Muuta > Intti
intti
stirre:
Onkos kukaan päässyt aitoa SA rynkkyä käyttämään? itse pääsin tässä vähän aikaa sitten ja täytyy myöntää että potki yllättävän vähän ja oli suhteellisen tarkkakin. HYVÄ SUOMI ;D
perza:
Missä pääsit kokeilemaan? Mäkin haluun! ;D ;D
stirre:
--- Lainaus käyttäjältä: Vapiti - 08.10.06 - klo:22:20 ---Armeijassa niitä saa sitten kokeilla kyllästymiseen saakka. Mitä muilta olen kuullut, KuusKakkoseen ja sen "ominaisuuksiin" saattaa kyllästyä varsin nopeasti.
--- Lainaus päättyy ---
siksipä kannattaakin hakeutua erikoisporukoihin, esim. SP, ljk, taistelusukeltaja, trk ja trk:n taistelupari ja muuta vastaavaa
Tuomas Siitonen:
--- Lainaus käyttäjältä: KöKKö - 09.10.06 - klo:13:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vapiti - 08.10.06 - klo:22:20 ---Armeijassa niitä saa sitten kokeilla kyllästymiseen saakka. Mitä muilta olen kuullut, KuusKakkoseen ja sen "ominaisuuksiin" saattaa kyllästyä varsin nopeasti.
--- Lainaus päättyy ---
siksipä kannattaakin hakeutua erikoisporukoihin, esim. SP, ljk, taistelusukeltaja, trk ja trk:n taistelupari ja muuta vastaavaa
--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan taistelusukeltajien koulutukseen...
asla:
--- Lainaus käyttäjältä: Tuomas Siitonen - 09.10.06 - klo:16:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KöKKö - 09.10.06 - klo:13:21 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan taistelusukeltajien koulutukseen...
--- Lainaus päättyy ---
HAASTE SAA SUORITTAA tuli tv2 ;D näytti kivalta mutta voi olla että jäisin pusikkoo ku loppuis kunto
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta