Onko fl0yd itse keskikätinen?
Onko fl0yd itse keskikätinen?
Ylivertainen ambidextrous
Saanko alkaa jakamaan Mayan kalenterin mukaan lankeavaa jäähyä ihmisille, jotka kyselevät täällä iljetyksistä?
Sit tää, et mitä anarkistit tekevät, jos he sairastuvat? Menevätkö he yhteiskunnan tarjoamille lääkäreille itkemään vaivoista?
Miksi kaikki "kapinalliset", jotka vastustavat riistokapitalismia, käyttävät ylikansallisten korporaatioiden tehotuotettuja Che Guevera- paitoja?
Miksi em. paidan käyttäjät eivät tiedä, kuka on Ernesto? Tai mitä tekemistä hänellä oli aikoinaan Kuuban kanssa?
Joo, mieluiten sillee, et bänni loppuu vast maailmanlopun jälkeen.
Menevät, koska tuntevat silloin kusettavansa systeemiä, koska ovatkin ANARKISTEJA VALEPUVUSSA TUHLAAMASSA RAHOJA EIVÄTKÄ MAKSA TAKAISIN!
Koska Che on NIIIIIIIIN rebel hei! Eivät tainneet tietää Guevaran oikeista mielipiteistä mitään. Ja koska ne ei osaa painattaa itse.
Koska koulu on yhteiskunnan juoni saada kaikki oravanpyörään jumiin, siellä ei tarvii kuunnella!
Miks mä himoitsen Wellin Awikkaa?
En tiedä, enkä välitä muiden himoista
tunnetko osama bin lardenin?
Was?
Toimiiko Ydinrynnäkkö tänä uutenavuotena? Ensi vuonna tuleekin jo Maijojen 2012..
Mahdollisesti, tästä on ollut alustavaa puhetta ja pohdintaa. Lopullinen päätös tulee aina kuitenkin yllättäen. Stay tuned!