Kirjoittaja Aihe: Minkälaisia pelityyppejä haluaisit pelata järvenpää-airsoftin peleissä?  (Luettu 87013 kertaa)

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Aluevalvoja
  • ***
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Itse mietiskelin että suuremman ryhmän pitää kulkea tiettyä reittiä paikasta A paikkaan B.
Polun varrella olisi pienempivahvuisen puolen mahdollisuus väijyttää. Peli ei edes olisi kauhean hankala järjestää.
Minun puolesta asiaa voisi kokeilla.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Featuring

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 60
Tossa ideassa on jo jotakin järkeä.

« Viimeksi muokattu: 05.07.08 - klo:15:52 kirjoittanut Featuring »

Poissa Erma

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 95
  • huiii
Itse mietiskelin että suuremman ryhmän pitää kulkea tiettyä reittiä paikasta A paikkaan B.
Polun varrella olisi pienempivahvuisen puolen mahdollisuus väijyttää. Peli ei edes olisi kauhean hankala järjestää.
Minun puolesta asiaa voisi kokeilla.

Tuo kuullostaa oiken mukavalta. Voisi joskus kokeilla

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Juu lääkintämies säännöillä olevaa tavallista peliä. Molemmilla joukkueilla on 1-2 lämäriä ja tusina valkoisia nauhoja, ja aina kun joku ottaa osumaa niin lämäri käy laittamassa nauhan (Kituvan) käteen.
Hyvin simppeliä.
-Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 27.04.08 - klo:20:00 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Mielestäni Kaakkolan suurta ja hienoa pelialuetta ei käytetä tarpeeksi hyödyksi. Kaakkolan pelialueella pitäisi mielestäni järjestää koko pelikerran mittainen respapeli, jossa pitäisi olla väh. 4 organisaattoria. Heti päivänaluksi pelaajat jaetaan kahteen ryhmään. Toisen ryhmän respa laitetaan toiseen päähän pelialuetta ja toisen joukkueen respa vastaavasti toiseen päätyyn pelialuetta. Kaksi organisaattoria valvoo respoja, kahden muun pyöriessä pelikentällä(mahdollisesti tehden tehtäviä joukkueille). Täten saataisiin pelialuetta käyttöön paremmin. Kummallakin puolella pitäisi tietenkin olla selkeät johtajat, ettei touhu mene ihan lekkeriksi. Tämä on toisin sanoen pienimuotoinen skenaario.
Ja antakaas sitten parannusehdotuksia ja palautetta. Se on ilkeä totuus, että nykyisillä pelimuodoilla ei saada hyödynnettyä Kaakkolan hienoa pelialuetta täysin. Pelien vaihtelemattomuus syö varmasti pelaajien kiinnostusta koko pelipaikkaan, siksi minun mielestäni organisaattoreiden pitäisi alkaa toteuttamaan näitä pelimuotoja parhaansa mukaan, olkoot idea sitten hyvä tai huono.

EDIT: Joukkueita, sitten tasoitetaan tietenkin sitä mukaan, kun porukka alkaa väsyä ja poistua.
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:20:57 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Kuvailit Ranssi juuri hienosti perinteisen skenaariopelin!

Viikonloppupelien ei ole tarkoitus olla pitkiä. Tarkoitus on ennen kaikkea saada toimintaa nopeasti aikaiseksi, ja toisaalta välillä provosoida vähän hiiviskelemäänkin. Itse toki pidän pitemmistä peleistä, joissa psykologinenkin vaikutus pääsee vellomaan päitä sekaisin, mutta ongelmaksi tiivistyy juurikin tuo organisaattoreiden määrä, sekä se fakta, ettei meitä välttämättä yksinkertaisesti huvita kävellä Kaakkolaa edestakaisin ja pitää yhtä valtavan pitkää ja rasittavaa peliä.

Pistetään kuitenkin korvan taakse.

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Endet

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 2
    • JT-AS
Yksi mahdollisuushan on kysyä näitä kokeneempia pelinjärjestäjiä, jos heitä kiinnostaisi. Yllättävän moni on ollu organisoimassa/valvomassa pelejä, jotka eivät ole olleet heidän omiaan, vaan tulleet vapaaehtoisina pyynnön takia hoitamaan hommia. Ideaa vain, ideaa vain.

Typoja. -Jussi

Korjailtu lisää. -Miqzu
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:16:49 kirjoittanut Miqzu »
"Se että luulet niin ei tee siitä todellakaan totta.." -Random quote

Poissa Urpå

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 18
Itse olen jo pelannut lipunryöstöä! Niin, kai se CQB olisi kiva...

Panostapa hiukan enemmän viesteihisi, kieliopillisesti ja sisällöltään - en usko että ketään pahemmin kiinnostaa se, että olet pelannut lipun_ryöstöä. -Miqzu
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:10:50 kirjoittanut Miqzu »
Steam acc Nimi finpoika36 , Pelistä löydät nimellä  Un0 | Mr.EvO |FIN|

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Musta ois kiva se sniperhunt. haluaisin joku kerta olla metsästettävänä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.08 - klo:23:32 kirjoittanut märyi »

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Nyt voitaisiin jo rupeamaan käyttämään ''uusia'' peli muotoja, pelit ovat alkaneet olemaan vähän tylsiä. Esim. Hunttia, Lämäri peliä, Ja jotain uudenlaista pihapeliä (esim. uusilla aloitus paikoilla).
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa lolled89

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
  • XD XD
Tynnyri on ihan kivaa, kun on pieni alue.
-LoLLeD

Poissa Vaatku

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • G36K
Ei sillä niinkään väliä ole, aika monet kelpaa. Mutta kyllä toi lipun ryöstö olis varmaan kivaa. Mutta kyllä lähimätöt ja sniper hunting(it) menee.

Poissa Featuring

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 60
Zombie peli modi :D

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Ehdottomasti vanhemmat softaajat tulevat ammutuksi kun hyökkäävät nuorempien puolustamalle bunkkerille/kivelle! Sniper hunting kuulostaa kanssa kivalta. Lipunryöstöä ja normaali sujuu hyvin.
« Viimeksi muokattu: 19.02.09 - klo:00:14 kirjoittanut Kinkku, Random kinkku »