BBT Airsoft järjestää 10-12 heinäkuuta 3 päivää kestävän Operaatio Leopardin Huittisissa.
Linkki sivuilleLuvassa on siis ihan sitä perinteistä BBT-mättöä, kuten aiemminkin, mutta pidempikestoisena. Tarkoituksena olisi siis koota oma joukkue peliin Järvenpää-airsofin peleissä käyvistä urhoista. Tarkoitus olisi pitää peli edelleen rentona, mutta ilman sekasortoa hyvin järjestäytyneenä joukkona. Joukkueenjohtajana toimin minä. Jos osanottajilla on kiinnostusta, on mahdollista järkätä bussikuljetus tapahtumaan. Bussin hinta on about 10-20e/suunta riippuen mukaan tulevien määrästä ja siitä, minkä hintainen bussikuljetus ylejään saadaan.
Osapuoli on Länsi, joten päästäksesi joukkueeseen täytyy olla jokin näistä puvuista:
* Woodland
* Marpat
* DPM
* Tigerstripe
* ACU
Voit ilmoittautua yksin tai ryhmässä. Ryhmäjaoista kerrotaan myöhemmin, mutta tarkoituksena on, että samassa ryhmässä olevat pelaavat keskenään ja yksin ilmoittautuneista kerätään yksi tai useampi ryhmä. Joukkueeseen voi ilmoittautua, mikäli olet tapahtumaan mennessä täyttänyt 13 vuotta ja sinulta löytyy jokin yllä olevista maastopuvuista. Ilmot laitetaan minulle yksityisviestinä.
Ilmossa:
-nimi
-mahdollinen nick
-maastopuku
-ikä
-kiinnostus bussikyydistä
-mitä ikinä haluatkin sanoa
Jotta saisimme joukkueen kokoon, täytyy lähtijöitä olla väh. 25.
Tähän mennessä ilmoittautuneita ryhmiä:
- SKA
- BBB
- Plan-C
Yksinäisiä sotureita:
-Late
-Kalaq
Pyrkikää ilmoittautumaan minulle mahdollisimman nopeasti. Kysymykset voi laittaa tähän ketjuun.