Kirjoittaja Aihe: Reconista halvalla biokuulia  (Luettu 4576 kertaa)

Poissa Jymä

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Reconista halvalla biokuulia
« : 21.10.07 - klo:10:07 »
Okei, eli www.recon.fi saisi aika halvalla todella hyvä laatuisia bio-kuulia, jos tilaa paljon kerralla!

Minä olen sitä mieltä, että järjestöjen (esim. järvenpää-airsoftin) pitäisi alkaa tilaamaan isoja eriä bio-kuulia ja sitten myydä niitä pelikentällä silleen että jää pikkusen omaan taskuun!

Jos nyt bio-kuulia alettaisi ostamaan, enemmän niin maahantuoja ostaisi niitä isompia eriä ja hinnat tippuisivat tavallisten muovikuulien tasolle! Ja Super Kingin biokuulat ovat aivan yhtä laadukkaita kun KSC:n tai Maruin muovikuulat.

Luontoakin säilyisi.. Mutta tämä on vain minun mielipide.

-Jymä
A.S.T Edelweiss

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Reconista halvalla biokuulia
« Vastaus #1 : 21.10.07 - klo:10:10 »
Asia on itseasiassa noussut jo esiin muutamassa hallituksen kokouksessa, mitään tarkkaa linjausta ei ole vielä tehty, ainoa ongelma asiassa on että kuulavarastot vaativat paljon pääomaa. Mutta aivan varmasti ainakin kimppatilauksia biokuulista pistämme tulemaan, ainakin vuoden vaihteen lähellä, kun silloin biokuulat tulevat pakollisiksi. Ja itseasiassa olemme yhdistyksen kesken testanneet noita super king:in biokuulia ja testeistä lisää tieto: http://www.jarvenpaa-airsoft.fi/koti/content/view/15/1/
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo:10:12 kirjoittanut stirling »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Jymä

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Reconista halvalla biokuulia
« Vastaus #2 : 21.10.07 - klo:18:28 »
Tulevatko nämä pakolliseksi koko Suomessa vai vaan Järvenpää-airsoftin peleissä?
A.S.T Edelweiss

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Reconista halvalla biokuulia
« Vastaus #3 : 21.10.07 - klo:23:16 »
Järvenpää-airsoft ry:n peleissä, mutta myös moni muu yhdistys siirtyy/on jo siirtynyt biokuulapakkoon. Kannattaa siis ostaa biokuulia jotta pääsee varmasti kaikkiin aikomiinsa peleihin.

Poissa Ouveni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 100
Vs: Reconista halvalla biokuulia
« Vastaus #4 : 06.06.10 - klo:00:55 »
Nyt en ole ihan varma, mutta luulen lukeneeni jostain ettei maatilalla ole biokuulapakkoa. Onko sivuille jäänyt vanhentunut tieto, vai onko asia näin? Jos ei ole, voisiko esim webmaster (tuntee luultavasti sivut paljon minua paremmin) tarkistaa kohdat joissa asiasta on jotain infoa ja tarvittaessa korjata asian.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Reconista halvalla biokuulia
« Vastaus #5 : 07.06.10 - klo:00:02 »
Sivuilla taitaa tosiaan lukea niin, mutta pitää kyllä itse varmistaa asian nykyinen tila jostakin. Jokatapauksessa vaikka eivät pakollisia olisikaan, ovat silti suositeltavia. Nykyinen sivusto kaikessa vaikea päivitettävyydessään ei tule enää päivityksia näkemään, uusi sivusto onkin allekirjoittaneella jo pitkälti työn alla paljon fiksummalla rakenteella jolloin päivittely onnistuu näppärämmin.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.