Nonnih, tässä oma ihana jo legendaksi haukuttu tarinani (ehkä väärä aihe, mutta ei voi mitään):
Ostin CA:n metallisen silun ämpäriin.
- "Moro, sopiikos tämä maruin ämpäriin?"
- "Juu sopii."
- "No otetaan sit sellanen."
Myyjä laittoi silun pakettiin, minä maksoin ja otin kuitin ja lähdin ulos kaupasta. Kun pääsin himaan kokeilin innolla silua. Ylläripylläri se ei mene kiinni runkkaamallakaan. Huoh.
Seuraavana päivänä soitin nemesikseen ja ilmoitin tapahtuneesta, he käskivät soittamaan muistaakseni 2 päivän päästä jolloin sama myyjä on töissä tjsp. Noh, odotin 2pvä ja soitin:
- "Moi, tämä myymäsi Classic armyn MP5 SD -silu ei mene kiinni, tuonko takaisin vai?" <-- (lyhennettynä)
- "Joo, tule käymään liikkeessä niin katsotaan mitä voimme tehdä asialle."
Noh, lähdin hesaan suuri vtutus päällä viemään silua takaisin. Kuitti oli mukana.
Perillä liikkeessä tuumailtin ja kysäisin rahoja takaisin. Ottivat silun ja pyysivät tili-numeroa, jonne rahat lähettäisivät. Siinä kului viikko = ei rahoja, viikko lisää = ei rahoja, kolmannen viikon jälkeen pistin faijan soittamaan, että mikä mättää.
"Takuu" oli mennyt umpeen ja pahoittelivat sattunutta. Ajateltiin soittaa kuluttajapalveluun, mutta se jäi sitten siihen.
Loppujen lopuksi faija antoi mulle ne 50€ ja annettiin olla. ATM ketuttaa vieläkin.
Miten hemmetissä tällänen voi olla mahdollista. Toihan lähentelee jtn rikosta tai muuta vastaavaa. :D Oli muuten vika tuote minkä nemesiksestä ostin kuulien lisäksi.