!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.

Kirjoittaja Aihe: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?  (Luettu 65020 kertaa)

Poissa juhox

• Käyttäjä
  • *
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #45 : 16.12.11 - klo:22:24 »
Amnesia :D  Morsot ja niide tohvelit. Jos videossa pelaajan huuto ja humalaiset puujalkavitsit eivä kuuluisi, peli saattaisi yksin pimeässä ehkä vähän pelottaa. En ole kokeillut peliä itse.
Käytä päätä, silmiä ja sormea!

Poissa kilppari

• Jäsen
  • **
  • höhöö
« Vastaus #46 : 12.03.12 - klo:16:31 »
Kyl se oli ykkösluokalla ku mun veli anto mulle halo1&2 ni kyl se halo ykkösen kohta ku ne floodit tulee ekaa kertaa oli aika pelottava sillon.

Poissa Olli

• Käyttäjä
  • *
  • RAVEN-komppania, commando
« Vastaus #47 : 14.09.12 - klo:08:57 »
Itse olen pelannut kaikkia haloja, amnesiaa, slendermania ja dead spacea.
Kokemukseni mukaan amnesia on pelottavin morsoineen.
Turd

!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.