Kirjoittaja Aihe: Rautaa rajalle 28.3.09  (Luettu 4851 kertaa)

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Rautaa rajalle 28.3.09
« : 16.01.09 - klo:21:24 »
Hei, ketkäs kaikki täältä päin ovat kyseiseen peliin tulemassa? Itse olen lähdössä. Peliin voi ilmottautua http://users.kymp.net/mikkoviitanen/rautaarajalle/index.html <--- tuosta linkistä. Itse olen NATON puolelle menossa. Myös kyyti voi meiltä parille järjestyä.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Rautaa rajalle 28.3.09
« Vastaus #1 : 16.01.09 - klo:22:09 »
BBB näillä näkymin osallistumassa koko vahvuudessaan. NATO on jo täynnä.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Rautaa rajalle 28.3.09
« Vastaus #2 : 16.01.09 - klo:23:31 »
Siis olen heille jo ilmoutatunnut.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Rautaa rajalle 28.3.09
« Vastaus #3 : 28.03.09 - klo:09:35 »
En pääsekkään...

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Rautaa rajalle 28.3.09
« Vastaus #4 : 31.03.09 - klo:22:49 »
No pakko tännekkin jotai kirjottaa. Lähin sitten kamujen kanssa turkuun perjantaina junalla :D Telttailemaan ajateltii mennä :D No junassa jäi tää mielee: Oltii matkal turkuu ja mentii tunnelii nii Marius sanoo: Kuinka syväl me ollaa nyt?
Aika inside mut jotkut ymmärtää jotkut ei :D No Päästiin turkuun ja käveltii dösärille tietenkin hesburgerin kautta :D Bussi tuli täytee kamoi ku siel oli 8 jätkää ylipakattujen rinkkojen kanssa vähä meit tuijjotettii :D No reissu alko mennä aika paskaks heti ku päästii kakskerralle ensinäkin maa oli nii jäässä et ei saatu kiiloi maahan joten me nukuttii laavussa :D Sain sitten kassun kanssa sen kohtan mihin tuuli kaikista eniten :D No ennen nukkumist tietenki riehuttii tiellä ja marius tunki vesikortsun suuhunsa ja valitteli kumin makua suussaan :D No kun nukkumaan päästiin nii jalat oli lumihangen puolella ja muutenkin oli kylmä ja vitutti koko ajan en olis selvinny ilman kassun persettä jota kourin ;D Sitten 5 tunnin yö unien jälkeen heräsin ku jotai räntä paskaa sataa naamaa :( No ei se mitään eikun lenkille että vähä lämpenis :D  Sitten pelit alkoivat vihdoinkin jo briiffin aikana halutti jo mennä himaan ku jaloin ei ollu tuntoa. Kumminkin pelattiin pelit läpi ja pakko sanoa, että turkulaiset eivät tällä kertaa yllättäneet siis olihan pelissä kivaa mutta jotenkin pelit oli laimeemmat. Ehkä se johtui siitä, että pelissä oli kaksi järjestäjää ja toinen niistä oli NATON komentaja ( tämä oli yksi tekijä NATON häviämiseen ) Vaikka nato hävisi pelin niin oman ryhmäni suoritukset olivat mielestäni todella hyviä. Ensinäkin Ranssi taas yritti nakittaa meidän ryhmän kunnian ja virtuaalipippelin kasvatus tehtäviin ( ei pahal Ranssi ) ja hän onnistui siinä saimme hakea ammuslaatikon pelialueen toisesta päästä ja tuoda se takaisin. Lopuksi: Jos olisi ollut tällä hetkellä todellinen rahapula niin olisin jättänyt väliin ja mennyt viikonloppupeleihin, mutta kivan tästä reissusta teki enemmänkin pre-game riehunnat. Eli aika perus peli oli ehkä olisi ollut parempi jos valvojia olisi ollut enemmän eikä noin läpi kaluttuja tehtäviä olisi ollut. 

PS. Sori jos nyt kirjotin väärin oon kipee tuon reissun takia ja väsynyt.