Kirjoittaja Aihe: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?  (Luettu 25812 kertaa)

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #30 : 18.12.07 - klo:18:21 »
Minä en ymmärrä noita tehoja sun muita lukuja yhtään, mutta silti olen huomannut että PS3 on parempi. PS3:sen ainoat huonot puolet on pelit(ei haloa), ohjain ja hinta. XBOX360:ssä hyvää on sen ohjain, PS3:sen on kauhea kulmikas kapula... Minulla on ilmennyt semmoinen jännä ongema tuossa Boxissa, sen levykelkka avautuu vain jos siellä on levy sisässä! Eli jos levyä ei ole, joutuu kelkan repimään auki!
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Pekoni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
  • :)
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #31 : 18.12.07 - klo:18:54 »
Joo edelleen xboxin kannalla, koska enemmän nettipelaajia Ps3 verrattuna, halvemmat pelit verrattuna Ps3, halvempi koko kone verrattuna Ps3,  Ja hyvä takuu, (en tiedä onko ps3, mutta luulis että siinäkin on) Proidilla on mennyt 360 kuuloke rikki, Sai ihan uuden ilmatteeksi, ja vanha boxi meni kerran rikki, ja sai ihan uuden tilalle, en tiedä onko kaikissa moista palvelua... Huom, vielä kotiin kuljetuksella ja noudolla:)
FOXHOLE
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Mambo

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
  • Stealth <3 "Kaukaa silmään, läheltä kireeseen."
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #32 : 19.12.07 - klo:14:59 »
Joo edelleen xboxin kannalla, koska enemmän nettipelaajia Ps3 verrattuna, halvemmat pelit verrattuna Ps3, halvempi koko kone verrattuna Ps3,  Ja hyvä takuu, (en tiedä onko ps3, mutta luulis että siinäkin on) Proidilla on mennyt 360 kuuloke rikki, Sai ihan uuden ilmatteeksi, ja vanha boxi meni kerran rikki, ja sai ihan uuden tilalle, en tiedä onko kaikissa moista palvelua... Huom, vielä kotiin kuljetuksella ja noudolla:)

Lisätietoja? Pleikkarissa on muistaakseni kahden vuoden takuu, kotiinkuljetuksesta ei mitään hajua :)

Poissa tuomaz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #33 : 19.12.07 - klo:15:57 »
Kaikki uudet pelit on kyllä saman hintaisia pleikalla ja 360:sellä.

Poissa paasse

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 121
  • Tämä EI ole lelu, Galil AR 7,62 mm
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #34 : 20.12.07 - klo:22:45 »
Xbox 360, täystakuu uudella konsolilla 2 vuotta, pelkän raudan takuu 3 vuotta. Nyt koneella pari viikkoa pelanneena olen ollut todella tyytyväinen verkkopelien toimivuuteen ja helppouteen.
Allekirjoituksia ei tueta.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #35 : 01.02.08 - klo:21:17 »
No laitetaan mielipiteeni tännekkin kun tuollain PSP löytyy.
Sitä on hyvä kannella minne haluaa, menee kätevästi repuun tai jopa taskuun. Itse pelit tarkoitan siis UMD:tä eli itse discejä, ne ovat myös aikalailla pieniä ja niitäkin kiikuttaa mukanaan minne haluaa. Pelit ovat tavallisesti samoja kuin muilla konsoleilla ja elokuvien graffat ovat kohdallaan. Näippäinten paikat ovat pyritty laittamaan samanlailla kuin PS2 ohjaimessa sen takia tuntuu siltä että rämppäis PS2 ohjainta. Välillä kun tulee pelattua noin viisi tuntia putkeen niin niska rupee puutumaan sitä ei tavallisesti muilla konsoleilla tapahdu. Musiikkin,kuvien elokuvien, pelien ja internetin ansiota tämä on unelma. Xbox 360 on myös tosi hyvä , hyvin monta kertaa tullut pelattua. Graffat ovat erinomaiset ja ohjain on hyvä ellei ole pelannut Playstationin ohjamella niin vähän sekoilee näppäimien kanssa. PS3 muutaman kerran kokeiltua siinäkin on erinomaiset graffat mutta hinta on aika korkea mutta siitä se laskee.

-Kiitos
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Jussi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 110
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #36 : 06.02.08 - klo:08:51 »
Mullakin on PSP, ja olen siitä tykännyt. PSP:ssä on hyvät graffat, pelit ihan ok, netti toimii kohtalaisesti ja muutenkin on hyvä pelikonsoli mukaan otettavaksi. Xbox 360 on kanssa ihan hyvä; siinä on monia loistavia pelejä. PS3 on korkealaatuinen ja -hintainen. Näitä kun mietin niin päädyin PSP:hen, joka täyttää minun tarpeeni parhaiten tällä hetkellä. (Jos olisi sikana rahaa, ostaisin myös PS3:n ja Xbox 360:n.)

Korjailtu pilkku- välimerkki- ym. virheitä rankalla kädellä. -Miqzu
« Viimeksi muokattu: 06.02.08 - klo:15:29 kirjoittanut Miqzu »

Poissa JuHoz

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
  • pwn!
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #37 : 02.10.09 - klo:14:57 »
Ps3.Paras konsoli ikinä! En osaa sanoo miks mut kai se johtuu vaan siitä että se on paras.
Moromoroo.

Poissa G-We

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #38 : 13.12.09 - klo:17:21 »
Ps3 on vain paras. Ainakin omasta mielestäni. Yleinsä se on vain mielipide kysymys tykääkö Ps3 vai XBox:ista. Vai mitä??

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #39 : 27.07.10 - klo:16:50 »
Minulla itselläni PS3 ja on kyllä hyvä

Poissa m1r0

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #40 : 08.05.11 - klo:15:22 »
XBOX on nyypille. PS3!

Poissa salsgi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 19
  • Who Dares Wins
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #41 : 14.06.11 - klo:16:30 »
Ps3, koska se on niin paras!

Korjailtu, koska oli niin huono! - Jonttu
« Viimeksi muokattu: 14.06.11 - klo:17:00 kirjoittanut Jonttu »

Sniper

  • Vieras
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #42 : 14.06.11 - klo:19:06 »
Ps3 on Best,mutta en tajuu kuka ostaa ps3:sen 500€ kun sen saan 350€.Se on se isoin(muisti 320GB).Ja viellä kertaan:Miks ihmeessä joku menee maksaa 500€. Sillähän saa vaikka mitä kivaa.

Poissa Jontsu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
Vs: PlayStation 3, Xbox 360 vai PlayStation Portable (PSP)?
« Vastaus #43 : 14.06.11 - klo:19:57 »
Ps3 on Best,mutta en tajuu kuka ostaa ps3:sen 500€ kun sen saan 350€.Se on se isoin(muisti 320GB).Ja viellä kertaan:Miks ihmeessä joku menee maksaa 500€. Sillähän saa vaikka mitä kivaa.

Huomaa, että hinta on voinut laskea viidessä vuodessa aika paljon, ja konsolin muotokin on muuttunut fatista slimiin.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Talking to you is like clapping with one hand