnaisia "klassikkoja", esimerkiksi Tuntemattoman ja Seitsemän veljestä. Raamattukin on tullut tahkottua kahdesti läpi, tiedä häntä sitten miksi.
Oma suosikkikirjani on kuitenkin Ursula Le Quinin Maameren Velho, ja sen kaksi muuta osaa (Atuanin Holvihaudat, Kaukaisin ranta). Sarjassa on kaikenkaikkiaan ilmestynyt seitsemän kirjaa, joista yksi liittyy suoranaisesti alkuperäiseen trilogiaan. Suosittelen kaikille jotka ovat edes tilkkaisen kiinnostuneita fantasiakirjallisuudesta; kirja ei ole tosiaankaan mikään viisisataasivuinen tiiliskivi. Omassa versiossani on vähän reilu sata sivua.
-Gotrekki