Kirjoittaja Aihe: Maruzen aps2 sv  (Luettu 3637 kertaa)

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Maruzen aps2 sv
« : 13.10.08 - klo:23:32 »
Moi! Tuli tossa hommattua Maruzen aps2 sv. Ajattelin virittää kyseisen aseen m170 vireiseksi. Olen tässä noita osia katellut ja ajattelin nyt viellä kysyä että mitä osaa aseeni tarvitsee että se kestää nuo virit?

-Märyi

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Maruzen aps2 sv
« Vastaus #1 : 14.10.08 - klo:20:07 »
Että sellaisen nyt sitten hankit.

Tässä kallein ja kestävin paketti:
- Aluksi tietenkin sylinterisetti. Suosittelen PDI:tä ihan omien kokemuksien pohjalta (tosin nämä APS T96:n kanssa). Eli sylinterisetti LVL 3. Sillä kyllä kestää. Huomio kuitenkin jousta valitessasi PDI:n sylinterisetin jousenohjaimen koko!
- Tietenkin jousi m170 tai 3J.
- Vahvistettu latauskahva.
- Mahdollisesti uusi hoppi. Maruzenin vakiohopit tuppaavat olemaan hieman... höm.. huonoja.
- Zero Trigger eli vahvistettu liipasinkoneisto.
- Tarkkuuspiippu, voipi olla ihan hyödyllinen. HUOM! PDI:n hopin kanssa sopii vain AEG piiput!

Muita ei tässä nyt tule juuri mieleen. Tietenkin ulkonäöllisiä seikkoja saattavat parantaa hieno kiikaritähtäin, etujalat(näillä ei tosin juurikaan tee mitään), äänenvaimennin ym. Kuuliksi sitten ostat niitä 0,43g kuulia. Näissä tosin huonona puolena se, ettei niiden lentorataa näe värityksen takia, jolloin hopin säätäminen vaikeutuu huomattavasti.

Sitten vielä palikoiden asennuksesta: Suosittelen lämpimästi yrittämään itse osien vaihtoa, se on oikeasti mukavaa puuhaa ja antaa paljon mukavia v*tutuksen sekä onnistumisen hetkiä. Hoppia taas en suosittele itse asennettavaksi. PDI:n hopit tuntuvat olevan aika "jänniä" koottavia. Ohjeetkin ovat todella selviä *sarkasmi ftw*.
« Viimeksi muokattu: 14.10.08 - klo:20:16 kirjoittanut Morabn »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Maruzen aps2 sv
« Vastaus #2 : 16.10.08 - klo:18:37 »
ok. Kiitos, tosta se sit lähtee. Tarkkuuspiippu jo aseessa on.