Miksi FAL on niin siisti. Pitäisikö hankkia King Armsin FAL.
Googleta Rodesian puskasota.
Milloin maailmanloppu tulee?
En tiedä, suosittelen kääntymään delfiinien puoleen.
Dear Floyd.
Kirjoitan jo monennetta kertaa tänne. Vastauksistasi on ollut suuri apu joten käännyn taas puoleesi parissa mieltäni raskaasti askarruttavassa asiassa.
Miksi istuva hallitus kotonani ei anna minun ostaa lasiovella varustettua jääkaappia olohoneeseen? Ja miksi istuva hallitus kotonani kieltää myös minua kuljeskelemasta kotonani kalsareillaan Venäläinen (Aito) Ushanka päässäni pienessä sievässä? Ushankassa on myös aito Venäläinen kokardi kiinni joten siitä se ei voi olla kiinni ainakaan. Ja kyllä, olen kokeillut myös laittaa päälleni Splavin valmistaman Telnyashka hihattoman paidan..
Mukava kuulla, että olen ollut avuksi.
Hallitus pelkää, että lasiovellisen jääkaapin sisältä näkyisi vain kaljapulloja. Pahoin pelkään sinun joutuvan olohuonepoliittiseen konfliktiin.
Kalsareillaan kuljeksiminen ushanka päässä on ok, mutta ovat kalsarisi issugea? Punaliitossa oli ainakin jokin aika sitten myynnissä issuet maastokalsarit. Kannattaa tsekata. Joko se on ongelma tai sitten hallitus arvostaisi jos pukisit kalsareidesi ylle pelkän US:n tetsarikokonaisuuden ja murahtelisit "OOORAH" jokaiseen väliin.
Juu elikkäs. Olin just juoksuhaudassa katsomassa aseiden myynti-ilmoituksia ja niistä 61 kappaletta alkoi sanoilla "eli", "elikkä", "elikkäs", "juu elikkäs" tai "ekikkä". Oi kerro miksi ihmeessä tuota turhaa täytesanaa pitää kylvää joka koloon? Ja miksi se veetuttaa minua? Ja miksi laskin ne? Elikkä juu ei mulla muuta. Moi.
Juu elikkä, kuulostaa sika pahalta tilanteelta. Ei kannata lukea ilmoituksia, sillä tuo pirullinen sana tulee monessa käänteessä vastaan. Kannattaa varmaan lopettaa internetin käyttö. Verkkopankin minimaalinen käyttä voitaneen sallia.