Kirjoittaja Aihe: Jokelan kouluammuskelu  (Luettu 31011 kertaa)

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #15 : 07.11.07 - klo:17:42 »
Aika järisyttävää tekstiä jätkän papereissa mitä oli tapahtumaan varten tehnyt ja mystistä kyllä: "Hyökkäyksen tyyppi: Joukkomurha, poliittinen terrorismi (vaikka valitsinkin lukioni kohteeksi, motiivini hyökkäykselle ovat poliittiset ja paljon paljon syvällisemmät, ja siksi en halua että tätä kutsutaan vain “koululaitosammuskeluksi”)."
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Sturmi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 80
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #16 : 07.11.07 - klo:17:46 »
Aika järisyttävää tekstiä jätkän papereissa mitä oli tapahtumaan varten tehnyt ja mystistä kyllä: "Hyökkäyksen tyyppi: Joukkomurha, poliittinen terrorismi (vaikka valitsinkin lukioni kohteeksi, motiivini hyökkäykselle ovat poliittiset ja paljon paljon syvällisemmät, ja siksi en halua että tätä kutsutaan vain “koululaitosammuskeluksi”)."
tosiaan sekasin...
No hyvä MikkoM et ootte kunnossa!

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #17 : 07.11.07 - klo:18:03 »
Eikös teräasekeskus sijaise jokelassa? Musta tuntuu että toi ammuskelija on ostanut sen sieltä koska hänellä oli sig P226 22lr pistooli ja niitä myyään siellä.

Poissa Ouny

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #18 : 07.11.07 - klo:18:08 »
Ikävä tapaus. Pelikaverini oli onneksi ollut tetissä koulua vastapäätä ja näki kuinka joukot hyppi ulos ikkunoista.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #19 : 07.11.07 - klo:18:33 »
Eli 5poikaa 2tyttöä ja naisrehtori kuolleet. Ampuja ampuja ampui itseään kaulaan ja on kuoleman partaalla töölössä. Hullu äijä piti naisten alistamisesta, massamurhista, luonnonmullistuksista jne. Löytyi kaverin sivuilta.

EDIT: 2. lause muokattu suomeksi.
EDIT 2: Se ampuja kuoli eilen illalla
« Viimeksi muokattu: 09.11.07 - klo:09:17 kirjoittanut Jussi »

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #20 : 07.11.07 - klo:18:34 »
Hirveä tapaus. Poliisitiedotteen mukaan uhreja oli yhteensä 8... Poliisin mukaan ampuja kuului johonkin ampumaseuraan, jonka kautta oli sitten saanut aseelleen luvan... :/
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #21 : 07.11.07 - klo:18:38 »
Ase todellakin taisi olla ostettu 400e teräasekaupasta. Ammuskeli videollaan hymyssäsuin appelsiinia.

Poissa IHQ R1Q

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #22 : 07.11.07 - klo:19:17 »
Kyllä tässä varmaan pelejä syytetään, ku niitä on niin helppo syyttää.

On poika aikamoinen aserunkkari, ku noita videoit kattoo.
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:19:19 kirjoittanut IHQ R1Q »
Oon timmi.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #23 : 07.11.07 - klo:20:08 »
Minun mamma sekosi ja passitti minut koneelta pelaamasta sota pelejä, tekemään läksyjä. Se sano: Ihan tarpeeks sotaa jo tänään. Saisivat ne sen softauspelin(night eagle 2) järjestäjtä peruuttaa pelin, jne.

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #24 : 07.11.07 - klo:20:22 »
Minun mamma sekosi ja passitti minut koneelta pelaamasta sota pelejä, tekemään läksyjä. Se sano: Ihan tarpeeks sotaa jo tänään. Saisivat ne sen softauspelin(night eagle 2) järjestäjtä peruuttaa pelin, jne.

Hah hah! Mun mutsi kyseli vaa: "eiks sul oo mitään tunteita sun reksiä kohtaan?" vastasin, että ai ketä?

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #25 : 07.11.07 - klo:21:03 »
Onhan toi ihan hullua mitä senkin päässä liikkui ku se ampu ne viattomat ihmiset. sad :'(
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Sturmi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 80
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #26 : 07.11.07 - klo:21:37 »
En olisi uskonut että tälläinen ikävä asia tapahtuisi Suomessa.. :(

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #27 : 07.11.07 - klo:22:07 »
Seuraus siitä mitä tapahtuu, kun apinoi amerikkalaisia, oli asia mikä tahansa.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #28 : 07.11.07 - klo:22:17 »
http://www.adressit.com/jokela

Itse allekirjoitin jo. Joku voi tälläistä pitää turhana, mutta itse pidän tärkeänä.

Tälläistä ei saisi tapahtua Suomessa, eikä missään muuallakaan. Terveessä puussa on aina se yksi mätä oksa...

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Jokelan kouluammuskelu
« Vastaus #29 : 08.11.07 - klo:01:33 »
Yksinkertaisesti sairas yksilö. Uskoi saavansa jotain aikaan, mutta ei oikein osannut selittää mitä ja miksi. Masentunut oli ollut jo pitkään ja ilmeisesti sai vielä muijalta pakit. Jätti sitten lääkkeensä ottamatta ja tsädäm! Kasasin tuon äskeisen monista eri tietolähteistä.

Oma näkemykseni on että Ampujalla ei ollut kaikki intiaanit kanootissa, murot kulhossa, jne.

Muistakaa nyt lapset että väkivalta ei ole koskaan ratkaisu ellei ole voimankäytön ammattilainen.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."