!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.

Äänestys

Tulossa?

Tulossa.
7 (87.5%)
Tulossa, kyytiä vailla.
0 (0%)
Tulossa, kaveri tai useampi mukana.
1 (12.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 8

Kirjoittaja Aihe: Maatila 13.4. PELIT PERUTTU!  (Luettu 12628 kertaa)

Poissa Miqzu

• T-Uhka
  • Puuhapete
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Maatila 13.4. PELIT PERUTTU!
« : 09.04.08 - klo:20:58 »
Pelejä maatilalla kyseisenä ajankohtana, sateen takia pihapelejä saatetaan joutua rajoittamaan.

Valvojat:
Pelit järjestetään mikäli paikalle saadaan kaksi (2) tai useampia organisaattoreita.

Pelialueella viritysrajoina kaikille asetyypeille 1.6J (126 m/s 0.20g kuulalla). Lisäksi kuulien maksimipaino 0.28g.

INFO

HUOM. PELIT PERUTTU!
« Viimeksi muokattu: 13.04.08 - klo:10:05 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Juhku

• Jäsen
  • **
    • Edelweiss
Vs: Maatila 13.4.
« Vastaus #1 : 09.04.08 - klo:21:01 »
Tulossa.
A.S.T. Edelweiss

Poissa valther

• T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • <3
« Vastaus #2 : 09.04.08 - klo:21:04 »
Tulossa.

Poissa hjördis

• Jäsen
  • **
  • BBB (Big Bacon Burger)
« Vastaus #3 : 09.04.08 - klo:21:30 »
Tulossa.
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:08:09 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Antti

• Puuhapete
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
« Vastaus #4 : 10.04.08 - klo:16:09 »
Tulossa, ehkä pari kaveriakin.

Poissa abiskuukkeli

• Käyttäjä
  • *
« Vastaus #5 : 12.04.08 - klo:20:50 »
Tulossa, Jos saan hyväksytyt suojalasit lainaan [Esim. Sg5 / Sg3. Mulla on lasit joten pitäs sinänsä olla aika isohkot lasit.] Jos saan laseja lainaan niin otan kaverin mukaan.

Feat: Uusi ase, Ghillie.

Poissa Juhku

• Jäsen
  • **
    • Edelweiss
« Vastaus #6 : 12.04.08 - klo:22:03 »
Tulossa, Jos saan hyväksytyt suojalasit lainaan [Esim. Sg5 / Sg3. Mulla on lasit joten pitäs sinänsä olla aika isohkot lasit.] Jos saan laseja lainaan niin otan kaverin mukaan.

Feat: Uusi ase, Ghillie.

Minulta löytyy varamaski, jota voit lainata.
A.S.T. Edelweiss

Poissa V33Q

• Käyttäjä
  • *
    • EW-Forum
« Vastaus #7 : 13.04.08 - klo:00:24 »
Tulossa.
-A.s.t. Edelweiss.

Poissa Miqzu

• T-Uhka
  • Puuhapete
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Maatila 13.4. PELIT PERUTTU.
« Vastaus #8 : 13.04.08 - klo:10:03 »
PELIT PERUTTU.

Syynä siis valvojapula. Ensi viikolla yritetään taas.
« Viimeksi muokattu: 13.04.08 - klo:10:05 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.