!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.

Kirjoittaja Aihe: RSOV Kimppatilaus 10.01.2013  (Luettu 3648 kertaa)

Poissa jakenog

• Yhteistyökumppanit
  • Lumberjack Commandos
RSOV Kimppatilaus 10.01.2013
« : 30.12.12 - klo:18:17 »
Olis taas aika tilailla varastoon tavaraa ja samallahan niitä tulee muillekin.
Jos olet kiinnostunut tilaamaan kimppatilauksessa niin toimi seuraavasti:

-Mene sivulle www.rsov.com

-Valitse tuotteet jotka aiot tilata

-Lähetä minulle tuotteiden koodit ja mahdollinen väri sekä kpl määrä osoitteeseen airsoftpulju@hotmail.fi

-Kun olen tarkistanut tilauslistasi niin saat sähköpostiisi tilinumeron ja hinnan, jonka tulee olla tililläni ennen tilausta määräaikaan mennessä (08.01.2013).

-Hintaan lasketaan tuotteiden lisäksi ALV 24%, tullausmaksut ja rahdit sekä toimitus suomessa.

Rahdit sekä tullausmaksut jaetaan kaikien tilaajien kesken tilausten painon mukaan.
Koska olen puljuun tilaamassa n.50kg palikkaa niin pienten tilausten rahdit tulevat olemaan mitättömät.

-Kun olen saanut tuotteet itselleni, niin ilmoitan siitä kaikille tilaajille erikseen sähköpostilla.

www.airsoftpulju.com
-Airsoftpulju
-HMAS

Poissa jakenog

• Yhteistyökumppanit
  • Lumberjack Commandos
Olen saanut kyselyitä tilauksen mahdollisesta siirtämisestä viikolla ja päätin sitten toimia niin.

Tilaus siis tapahtuu 17.01.2013, joten vielä mahtuu mukaan tilaamaan.

-Airsoftpulju
-HMAS

!!

HUOMIO!

Käytät Järvenpää-airsoft ry:n käytöstä poistettua keskustelualuetta. Uuden keskustelualueen löydät täältä.
Viestien kirjoittaminen tälle keskustelualueelle ei ole enää mahdollista. Kaikki keskustelut käydään jatkossa uudella keskustelualueella.

Miksi poistimme tämän käytöstä?

Keskustelualueen vuosiin mahtuu monia hyviä keskusteluja. Nykyisin Suomessa on muutama varsin kattava yleinen airsoft-keskustelualue, jotka tarjoavat paremmat edellytykset kattaville keskusteluille. Koska yhdistyksemme tavoite on pääasiassa ylläpitää pelitoimintaa, voi laaja-alainen sisältö, josta suurin osa on ei aktiivista, viedä tarpeettomasti huomiota peli-ilmoituksilta. Koska nykypäivän internetissä vanhat asiat katoavat niin nopeasti, haluamme säästää keskustelualueen näkyvissä.