Pelikoneista olen voittanut huimia summia. Tämä tosin ei ole yhtä suuri summa, jonka olen niihin menettänyt. Tuli loman aikana hävittyä n.20e, pelikoneisiin suurimmaksi osaksi sen takia, että nykyisen rahatilanteeni suhteen en kaipaa mitään 8e voittoja vaan tuplaan sen, ja menetän sen. Pelikoneiden pelaaminen on taitolaji, joka vaatii, rahaa, taitoa, kärsivällisyyttä ja MUNAA.
Minusta on naurettavaa, että 15-vuotiaat pojat pelaavat 20snt panoksella pelivarauksien ollessa n.1-2e ja saatuaan 40snt voiton tuplaavat sen vain 80snt tai ottavat sen 40snt talteen, kun ei ole munaa tuplata.
IMO(In My Opinion niille jotka eivät tajua lyhenteen merkitystä) kun pelikoneita pelaa on oltava munaa käyttää korkeaa panosta ja tuplata kunnes ei enää voi, jotta saa kunnon summia rahaa, se on sitä uhkapeliä. Minulla ei ole intressejä ottaa 8e ulos kun voin tuplata sen ja saada 8e enempi, jonka takia olen menettänyt pelikoneisiin useita kymmeniä euroja.
Älkää nyt sitten alkako sanomaan että kannattaisi ottaa se 8e ulos, vaikka olisi perustelut se ei kannata, koska se ei muuta mitään.
Lottoan kun on niitä mainostetumpia 3 000 000e tai suurempia voittoja tarjolla.