Noniin Ei mitään 3 osapuolta vain Armeija ja sissit esim yksiväriset ja maastokuviolliset tjsp. Mielellään lääkintämies sääntö mukaan että kun haavoittuu niin valkoinen nauha käteen tällöin voi ottaa vankeja jolloin pelistä tulee hauskempaa, vangit voi sitten esim. teloittaa Armeijan komentajan käskystä tjsp.
suunnitelma on jo muuttunut,varsinaisia sissejä peliin ei tule. Lääkintä säännöt tottakai mukana. Vankeja voi ottaa, mutta eriasia saako sellaisia.
pelaajamäärä on sellainen 60-80 per joukkue jos orgut kestävät sen.
aivan liikaa, jo osapuolien määräksi, ei ahnehdita liian suurta palaa kerrallaan.
Kokeneemmat/vanhemmat RJ ja JJ. Molemmille puolille Komentajat sekä varakomentajat.
luonnollisesti. Komentajiksi organisaattoreita ja rj ja jj luotettavia henkilöitä.
Samoin molemmat joukkueet salakuuntelivat toisten radiokanavaa.
Ja jotku huutivat jtn. aivan kamalaa sinne radioon.
Mm. Mun nakki palaa, mun ase laukee mun korvaa, ja jtn mutinaa josta kukaan ei saanut selvää. Radioiden kanssa vain kilahtaa hermot.
Hei pliis, älä kerro enempää. Mihin porukat eivät sissimätössä puuttuneet, ei tarkoita ettei me puututtaisi. Sissimättö on sellainen hupi-pelisarja, tästä sellaista ei tule. Radiohäiriötä on muutenkin ongelmallista, siksi heitän henk. Koht. jokaisen sitä harrastavan niska-perse otteella pois ja erittäin pitkän porttikiellon saattelemana. Varmaan vielä pitkien huutojen kera.
Orguille radiot ei kenellekkään muulle. Ja ennen skenua kannattaa pitää talkoot jos joku haluaisi tehdä jtn. uusia rakennuksia tai korjata vanhoja
ja siivota pelipaikkaa yleisesti.
Aivan, uutta pitää rakentaa ja paljon. Siivoomisesta en tiedä, se on enemmänkin lopuksi se homma. Organisaattorit tulevat käyttämään LA puhelimia, koska ne normit PMR 446:set ovat niin syvältä kuin olla ja voi, tämä myös pitäisi estää sitä ettei kukaan pääse organisaattoreiden kanavalle mesoamaan.
Pelaajien ruuan hoitaminen on yksi vaikea pala purettavaksi se ei ole niin helppoa kuin luulisi se pitää hoitaa perusteellisesti, se on sen ajan murhe.
Ei ole, äärimmäisen yksinkertaista jos sitä hiemankin suunnittelee. Asiaa selvitetyltä eräälä intin muonitus tyypiltä.
Myös majoitustilat täytyy katsoa entä jos kaikki eivätkään mahdu mikä sitten eteen.
Yö-rauha mielellään esim. 24.00-05.00
ei mahdu ja peli on todennäköisesti käynnissä koko yön. Teltta majoitus kunniaan. Mutta tottakai niille jotka haluavat nukkua moinen mahdollistetaan ja
unirauha taataan.
salaiset operaatiot ja lisä-tehtävät ovat hauska lisä skenuun.
Moisia tulee kyllä.
yön aikana ei tarvitsisi käyttää valo-tikkuja koska on niin valoisaa. Sisseille kaikki joukkueet ja ryhmät on ihan turhia vain Armeijalle sellaiset sopii.
pimeät ne kesäyötkin ovat. Joukkue jaot on pakko olla, muuten kaikki kusee jo heti alussa.
Radiopuhelimet voi unohtaa kokonaan Sissimättö ykkösessä se oli niin sekasortoista hommaa että kukaan ei kestä sitä.
Samaa mieltä miqzun kanssa. Ja sitä paitsi miten sissimättö 1 oli mitä oli, tämä ei ole sellaista. Radiot on pakko olla ja radiokommunikaation on pakko olla selkeää.
Yö-rauha mielellään esim. 24.00-05.00 jotta saisi edes vähän nukuttua että jaksaa se on niin arseesta valvoa 24tuntia putkeen ja menettää peli into kesken pelien, pakko nukkua edes vähän.
Jos nyt et herranlettas jaksa 24 tuntia valvoa putkeen, niin voit jo vähän miettiä asiaa uudestaan. Intissä kuitenkin pääset nukkumaan sen pari tuntia yössä ja sitten vartioon, se on paljon raskaampaa kuin se ettei nuku ollenkaan. Ja itsekkin valvon välillä 72 tuntiakin putkeen, eikä tämä ole minulle "arseesta".