!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.

Kirjoittaja Aihe: JG CQB M4  (Luettu 10273 kertaa)

Poissa JJurvanen

• Jäsen
  • **
JG CQB M4
« : 05.06.12 - klo:22:15 »
Tietääkö kukaan että onko ihan toimiva peliväline vaiko täyttä kuraa.
Jing Gonghan on ihan toimiva mitä itse olen kuullut, korjatkaa jos olen väärässä!

http://www.milgear.fi/kauppa/jing-gong-f6624-p-2841.html

Softa-poju 93

• Vieras
Vs: JG CQB M4
« Vastaus #1 : 05.06.12 - klo:22:24 »
Muovirunkoinen Colt eli ei kannata. Alkaa nitisemään poikkeuksetta ja ei ole niin kestävä kuin metallirunkoiset. JG itsessään on ihan kiva.

Poissa JJurvanen

• Jäsen
  • **
« Vastaus #2 : 05.06.12 - klo:22:26 »

Poissa Allupallu

• Jäsen
  • **
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
« Vastaus #3 : 05.06.12 - klo:23:13 »
Tuo on kyllä mitä mä oon kuullu niin aikas hyvä pitäs olla aika kestävä ja jg:n laatu on aika hyvää että ainoo vaan on toi hinta mut jos se ei haittaa ni sit varmaan kannattaa ostaa.
-Alex

!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.