Elokuvat/Pelit > Elokuvat

9. komppania

<< < (5/5)

hjördis:
Pikku asiat ovat joskus varsin tärkeitä..:D

Rokka-Antero:
Itse kyllä pidän tästä elokuvasta suuresti. Huomasin itse samoja asioita, varsinkin Miqzun mainitsemat hollywood efektit.. Heh, no annetaan se anteeksi. Taidampas viikonloppuna kahtoa tämän uudestaan, jälleen.

Tuosta PKM:llä ampumisesta lonkalta voin sanoa että ei sillä oikein kauas osu (Niinkuin ei tueltakaan) mutta tuollaiselta etäisyydeltä se on saakelin julma ase rynnäköivää vihollista vastaan jopa lonkalta tähdättynä. Itse pääsin silpomaan lastulevyjä kyseisellä moodilla niinisalossa viimeisimpinä ampumapäivinä. Ja jos tulinopeus on säädetty pienimmälle niin ei rekyylikään hirveästi haitannut.

fl0yd:

--- Lainaus käyttäjältä: Rokka-Antero - 11.03.11 - klo:11:18 ---(Niinkuin ei tueltakaan)
--- Lainaus päättyy ---

Viiteensataan metriin osuin itse T-55 kokoiselle alueelle. Loistava pyssy.

Erinomainen elokuva omaan silmään, ehkä tosiaan maustettu halivuudilla, mutta diggaan aina katsoa elokuvan uusiksi. Kuhan nyt ei liian usein. Pitäs katsoa jos ois vastaavia enemmänki olemassa.

Rokka-Antero:
Mie en saanut osumia 400m paljoakaan.. Pölinä kävi mutta ei niin ei. Kerrankin olet fl0yd jossain minua parempi, kjäh..!

Kieltämättä saisi olla vastaavanlaisia elokuvia useampikin!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta