Kirjoittaja Aihe: Kalaqqia vituttaa  (Luettu 20385 kertaa)

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Kalaqqia vituttaa
« : 04.08.11 - klo:20:55 »
Dodi. Mä avaudun tänne aina kun mua vituttaa. Muut ei sit tee tälläistä, tää on mun yksinoikeus. Kysykää Vellult miks. Lukkoo ja kaikkee, nauttikaa tekstistä. Ottakaa opiks kans jos voitte.

Niin, esivaroituksen sanana: tää sisältää painokelvotonta tekstiä, tässä tullaan julkisesti mollaamaan kaikkia persuista softaajiin ja ne jotka eivät saa osaansa heti tulevat saamaan osansa myöhemmin. Jos kirosanat, eri ihmisryhmien arvostelu, alentava kielenkäyttö, hirvee liuta yhdyss sana virheitä jalka palloa linjaautolla pelatessa jne. nakertaa, älä lue. Teitä (tai siis sua) on varoitettu.

Mulle tuli käsky editoida tätä Tarja Haloselta. En tajua miks mut tehää nyt niin. Pääasia ettei tuu oven taakse.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #1 : 07.08.11 - klo:12:34 »
Tänään mua ei varsinaisesti vituta, mut kirjotan yhestä ihmisryhmästä joka yleisesti ottaen aiheuttaa erittäin pahoja inhoreaktioita, joka äärimmäisessä tilanteessa johtaa pakonomaiseen juustohyölällä itsemurhan yrittämiseen. Kyseessä ovat:

Ituhipit / cityvihreät.

Kasvissyöjät, eli tuttavallisemmin ituhipit, ovat parempaa ihmiskastia (siis omasta mielestään). He pelastavat maapallon kun eivät tue ylikansallisia lihantuotantoyhtiöitä. Syövät yleensä myös tehotuotettua luomuruokaa, joka etenkin muutamassa liberaalimmassa maassa tuodaan Koreasta / Kiinasta. He eivät tajua sitä, mut hei, save the whales! Eiku planet siis. Yleinen keskustelunavaus: "mä en syö lihaa" ok, ei oo ongelma, ei mua oikeesti kiinnosta. MUTTA. Tämä jatkuu tällee: "koska liha on epäeettistä" tai joku muu jonkun idiootin kirjasta revitty vastaus. Sit alkaa nää lakto-ovo-ektoplasmapellet selittämään, etteivät syö mitään, mikä on tullut eläimestä. Tietävätkö nää perkeleet, et esmes lehmän rasvaa käytetään purukumeihin? Moni huonekaluihi käytetty lisäaine on peräisin esim. jauhetusta lehmän luusta? Eivät taida. Mut hei, ei sil oo väliä. Näiden kanssa on aivan turha yrittää käydä rationaalista keskustelua. Vaikka Vellul on 3 (siis kolme) Lekan natsikorttia nii hän ei tuu väittelyä voittamaan näiden kanssa. Tai jos voittaa niin ne muutama toimiva aivosolu on varmasti tuhottu siinä vaiheessa.

Lisäksi nää ei tajua, et jos koko maapallo elätettäs kasveilla niin kenet hän valitsisi tapettavaksi? Joku viisas mies totesi, että jos tällee tehtäs nii 3miljardia ihmistä kuolisi about samantien. Go ituhipit. Ja Hitlerii pidettiin pahiksena? Puhumattakaan sitten terveydellisistä puutteista. Osalle ei kelpaa esmes lisäravinteet, joten he tulevat kärsimään tiettyjen vitamiinien ja mm. raudan puutostiloista. Noh, kuolevatpahan nopeammin. Näil on kans tapana pukeutua kaiken maailman ihmeellisiin hamppuvaatteisiin, joita todennäkösesti joku Henkan ja Maurin team rätti tekee lapsityövoimal Mauritaniassa. Samaten tää väki tuntuu tosiaan nauttivan kaikesta yhteiskunnan tarjomasta palveluista, kuten sähköstä, juoksevasta vedestä ja kaupoista vaikka kovaan ääneen vastustavat teollisuutta, ydinvoimaa (ei me tarvita, saadaan sähköö pistorasiasta) ja ties vaikka mitä. Sit on tää anarkistisiipi, joka jostai helvetin syystä laittaa kapuloita yhteiskunnan rattaisiin, vaikka ovat täysin riippuvaisia sen tuottamista palveluista. Tästä päästäänkin sitten seuraavaan porukkaann, eli city-vihreät.

Tämä porukka on yleisesti ottaen nuoria naisia, jotka joku rastafari ja pilvee pössyttelevä hipinretale on käännyttänyt. Asuvat helsingin keskustassa ja harrastuksiin kuuluu mm. autojen naarmuttelu. He kun elävät keskustassa nii ei esmes. Lahdesta kulkevat ihmiset mitää autoa tartte. Ainakaa raksamiehet. Kuljettasivat paskiaiset ne työkamppeensa julkisis. Btw. mä kerra menin paskasena duunikamat pääl, messis: rälläkkä, voimapihdit ja 20kg painava helvetin iso sähkötoiminen voimaleikkuri ratikkaan. Siel joku ituhippi kattoa mua niin pahasti kuin olla ja voi. Ai et mun pitäs käyttää julkisii muttei sun kaa samaan aikaan? OK?

No anyways. Nää city-vihreät o muutenkin hienoa porukkaa. Heidän käsityksensä luonnosta koostuu joskus ala-asteella Keravalle tehdystä luontopolusta, missä näkyi perhonen ja sammakko! WAU! Peuran he ovat nähneet Disneyn Bambissa. Enemmistöllä ei ole edes kunnon työpaikkaa, vaan kuin mitkäkin syöpäläiset ovat he käsi ojossa mm. mun lompakolla. Työssäkäyvän ihmisen hienouksia. Sen takia mä herään kuudelt töihi et joku perkeleen ituhippi saa vähä toimeentulotukea sen pilvensä ostamiseen. Tää porukka jos lähtis metsään niin he ottaisivat matkaan: pistorasian ja vesihanan. Sieltähä se vesi ja sähkö muutenki tulee? City-vihreät metsässä ois varmaa tosi hieno reality-tv. Ainii, sit enemmistö näistä on sivareita tai totaalikieltäytyjiä.

Ennenkuin tänne hyökkää T-Brex SinneTänneTonnemäen kaa nii todettakoon, et mun tuttavapiiris oli yks erittäin hieno ituhippipariskunta (ei enää, muuttivat Saksaan, kaveri on Crytecil graafisen suunnitteljina). He itsekkin vitsailivat elämäntapavalinnastaan. MUTTA; he eivät koskaan tuputtaneet elämäntapavalintaansa meille, eivät syyllistäneet kun ulkona käydessäme me tilasimme verta tirskuvat häränpihvit ja litran olutta heidän syödessään soijapapuja parsakaalikuorrutteella. Kävivät töissä eivätkä pössytelleet. Ehkä suurin tekijä tässä oli se, että he eivät tehneet numeroa siitä, että he ovat KASVISSYÖJIÄ. Toisin kuin enemmistö tästä porukasta. Vähän ku nykypäivänä kaikki toitottaa olevansa homoja tai lesboja tai lutkia. Hieno homma, ei mua oikeesti kiinnosta. Elä kuten haluat, mut älä tuu tunkee sitä mun naamalle.

Ny joku alkaa mussuttaa et miks mä tungen näit mielipiteitä tänne. In your face: mä varotin teitä, enkö? Oot ite ihan tyhmä jos tuut lukee aihetta, missä ekas viestis varotetaan muutamasta tätä ketjua koskevasta tosiasiasta.

Bolt Thrower - Anti-Tank (Dead Armour)
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #2 : 14.08.11 - klo:20:48 »
Hahaa! Viherpiiperot nakertaa, nii kans FEMAKOT!

Mä en ny ekaksikaan tajua, et miks tää feministisiipi on aina äänes kaikkialla. Ne, ketkä eivät tiedä, niin on useiden vuosien ajan asiat menneet sillä tavalla, että mies on ollut ns. perheen pää, metsästänyt ja hoitanut elannon pöytään ja nainen on sitten tehnyt ruokaa, siivonnut jne. Tähän on mm. fysiologiset syynsä, joita femakot eivät halua tietenkään myöntää. Mulla ei sinällään ole mitään tasa-arvoa vastaan, mutta kun tää femakkojen harrastama tasa-arvo on kaikkea muuta kuin sitä itseään. Laitetaan muutamia esimerkkejä.

Ensinnäkin, ennen aikaan oli selkeä jako et mitkä olivat ns. miesten hommia ja mitkä naisten hommia. Nykyään on vain miesten hommia. Meeppä sanoo femakolle et "vaiha renkaat". Arvaa mitä se vastaa? "No se on miesten homma". Vittu, just. Mee sanoo et "tiskaa". "En, koska tasa-arvon takia myös miehet tiskaavat". Missä välissä tulee se "se on naisten hommaa" kommentti noilt? Ei varmaan koskaan. Muutenkin heidän käsityksensä tasa-arvosta menee tähän rusinat pullata- tasa-arvoon. En nyt löytänyt hienoa sarjakuvaa tästä mutta asia meni sillee, et naisten mielestä miesten kuuluu maksaa, koska on mies, mutta on väärin, jos mies saa parempaa palkkaa paremmin tehdystä työstä sen takia, että jaksaa esim kantaa 20kg laatikoita kolme kerrallaan yhden sijaan ja ollen näin tehokkaampi työntekijä.

Sitten toinen vinkuvonku on palkkaus. Naiset hakeutuvat yleensä hieman matalapalkkaisemmille aloille. Raksoilla näkee aika harvoin naisia ja ne jotka näkyy niin vittu. Jos eivät oo transuja niin ei ne oikeesti jaksa nostaa mitää kolmikakkosen kankia siel ilman apua. Mee sit kokoaja kantaa niille jotain. "Koska tasa-arvo". Pari tutkimusta näytti myös sen, et miksi miehet tienaavat enemmän. Jos jätetään se 9kk mahas paisuva äpärälapsi + jonkun vuoden hoito sen kanssa, niin miehet tekevät helvetisti enemmän ylitöitä yleisesti ottaen mitä naiset. Nii, me miehet yleensä kans kuollaan aikasemmin. Aikasemmin siihen oli selkeät kulturaaliset tekijät, nykyää taitaa johtua vaa tylysti femakoista. Tää on siis mun teoria.

Kolmas on fysiologiset tekijät, jotka eivät tunnu femakkoja kiinostavan. Jokunen vuosi takaperin team America femakot itki kun SWAT-tiimil oli niin kovat pääsyvaatimukset, et naiset eivät päässeet sisään. SIIS MITÄ? Pitääkö sinne oikeesti ottaa joku Jutta-Jemina 18v joka painaa 34kg vaa sen takia, et sil on tissit? Voi tulla itku kun kamat yksin painaa 30+kg ja sit sun edes oleva 90kg miehenköriläs + kamat sen 30kg haavottuu ja sun pitää hakee se sieltä tulen alta pois? Mulle on esmes ihan sama jos mä oon palavas talos kanttu vei ja mut pelastaa nainen, ok. Tulkoot vaik pyöräilevä yksikätinen kääpiö. Ainoa asia mikä mua (ja varmaa sen työkavereitakin) kiinnostaa on se, että saako se hommansa tehtyä. Eikös tässä tapaukses pitäs olla just samat vaatimukset KAIKILLA? Ei erikseen miehille ja naisille. Tosi naurettavaa. Ei oo tasa-arvoa jos multa kysytään. Vittuako itkevät tasa-arvosta ja sit ei kelpaa ku se toteutettas sillee...

Niin, tää tasa-arvo. Tosi hieno asia. Se ei vaan toimi. Monestakin syystä. Joku Gunnersborgen joka on syntynyt rikkaasen bättärefölkörelin perheeseen ja sit Sami, jonka vanhemmat ovat persaukisia narkkeja niin ei ne vaa oo käytännös samanarvoisia. Vaikka me elämmekin hyvinvointiyhteiskunnassa. Tai jotain. Samasta syystä tää homma ei toimi, jos naisille pitää tehä omat "tasa-arvoiset" pääsyvaatimukset et pääsee inee jengiin. Ei vaa tunnu menevän näille jakeluun. MPKK:sta itketty, swatist itketty jne. Ainii, naiset armeijas on parempikuntosia kuin miehet! Muistakaase. Sillähä ei oo mitää tekemistä et se on heille vapaavalintainen ja sinne menee motivoituneet ja halukkaat yksilöt. Iha sama ku mä huutasin et LJK:N porukka on kovakuntosta. Vittu oikeesti. Kai sitä ollaan jos sitä ei oo pakko tai jos on motivaatiota. Ainii, feministien kokouksiin on miehiltä pääsy kielletty. Muistaakseni sovinistien kokouksiin (jotka on mun silmis miespuolisia feministejä, ja femakot naispuolisia sovinisteja,  hähä, paradoksi) on taas naisilla lain sallima vapaa pääsy. Tämä nyt on perstuntuma eikä perustu tällä hetkellä todeksinäytettyyn faktaan.

Mitä enemmän mä tätä asiaa kelaan, sitä enemmän mua alkaa vituttaa. Vittuun tasa-arvo jne. Elettäs vaa sillee ihmismäisesti ja oltas sulassa sovussa. Ei vaa tunnu onnistuvan nykyään. Kiitos eräiden porukoiden. Mm. feministien. Tää alkaa menee jo mun silmissäkin sekavaks, joten taidan päättää. Jatkan tästä joskus jos jaksan.

Warbringer - Combat Shock
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #3 : 30.08.11 - klo:18:23 »
Ny taas vituttaa useampikin asia. Noh, jos sitä purkas yksitellen:

kuka helvetti keksi työnteon? Siis tälläsen nykyaikaisen? Mä tos lomal nautin siit, et aamul heräsin viidelt kalaan ja yheltätoista sit söin jos oli saalista, jos ei nii sit siel hilluttii pidempää. Lähesest perunapellosta nostetut perunat vaa pataa sit kaveriks ja om nom nom. Mestas oli ny sähköt sentäs mut siihe ne jäiki, ei juoksevaa vettä ja mitää. Ja kivaa oli. Ehkä toi pidemmän päälle nakertas mut täl hetkel fiilisket jees. Toisin kuin työnteosta. Ekaksikin, koko systeemi on paska. Nordea takoo sellasia tuottoja et ne vois antaa miljoonan mulle ja ne ei huomais sitä mut silti heitetää väkee pihalle. Samak raksalla. Noil on keskikate 52% positiivista tuottoa ja sit aletaa yhestä vitun tunnista tappelee. AQOWEihjtesld.

Naiset ja niiden vittupaskaperkeleiden pakonomainen tyyli käyttää sitä vitun hajuvettä. Ja liikaa! Onneksi en sattunut samaan aikaan hissiin, mut pääsin heti seuraavaks hissiin kun lähin hakee känkkyä. Voi jumalauta sitä löyhkää. Tollasen akan ois hyvä roijaa metsään, ei kilsan säteel eläis mikään elukka. Noh, mä toivoin et se haju lähtee sielt hissist ennenkuin tuun takas pizzan kuaa mut ei. Sama paska haju siel. Miksi sitä pitää laittaa nii saatanasti? Sama kyl koskee miehii jotka tunkee sitä kölninvettä. Tai axea. Örgh. Mut meeppä pierasee hissis. Ei helvetti et siitä sit nousee meteli. Kai mullakin on oikeus koettaa neutralisoida niitä "tuoksuja" mitä muut väkisin mulle turputtaa, mut mulla ei oo samaa oikeutta?

Vapaa kasvatus. Ny o taas joku paskanaamapentu menny ammuskelee yleisel paikal kuulapyssyl. Tosin, mä en tätä täysin tajua. Mä muistan 6v leikkineeni pihalla muiden poikien kaa m16 wannabe-pyssyje kaa vietanmii ja vaikka mitä. Ei siel ollu poliisipartiota. Ennen ei tosin ollu kyl Pekka-Erik Auvisia jne. Mä tein tyhmästi tai jotain mitä ei saanu nii mä sain remmistä. Tai koivuniemen herrasta. Pahinta oli se, et se koivuniemen herra piti itse hakea. Nykyaikana siel on Biubau T-Brex ja muu vihervasemmistoburleskilesboarmeija ovella kukkahattutäteineen räksyttämäs jos tukistat lastas. Voi vittu. Musta kasvo (omasta mielestä, tää on se ainoa oikea mielipide tähän) kohtalaisen normaali. Mä en oo sosiaalituilla elävä persereikä, vaan mä elätän niitä. Mä oon tän yhteiskunnan kulmakivistä. Oon nuorena menny työelämään, oon terve ja mä pidän tän Suomaliaks kutsutun paskamaan taloutta parhaani mukaan rullaamas. Mitä tekee pennut nykypäivänä? No niiden idolit on jostai BB:stä. Tai Tuksu. Morjens. Mees tukistaa lastas ja ota aikaa et millo o joku hiekkapillufemakko itkemäs.

Tää menee vaa paremmaks. Jossai oli juttu, et isä oli pessy tytärtään kylvys ja oli saanu syytteet seksuaalisesta hyväksikäytöstä? ;NARF. Että mua kans ottaa kaaliin kattoa jossai supermarketis rääkyvää kakaraa joka kurkku torven huutaa juosten eestaas ku mikäki vitu U-96:Sta karannu torpedo "mä haluan jäätelöö karkkii" ja sen avant garde- vanhemmat vaa on et "jaa". Pitäkää se vitu äpärälapsi turpa kii. Miks mulla ei oo oikeutta toteuttaa vastentahtoista eutanasiaa? Jos mä joskus oon nii ilkee et lisäännyn nii mähä katon ettei mun kakaroist tuu mitää vihervasemmistolaisia. Kokkareina mä ny voisin hyväksyä ne. Tai no, iha sama mitä ovat kunhan niist tulis normaaleita" Aimut hei, ehämmä saa enää kasvattaa, kun on tää hieno vapaa kasvatus. Kuka vittu tän keksi? Sokrates aikoinaan totes et nuoriso on menos päin persettä. Niihä se menee aina. Mut miks ny on alkanu tulee helvetisti näitä kouluammuskeluja ja muita paskoja? Ei voi olla sattumaa kun on tää vapaan kasvatuksen sukupolvi. Kai se o vanhempien helpompi syyttää tietokonepelejä / airsoftia kuin ottaa vastuu tekemisistään. Ai nii, ylläri. Mulla oli alunpitäen sovittu Pukinmäen kirjastoon eräälle syyslomaviikon lauantaille eräänlainen esittely airsoftista aseineen jne. No, ny tää hiekkapillu päätti ettei käy koska kouluammuskelut. Mä voisin käydä paskantamas sen luomuruokaan. Vittu.

Taas alkaa vituttaa ku kirjottaa lisää. Ei tän näin pitäs mennä.

Malevolent Creation - Pre-emptive Strike

Vitun ennaltaehkäisevät lakot, hähä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #4 : 08.09.11 - klo:10:49 »
Yleiseksi aiheeks tääl on noussu naiset. Sori, te ootte kivoja, teil o tissit ja mesta mist mäki oon joskus tullu ulos. Te ootte samalla epäloogisia, tunteilla ajattelevia epätasapainoisia ja täysin mun ymmärryksen ulottumattomissa olevia olentoja. Etenkin tää seuraava vihervasemmistoämmä.

http://www.iltalehti.fi/autot/2011090814344791_au.shtml

Tää linkki ny yksistää jo riittäs. Mut ei, minä en luovuta. Niinku Frederikkikin laulaa MINÄ TAIVU EN KOSKAAAAAAAN.

Hyvä se sieltä helsingin keskustasta on huudella näitä asioita. Asut julkisten kulkuneuvojen varrella, ne kulkee ja töihin pääsis fillarillakin. Ei tekis tolle naiselle yhtää pahaa vähä polkee, saatanan Pupu Tupuna. Laskitko sä ollenkaan, et tää järjestelmä maksaa aivan vitusti? Sit tää tietysti kiirehditään käyttöön bugisena paskasysteeminä, aivan kuten digi-tv? Ja ketkä maksaa? ME, minä sinä ja hän. Paitsi ei toi Pupu Tupuna. Kuka helvetti äänestää noita tolloja? Tosin, äänesti jotkut idiootit Persujakin. Mä haluan Spartalaisen yhteiskunnan, ois ainaki simppelii.

No anyways, eka vitun kallis järjestlemä joka ei toimi, ylläpito maksaa rahaa. Ainii, tarvitaa rahaa = verot nousee. Verot nousee = ihmisten ostovoima vähenee = ihmiset ostaa vähemmän = liiketoiminnan kannattavuus heikkenee = ihmisiä irtisanotaan = kuses ollaan. Aimut hei, meil on työperäisiä maahanmuuttajia tulos ratkasee tän, sori mä unohin. Ne jotka työllistyy, kuten Somalit. vaan 90% työttöminä. Sit aletaan laskee autoilijan kustannuksia. Se laite tietysti maksaa 5000e, tai enemmän. Ja hei, eiks tää mee jo vähä laittomaks vahtaamiseks?

Mites ammattikuskit? Niitähä ei vituta. Tai mua, kun mä joudun ajaa autol töihin. Vois tää vitu Pupu Tupuna kertoo et mite mä järkkään julkisil itteni johonki espoon syrjämetsille? Mä käyttäsin julkisia jos a) ne toimis b) niil pääsis kans johonki (järkeviin aikoihin). Noi A ja B ei vaa toteudu.

Pupu Tupuna ei varmasti huomioinu ees sitä, et tää nostaa toteutuessaan samantien ruoan ja palveluiden hintaa. Haikarat ei lennätä sitä ruokaa sinne Prismaan. Tai niihi ravintoloihi missä sä syöt mun ja muiden verorahoilla. Ei noi kuljetusfirmat hyväntekeväisyyttä tee. Se on raakaa bisnestä. Tai sit alkaa armoton henkilöstön vähennys ja sekös on kivaa jo muutenkin työttömyys-rikkaassa suomaliassa. Mä en arvosta tätä maata nii paljoa et kirjottasin sen täs tapaukses isolla alkukirjaimella. Siivouspalvelut, rakennuskustannukset, kaikki nousee. Aivan saatanasti. Tääl elää tosi paljon ihmisiä jo muutenkin köyhyysrajalla (Urputtajan alle 3000e/kk), entäs ton jälkee?

Tän vois ehkä kestää, jos KAIKKI tästä systeemistä saadut rahat menis tieverkoston ylläpitoon ja parantamiseen. Mut kun ei. Ne menee Guggenheim-museoon, musiikkitaloon ja Kreikalle. Hyvä jos 10% käytetää teiden kunnossapitoon. Hyvinvointivaltio my ass. Oikeesti mite hieno idea on tehdä eka ihmiset riippuvaiseks autoista ja sit jättää tiet mätänee?

Mä puolustelen tätä mun "naisvihaa" sillä, et sori, oikeesti, päättäjäasemissa olevat naiset eivät yleisesti ottaen ole mun silmissä päteviä. Tosin, useimmat poliitikot eivät sovi tähän kategoriaan jos multa kysytään. Ne elää täysin omassa maailmassa tajuamatta normaalien ihmisien asioita. Miks muute liikenneministerit on melkee aina naisia?
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #5 : 24.09.11 - klo:14:10 »
Vituttaa, siis olen. Eiks tollee joku hieno filosofi todennut?

Ei pitäs oikeesti lukea mitään. Tai no tää on pidemmän aikaa ottanu kaaliin mut ny mä puran tän johonki, eli siis tänne.

Vitun dieetit, laihdutusringit ja muu paska. ARGH. Huvittavaa lukea lehdestä isolla et "NÄIN LAIHDUT! 5 VARMAA VINKKIÄ! JOKU VITU TURHA BB-PERSELÄPI KERTOO VINKKINSÄ" kyllä ny keittää taas ja pahasti. Sit kun nää ohjeet on tasoa "syö vähemmä ja liiku enemmän" voi vitun vittu, en ois itte tajunnu. Samaan kastiin menee nää "vielä ehdit rantakuntoon" voi kyrwän vitalis, eiks kantsis olla ympäri vuoden siin rantakunnos sen sijaa et eka paisut ku kuumailmapallo 7kk, sit treenaat 2-4kk ku pien persläpi et voit näyttää rantaleijonalta pari kuukautta? Oha täs tietysti se et kuntoklubit ja liikuntasalit tekee hienoo tuottoa. Samate kute kaikki laihdutuspöperöt, -patukat ja -keitot. Joojoo jotkut lihoo herkemmin ja jotkut ei. Mä kuulun toho jälkimmäiseen, tosin mä en vedä kiloa suklaata, kahta pussia sipsiä, kymmentä litraa pepsiä ja siihe päälle viel kahta hääkakkua päivässä. Miks mä en nää raksalla näit läskejä ihmisiä järin paljoa? Vaik ne vetää siel der äijä safkaa tyyliin kilo grillikylkee ja litra punasta maitoa päälle joka tauolla.

Sit on nää kaiken maailman personal trainerit jotka antaa haista vittu- ohjelmia ihmisille, jotka ei oo kykeneviä tekee mitään. Noh, tosin jos mä oisin PT nii mähä neuvosin päin vittua et niist tulis riippuvaisia meittist = moar muneys. Tätä ne kai oikeesti tekee. Sit tää yks taliaivokomppania joka väittää ettei kotona voi treenaa / tulla vahvaks jne. Yritystä kehii äpärät. Sä itte teet ne sun kattos siihe sun hienoon mielikuvataloos. Vingu ja vongu ja valivali mut asialle ei tehä mitää sit. Paitti sit ku joku turha julkkis kertoo ihmevinkkinsä et mite tuli kuntoon viikossa. Tää henkilö (yleensä muuten ovat naisia) kokeilee viikon tai kaks, ei ookkaa kahes viikos missin mitois ja palaa mussuttaa suklaata ja sipsiä itkien ittensä uneen.

Yks koomisimmista jutuista, mihin törmäsin, oli jollai foorumilla laihisrinki-aihe. Ei täs mitää, vertaistuki o hieno asia ja siin saa vähä kilpailuhenkeä jos huomaa jonkun olleen tehokkaampi kuin sä itse. Mut tää menee jo yli. Siel ilmotetaa "laihduin tänää 54grammaa" siis täh? Kelatkaa vaik joku iso mies ku käy vääntää kunnon paskat nii sehä laihtuu 2kg ainaki, ellei enemmänkin. Nää varmaa viel punnitsee mikrova'alla ruoatki et voiko syödä ja et paljonko tarvii mitäki. Sit nää et "jee laihduin puol kiloa ny voin mussuttaa fazerin sinistä"... miks? Eiks nää tajua, et sen sijaa et te jojottelisitte (naiset), ehkä kannattas tehä sellanen pitkäkestonen suunnitelma missä ei haittaa yhtenä päivänä vedetty dallaspulla? Ettei tarttis sit tunnontuskis käydä bulimikkona oksentamas sitä fazerin sinistä pois ku rupee angstittaa?

Sit nää kevyruoat. Taas pitkätukkaa kusetetaan. Vähennetää rasvaa 20% nii tungetaa nopeita hiilareita / sokeria sen verta takasi. Tulos on joko sama, tai jopa pahempi. Vitun kasvisrasvalevitteet ja muut paskasysteemit. Mä vedän rehellisesti rasvaista juustoa ja meijerivoita. Maistuu paremmalta eikä tarvi laittaa viiden sentin kerrosta keiju-margariinia et maistus joltai. Osuva toi Keiju kyl, vitu keijukaiset. Oikeesti ihmiset, miksi te näette asiat yksittäisinä paskoina ettekä kokonaisuutena? Se yks suklaapatukka ei tee susta läskiä, eikä se toinenkaan. Silloin tällöin nautittuna. Tottakai sä paisut jos vedät sillee ku aikasemmin totesin. Ainii, syö vähemmä ja liiku enemmän niin laihdut... toimii enemmistöl ehkä kuukauden, sit ne laiskistuu. Tekosyitä löytyy, ei oo aikaa tai jotai. Vittu yrittäkää.

Joku alkaa tietysti angstaa et helppoha se mun on luuviuluna huudella tääl. Ehkä on, oon huomannu et mul o taipumusta ns. läpipaskomiseen. Edelleen, sen sijaa et mä tääl itkisin et "yhyy miks oon tällänen miksen oo tollanen" mä teen töitä (pitkällä ja jäntevällä suunnitelmalla) ollakseni "tollanen". Matka varjovuorille on pitkä ja kuppainen, mut sinne mä aion päätyä. Jääkää te paskanaamat ja muut epäonnistujat itkee kun ei mee ku haluttas.

Koska viimeks unohin laittaa sen biisin mikä soi nii laitan ny 2, ja winamp tais trollaa mut.

Lasten TV-suosikit - Muskettikoirat
Kreator - Murder Fantasies

Vittu noi menee hyvi yhtee :D. Muskettikoirat o parhaita! Jos sua vaara väijyy! Ja vihamiehes häijyyyyyyyyyyyyy.....
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #6 : 27.10.11 - klo:21:38 »
Mikä ihme pitää Tukiaiset, Hakkaraiset, Parviaiset ja muut paskanaamat elossa? MEDIA. Imaskaa.

Nää on tätä paskasakkia, joka sietäs oikeasti kuolla. Maailmas on nälänhätää, tulvaa, taiffuunia, (viher)terrorismia ja ties mitä mut ei, lehdis kerrotaa ennemmin Tuksun ja Akin uudesta suhteesta tai siit, mite Parviaisista se tissiolio hakee avioeroa. Ja mulle ei ees tuu mitää muuta lehtee kotiin ku Pelit. Jos ette tiiä nii siin ei noit käsitellä. Vittu jos alkavat nii mä kyl kehittelen jotain jälkiabortin tapasta tolle lehelle sit.

Se on ihan sama avaatko sä melkei minkä sivun tahansa nii siel on BB sitä Tukiainen tätä Hakkarainen tota. Antasivat olla rauhas nii ne kuolis pois. Ainaski mun syövereistä. Ei mua kiinnosta mitä ne tekee. Media tekee sen vaa site et on ainaki todella helvetin vaikeata välttää sitä. Tuksu on ruma lihava ja ilmeisesti kohtalaisen tyhmä yksilö. Sen sisko näytti joskus 5v sit iha ok, nyt ne o kaks miss piggya. Vaik karppaus on mun mielestä tosi tyhmää ja mä aikasemmas viestist annoinkin mielipiteeni noist asioista nii vois kokeilla ees tota. Sen ja sen ukon on-off suhde on varmaa vitu hieno. Tosin, oli yks hieno video mis se äijä oli munasiltee heilumas eteises ja Tuksu + random akat huutelee ja koettaa saada sitä rauhottuu. Että mä nauroin. Suomalainen mies luonnollisimmaan, umpikännissä alasti tekemäs jotai vitun fiksua.

Noh, tätä tapaus Parviainen paljoa tiiä, muuta ko et ne o jotai fiksuu tehny, pornoo ja kaikkee. Ja ny ne eroo. Jee. Kuole kuppaa huora.

Sit pitää muistaa tän "mul-on-omat-hiukset" Pekkarisen tissinkourimis kohut. Mikäs siin kouries, tarviiks aina ottaa nokkiisa. Joku akka ku ois vähä kokeillu miehistä varustusta nii siel ois vihervasemmistoburleskilesbot huutamas tasa-arvoa, mut jos mies koskee tisuleihi nii se on ku ois avattu Pandoran boksi. Täl virheiden Meriläiselläkin oli joku rintanappi mis luki "vittu haisee hyvälle". Se on sit niinku ok? Ei voi ymmärtää. Vituttas varmaa olla kansanedustaja. Tai no, kai sielki on tota harmaata massaa kuka ei kiinnosta ketään. Sit on näitä;

HAKKARAINEN. Vittu, paras äijä ikinä. Joku sahamies viitasaarelta, joka kusetti kaikki lestamummot puolelleen kertomalla olevansa uskovainen eikä juo. Toi o salee yhtä paljon uskovainen mitä mä oon muslimi. Ja yhtä varmasti raivoraitis... joo ja mä äänestin vihreitä. Hyviä vitsejä tost kaverist kyl saa. Eka se huutelee.... noh, sitä sanaa mikä alkaa n:llä ja loppuu i:hin. Emmä kyl haluis naapuriksikaa niit kutsua. Mut tost toisest nousee shitstorm lvl3. No tosta ku päästii nii alko minareettihuudot. Se on kyl hauska ku kelaa. Vois laittaa soittariks. Oon samaa mielt siit et nää tietyt yhteisön helmet vois kaikki pistää Ahvenanmaalle ja sit myydä se äkkii ruottille. Tai virolle. Iha sama, upottakaa vaik. Mut on se silti vähä pöljä kaveri. Mut onko ne, ketkä tota äänesti nii hieman pöljempiä? Demokratian hienouksia on se, et idiooteillakin on äänioikeus ja oikeus mielipiteisiin.

Media siis haisee. Ei mua oikeestaa haittais jos sitä välttys kaikelta paskalta mut ei. Mä haluan koneeseen filtterin mikä tuhoaa kaikki BB, Tuksu, Parviainen, Hakkarainen ja muut ripulipaskatekstit netistä. Tai siis ettei mulla näy. Kyl mä mieluummi luen oikeita uutisia. Kute siit et se kukko Pärssinen kuoli. VITTU OLIKO HYVÄ UUTISPÄIVÄ VAI MITÄ? Tenkanen (joku juontaja) totes hyvi näistä: "mä käyn ostaa vessapaperia nii koht lukee seiskas et Tenkanen käy paskalla" mut niihä se menee.

Onneks oon harmaata massaa. Ketää ei kiinnosta jos mä vedän helikopteria mr. pahan nakin partsilla tuhannen tähden tuubas. Kelatkaa vaa jos Hakkarainen tekis saman. Siit kuulis viel tuhannen vuoden päästäkin.

Polttakaa joku toi BB-talo asukkaineen, jos vaik oppisivat jumalauta olemaan. Ainoa reality-tv mikä mua oikeesti kiinnostas ois "cityvihreät metsässä" vähän ku tää ruottalainen idiootit landella, vai mitä vittua. Paras pätkä oli ku joku akka kuskas kottikärryllistä paskaa, kaatu jotenki ja paskat niskaan. Hähä.

Emmä ny tiiä oliks tää vältsin vitutusta, tai no joo, jotenkin oli. Ei oo vähää aikaa iha älyttömiä vituttanu ja sen ainoan kerran ku oikeesti vitutti nii en viittiny rustaa tänne, ois ollu nii pahaa tekstii. Pieni vitutus ny o kokoajan päällä. Jos oisin nero nii mä kehittäsin laitteen, mikä kanavois ihmisten vitutuksen energiaksi. Ratkeais maailman energiaongelmat kun pieni suomalian kansa pystys tyydyttämään koko maailman energiantarpeen. Kelpaiskoha se vaa ituhipeille?

Slayer - Hate Worldwide
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #7 : 16.12.11 - klo:11:38 »
Rakas joulupukki,

tiedän, että sinua ei ole olemassa. Olet samanlainen satuolento kuin Jumala, Allah ja monet muut. Silti kirjoitan sinulle tämän kirjeen. Miksi? No koska mua vituttaa.

Toivoisin, että maailmasta katoaisi kaikki uskonto. Miksi? Kristinuskolla kesti melkein 2000-vuotta saavuttaa vaihe, jolloin ihmisiä ei polteta roviolla noitina. Eräällä toisella Rauhan Uskonnolla on kestänyt kohta sama aika ja he vieläkin kivittävät ihmisiä kuoliaaksi, silpovat ihmisiä ja kohtelevat muita uskontoja alempiarvoisena paskasakkina. Puhumattakaan Katolilaisista pedofiilipapeista, Timo Soinisita ja Opus Deistä, joka runkkaa tunkemalla piikkipantaa pyllyyn.

Tästä listasta pitää jättää pois usko Odinin ja Thorin kaikkivoipaisuuteen. Odin tuhosi jääjätit, Jumala ei ole saanut aikaan kuin vihaa, Allahista puhumattakaan. Siksi muutankin tämän kirjeen rukoukseksi Odinille ja Thorille:

oi mahtavat Valhallan valtiaat, kuulkaa huutoni. Antakaa minulle voima muuttaa maailman tapahtumia. Aloittaisin ensimmäisena kotimaisesta vihervasemmistosta. Tämä sakki elää punavuoressa / eirassa / westendissä kokkareisukkien hienoissa asunnoissa ilman minkäänlaista reaalikäsitystä nykymaailmasta. Silti he metelöivät eläinten oikeudesta, ilmanston pelastamisesta ja maahanmuuton hyödyistä tajuamatta oikeasti asioista hevonvitunkulliakaan. Sudet ovat pohjoisemmassa vaarallisia karjalle, lemmikeille ja pahimmassa tapauksessa ihmisille. JOS esim. eiraan eksyy susi, niin auta armias huutaako kettutyttöviherpiiperoburleskilesbo poliisin ampumaan sen? No totta vitus. Se siitä "oikeutta eläimille".

Heidän käsityksensä siitä, että viisi miljoonaa munanaamaa maasta nimeltä Suomalia pelastavat ilmaston on kanssa erittäin kunnioitettava. Unohdetaan heti kättelyssä Kiina ja Intia, kyllä Suomi pelastaa. Nostetaan samantien dieselin hintaa, kyllä kansa maksaa. Eihän se vaikuta mihinkään, korkeintaan autoilu vähenee. Kunnioittaisin suuresti, oi suuret Valhallan valtiaat, jos paukuttaisitte vaikka salamaa näiden niskaan samantien. He eivät tajua, että mm. ruoka (jep, just se ruoka mitä ostatte kokkareisänne rahoilla Stockan herkkuosastolta) kulkee diesel-rekoilla ja tuo korotushan menee suoraan ruoan hintoihin. Ja myös teidän hamppuvaatteiden hintaan, mitkä on tehotuotettu tyhmien orjalasten toimesta Mauritaniassa.

Onneksi meidät pelastaa Somalialaiset koneinsinöörit. En jaksa tästä edes sanoa muuta kuin sen, että Ragnarök ois kiva tapahtua ennemmin kuin myöhemmin.

Toivoisin myös tasa-arvoa. Uusi yle-vero on erittäin rasistinen rikkaita kohtaan. Miten voi olla tasa-arvoa, että rikas Kokoomuslainen joutuu maksamaan enemmän yle-veroa, kuin köyhyysrajan alapuolella asuva yksinhuoltaja? Kuinka Kokoomuslaiset jatkossa kiertävät tämän maksun, kun se menee suoraan heidän suurista optiotuloistaan? Ehdotankin täten heti, että yle-veron tulee olla kaikille sama, yhteiskunta-asemaan, uskontoon, seksuaaliseen vakaumukseen, asuinpaikkaan tai varallisuuteen nähden. Vain täten toteutuu tasa-arvo.

Toivosin myös, että peleissämme käyvät pelaajat oikeasti kunnoittaisivat suuren ja mahtavan Hallituksen toiveita noudattaa niitä vitun sääntöjä ja ohjeita ja olla aiheuttamatta alueen asukkaille turhaa riesaa. Heidän tulisi myös tajuta kaikki se työ ja vaiva jonka näemme saadaksemme pitää pelipaikan, yhteistyökumppanit ja foorumin. Kiittämättömiä äpäriä kun ovat, niin lähettäkää Valkyriat kiusaamaan heitä aina kuin vain mahdollista. Pidättäytykää radikaaleista toimenpiteistä, jättäkää se Hallituksen kontolle. Riesa se on pienikin riesa.

Haluan myös nähdä Paavo "Jumalan valittu" Väyrysen johtamassa Suomen kansaa.

Ja lopuksi winampin loistavasti aiheeseen sopiva biisi loppukevennyksenä:

Stormwarrior - Ragnarök
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #8 : 07.01.12 - klo:15:20 »
Vittu, ny taas kyrpii ja vituttaa.

Kuka saatana keksi, että autojen lämmitysjohtojen päiden täytyy olla eri valmistajilla erilaisia? Kuka? Argh, oikein kiva huomata kun haluis auton olevan vähemmän jäässä myöhempää matkaa varten nii se vitun piuhan pää on joku vitu XHLSRIÖJHHSFDPOJI mikä ei mee toho. Siinä sit eka katotaa et lähteekö japanin ihme ekaksikaan käyntiin näil pikkupakkasil, sit sitä skrakaa tota jääpaskaa tuntikaupalla ja oottaa toisen tunnin et autos voi istua. Vitun kapitalistikommunistinatsipersereikälepakkohuorafeministivihervasemmistolesbot!

Ei mul muuta.

Ei oo ees winamp pääl. Enkä laita, koska sielt tulis salee joku Murder Fantasies ja sit mä pimahtasin. Tai Rölliä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #9 : 03.02.12 - klo:14:10 »
Kyllä taas käy. TALVI YLLÄTTI AUTOILIJAT. Welcome to the jungle. Oikeesti.

Joka talvi sama laulu. Nyt mennään kuiteskin helmikuus, eiks sillo oo pakkasta, lunta ja ehkä liukasta? Silti joka vuosi, joka vitun vuosi, jossain on näitä ketjukolareita. Aamulla kun vetelin keilarantaan töihin rakentaa iha helvetin kallista länsimetron alikulkusiltaa, nii oli kaunista katteltavaa taas. Siel oli parit autot ympäri ja penkas, ei siin mitää. Lumi pöllyää ja näkyvyys on jotai 15m, ehkä. Molemmat kaistat vetää max 50km/h, no ei mul oo kiire töihin, pidän varuiks reilun turvavälin. ENKÄ VITTU PIDÄ. Sieltä tulee neljällä penisrenkaalla tatuoitu auto siihen väliin. Jätetään väliä. NO SIT VITTU TUNKEE SINIVALKO-VIAGRATAPPI SIIHE. Alko nakertaa. Noh, sit ku ei enää ollu väliä nii toinen vitun penisrengas-audi ryttää varmaan sataakahtakymppiä BUSSIPYSÄKIN KAUTTA VÄLIIN. VITTU.

Jollain hienolla ilveellä selvisin hengis töihin. Kiitin samalla ja manasin kans sitä, ettei mulla oo asetta autossa. Istusin varmaan linnas lopun ikäni eikä tarttis ajaa kehä1. Tai kehä3.

Oltii tosi ahkeria eikä ees käyty tänää syömäs pekonia munakasta ja nakkei. Tehtii töitä pari tuntia ja karattiin. Kehä1 veti iha jees. Sit tuli muistutus et "vittu paprut palauttaa". Liikenne vetää nätisti, sit tuun takas. Kehä3 on varmaa kahen kilsan kolarisuma. No onneks ei tarvinnu ajaa loppuun asti vaan meen rampille, nii eiköhä sieltä tuu antikolmio saatana nokan eteen, jäi just ja just ehkä hesari väliin. Mikä vittu näillä kolmella automerkillä on vialla? Nojoo, näin mä kans ku joku siisti citymaasturi (en nähnyt merkkiä mut muodot viittas penisrenkaisiin) ajeli. Ihan lumessa. Sillä oli etulasis just senverta näkyvyyttä minkä pyyhkimet tekee. Etkö vittu vois poistaa lunta et näkisit jotai vasemmalle ja ehkä oikeallekkin? Ja ne lumet siitä vitun katolta, kiva kun sun anaalianttonin takia tulee lumet lasii eikä nää mitään.

Ei tää tähä lopu. Pääsen kotiin nii netist saa lukea kuinka joka helvetin tiellä on 20-30 auton ketjukolareita. Talvi yllätti, taas. Vai oisko idiootit kuskit? Täällä kehä3 sisäpuolella kun turaväli on se, että mahtuu melkee hesari välii. Sit ei nähä mitää ku ei jakseta harjata autoja vaa lähetää sokeina liikenteeseen, tullaan kolmion takaa kuin herrat konsanaan ja ajetaan 120km/h vaik alueella on 70km/h rajotus ja liikenne vetää 30km/h. Vittu ajakaa kalliolta alas ens kerral, älkää vittu viekö mua mukananne.

Nyt naureskelen täällä noit idiootteja joilla oli viel hetki sit sellanen tulipalokiire et oksat pois ja nyt ovat pelti rytys siel itkemäs. Hähä. Mä istun himas, kirjotan tätä tekstiä ja kuuntelen Mad Max punkkirässiä.

Children of Technology - Escape from the Dangerzone

Sopii aika hyvi ku kelaa ettei tarvinnu jumii nois kolarisumissa.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #10 : 29.09.12 - klo:10:43 »
Nyt kun on kuntavaalitkin tulossa ja useilla kansalaisilla on mahdollisuus äänestää siihen idioottiparveen, mikä valitaan johtamaan kuntaa, ajattelin kirjoittaa tänne absoluuttisen oppaan puolieista. Tai ainakin niistä suurimmista. Emmä jostai peräkylän pyllistyksen puhdistus- puolueesta tiedä mitään.

Kokoomus

Aka sekoomus. Piikki auki, kansa maksaa. Juu nou. Tunnetuimpia kavereita vissiin Käteisen Jykä (George Cash) ja sit tottakai kaikkien panomiesten isä ja äiti, Ilkka Kanerva. Kiitti Ile vitusti ku teit Tuksusta julkkiksen.

Äänestämällä Kokkarekapitalisteja tulee sun verotusasteesi nousemaan varmasti (tai no, se nousee kuiteskin, et ihan sama?). Talouskeplottelu ja (halpa)työvoiman käyttö yleistä. Täysin edesvastuutonta sakkia. Kokoomusnuorten Rydmanista tosin plussaa, sen vaalisloganista kevääl oli helvetin hieno terminaattori-shoppaus tehty.

Vissiin eniten kannattajia espoos. Siellähän asuu vain parempia ihmisiä. Paitti Espoon keskukses ja Suvelas. Siel on tätä työvoimapulaa lievittävää sakkia. Hokemia: Vastuunkanto ja työvoimapula.

Jepjep.

Melkein unohin Bilderbergin ja Niinistön. Niinistön eukko on aika jepa kyl. Pelimies sekin. Ootteks nähneet sen kainalos rumaa naista?

Pääosa kannattajista pääomatuloilla eleleviä helvetin rikkaita suomenruotsalaisia persereikiä.

SPD

Sosiaalit, demokraatit ja puolue. Soppa valmis. Vanhat kunnon vapaussodan kommarit päättäneet keksiä et miten tullaan rikkaaks ja sit kusetetaankin ihmisiä. Hienoimpia ihmisiä sukkis-Jutta (se o aika hottis kyl) ja lesbokommunistin "aviomies" Tuomioja. Ja tietysti kommarilesbo itse. Lupasviat 100 000 työpaikkaa, vissii tarkottivat et niin monta katoaa kun pääsevät hallitukseen. Osallisina myös tähän "piikki-auki kansa maksaa"- politiikkaan. Hokikohan ne nää siit "niskalenkki eurokriisistä"?

Paperilla vastustavat kovasti Kokoomusta, todellisuudessa panevat duunaria hanurii, vaik ovat olevinaan "työväenpuolue". Äkkiä ne aatteet unohtuu kun pääsee päättämään itselle korkeista palkankorotuksista samalla, kun duunarilta revitään ruuvitkin talosta.

Ajavat ilmeisesti kans (halpa)työvoiman tuontia maahan. Kyllähän me nee... Mannerheimejä tarvitaankin tääl. Eihän meillä ookkaa työttömiä omasta takaa. YT siel ja tääl.

Ainii, nää määki jotai hoitajauudistuksesta. Se o kivaa ku entisen 0.5 hoitajaa per vanhus tulee 0.7. Miten tää toimii? Ennen ne arpo et tuleeko kädet vai jalat (vai tissit vai pimpero?), ny tulee kaks jalkaa ja kättä? Ainii tää Kuseniinaki. No joo ehkä mä jätän sen rauhaan.

Pääosa kannattajista helvetin tyhmiä ihmisiä.

Perussuomalaiset

Jytkyn kytkyt. Johtajana ylipainoinen Star Warsin ukkeli. En muista nimeä mut kuiteski. Tais oll Soini. Rasisteja kaikki. Kytköksiä niin natseihin kuin myös Kim Jong Iliin. Tunnettu loistavista möläytyksistään. Oinonen, Hirvisaari ja Hakkarainen kunnostautuneet tässä. Sit ei pidä unohtaa Hullu-Jussia. Ihan hienosti se kyl osaa kirjoittaa.

Teemana eurokriisi. En tajua miten vitus se ny pitäs tuoda suoraan kunnallispolitiikkaan mut kai se siitä. Kylhä Suomussalmella on tärkeää tehdä päätöksiä eurokriisistä, saavat sit nousta heinätalikoil sohii kokkarekapitalisteja jne, Eiku eihä se mee niin. Ainii, mainitsinko et auttamattomasti äärirasistinen natsipuolue? Heil Soini o/ o/ o/.

Kaiken lisäks paskiaiset pakenivat vastuuta. Vetosivat johonkin apurahastoon. Nössöt. Kyl ny Kreikalle ja Espanjalle pitää der muneys antaa. Sitä varten mä herään joka aamu viidelt töihin et Cäsh and co saa jakaa rahaa.

Rivit rakoilee ja nää tappelee keskenään. On todennäköisempää, et PeruSS tappelee sisällissodan ennemmin kuin eurokriisi loppuu.

Pääosa kannattajista uusnatseja ja pohjois-Koreasta karanneita agentteja.

Keskusta

Lauta-Matin oma porukka. Ei kyl taida olla enää messis. Tää on vähän sekava puolue. Ei niist ota selvää, harvoin kyl pöndeist ottaakaa. Tunnettuja kavereita: Pano-Matti (joo joo, kyllä saa Vanhastakin panettaa), Jumalan Valittu Väyrysen Paavo ja Kiviliemen Mari, joka joidenkin lehtien mukaan oli liian hyvännäköinen hommaansa. Anteeks mitä? Ainii, Tupee-Pekkarinen. Ja Kanki-Kaikkonen.

Vaaliteemasta en tiedä mitään. Kai ne haluaa markan takas ja eurosta ulos. Nää tais kyl olla kuntavaalit mut ihan sama. Kannatus tulee olee suurta maakunnissa. Ohan tää entinen Maalaisliitto, vissiinkin, ellei mun muisti petä. Googleakaan en jaksa just nyt avata.

Onkohan muuten virkaa, mihin Väyrynen ei ole hakenut? Paaviksi ei vissiin viel, mut älkää ny jumalauta menkö sitä sille sanomaan. Miettikää ny Paavo Väyrynen Paavin kaavussa lasikuvun takamssa puhumassa kuinka hän on Jumalan Valittu johtamaan Suomen kansaa? Hah.

Pääosa kannattajista ihan pimeitä kavereita.

Vihreät

Aka virheet. Täs on hieno puolue. Mun henk. koht. suosikki. Tunettuja kavereita: Jani "the järkytys" Toivola, Pekka "en rassaa pakoputkea" Haavisto, Satu "aiheutan suomeen täystyöttömyyden" Hassi ja muita kivoja.

Teemana päästöneutraalit kunnat. Tarkottaaks tää ny käytännös kuolleita kuntia? Muutenkin tää kettutyttöjen ja abstraktien taiteilijalesbojen suosima puolue on ihan hukassa. Hassi just aikaansai rikkidirektiivin, joka tulee täyteen VAIN pohjoismaissa. Siin meni 20 000 työpaikkaa täältä kotoisesta (ja vitun paskasta) suomesta. Mut eihän se näitä sossun elättejä haittaa.

Nää vetelee kyl muutenkin täysin loistavia säädöksiä. Kyl näitte idioottien johdolla suomesta saadaan monikulttuurinen paratiisi ja suomalaisille täystyöttömyys teollisuuden ja rakennuksen puolella.

Ainii, Talvivaara tainnu lahjoa vähä näit kavereita. Saastuttavat enemmän kuin Kiina ja silti ympäristöministeri ei ota kantaa. Taitaa olla voitelurahat pelis. Tais nää syödä sanansakkin, miks ihmees ydinvoimaa tulee lisää kun Virheet on hallitukses?

Pääosa kannattajista kokoomuskapitalistien lapsia westendistä, eirasta ja punavuoresta. Tietävät kaiken luonnonsuojelusta käytyään kerran metsässä. Peura nähty disneyn bambissa.

Vasemmistoliitto

Arghinmäen ikioma sakki. "Paavo ei ollut täälläkään" on loistava keksintö naamakirjassa. Tais unohtua duunarit kun pääs audin takapenkille. Muita tunnettuja tää mun rakastama pupu-Tupuna, aka Merja Kyllönen, liikenneministeri. "Otetaa duunareilta matkakorvaukset pois mut mä ajelen teidän piikkiin taksilla 200km / pv, ei hätä ei hätä". Ime munaa.

Vaaliteemana... vissiin anarkismi ja graffitit. Ja talonvaltaus. Ja romaneille omat tilat mis tilittää varastetut tavarat. Vai meniskö tää vihreille?

Eiköhän nääkin olleet aikoinaan osana punaisten joukossa rähisemäs. Takki kääntyy kyl.

Pääosa kannattajista anarkistipaskiaisia, jotka jostain helvetin syystä vastustavat koneistoa, joka takaa heille heidän kaipaamansa edut (rahalliset korvaukset, asunnon ja oikeudet) mut tää ei niitä kiinnosta. Vitun talonvaltaaja.

Kristillisdemokraatit

Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen, aamen aamen aaaaameeen. Jeesuksen oma sakki. Johtajan suuri ja mahtava Räsäsen Päivi, joka just lakkauttamas liikkuvaa poliisia. Pääsee Lestat rauhas pökkii lapsiaan perseeseen kun ei oo poliiseja mitä kutsua.

En tiiä vaaliteemasta tai muutenkaan täst sakista paljoa, mut yritetään. Eiköhän sieltä Koti Uskonto ja Isänmaa kuulu jotenkin teemoihin. Totuus on, et uskonto ja politiikka täytyisi aina pitää erillään. Ei sitä jumalaa kannata sotkea avioliittoonkaan, mun mielestä.

Pääosa kannattajista lapsia hyväksikäyttäviä lestadiolaisia ja muita jeesus-hihhuleita.

RKP (SFP)

Suomen Fiksuin Puolue. Parempaa väkeä. Johtohahmoja Biubaun Eeva ja Asteroidi. Oliha meil kans nää puolustusministeritkin tosta sakista, Wallin ja tää uus. Kyl äkkiä lähti varuskuntia, paitti Dragsvik. Biubau sai viran ilman pätevyyttä. Ulkomaalasethan ei sitten näiden mielestä tee rikoksia, vaan kaikki pahat tavat opittu jo aikaisemmin mainituilta uusnatseilta ja äärirasisteilta, PeruSS- väeltä.

Vaaliteemana jotain ruottin mongerrusta mitä mä en osaa. Arvelen vaan jotain et "Suomi liitettävä ruotsiin ja koneinsinöörejä ja mannerheimejä tuotava, jotta saatas joku idiootti oikeasti äänestämään meitä". On tää kyl kun 2% kansasta kyykyttää sitä loppua.

Äänestäjät parempia ihmisiä, yleensä Kauniaisista. Ja somaleita. Ja mannerheimejä.



Pikkupuolueita en ny jaksa listaa, tiiän jonkun vapauspuolueen ja ja... piraattipuolueen.


Hoks hoks!

Jos loukkaannuit tai pahoitit mielesi tästä tekstistä, mee kattoo peiliin. Jos ei auta, koeta lyijyburanaa. Tää on täysin puolueeton (HAHAHA, eiku joo ei) poliittinen kannanotto ja tarkoitettu täysin humoristiseksi tekstiksi. Ihmiset, joita on tullut tässä mollattua, ovat täysin fiktiivisiä hahmoja eiväktä perustu yhteenkään elossa olevaan ihmiseen. Poliitikot ei meinaan ole ihmisiä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kalaqqia vituttaa
« Vastaus #11 : 22.11.12 - klo:20:53 »
Joulu. Taas se on täällä. Vittu

Kuvitteellisen satuolennon syntymällä ratsastavan riistokapitalismin kulutusjuhlan huipentuma on täällä.

Kaikkialla soi äärimmäisen paskat ja rasittavat joululaulut. Joka vuosi samat paskat. Haluaisin ostaa maitopurkkin ilman, että siellä soi joku jingle bells. Suomeksi. Sit kun toi kihlattu vielä hankkii kaiken turhan joulukrääsän. On jouluverhot, joulupöytäliinat, joulukuusi (kiitos Thorin, sentäs feikki), karsea määrä kaiken maailman tonttuja ja poroja siel ja tääl ja sit kaiken huippuna jouluvessapaperia!! Tosin, saahan siin tavallaan sairasta tyydytystä kun pyyhit kakkaisen hanurisi joulupukin pärstään. Joka ei muuten ole olemassa!

Jouluruoat, splargh. Kinkku on ihan jees. En tykkää laatikkoruoista, tai ainakaan noista jouluisista. Suolakala on kyl jepa. Herkkuosastoil juoksee lauma läskejä löllymäs kohti uutta herkkukasaa samalla uskotellen itselleen, et "emmä oo lihava, mul on vaa isot luut" vittu, mun tietääkseni luut ei lölly kun sä juokset? Ja konvehdit. Onko niihin suklaanamuihin pakko tunkea poronkusella terästettyä konjakkia? Ne maksaaki iha saatanasti. Paketti on kokoa kiina mut sisältöä on ehkä Lichensteinin verran. Ja pirun pahoja. Ihan sama mihin meet nii on noita helvetin pahoja joulukonvehteja lärvin edessä, kinkkua tai jotain laatikkoruokaa. Onneksi kebublat on auki. Saa kotimaista ruokaa joskus.

Ja sit tää lahjojen hommaus. Vitun riistokapitalistit. Siel ravaa kaupat täyn perheitä rääkyvine äpärälapsineen etsimäs heikommalle ainekselleen (kiitos Kokkarenuoret tästäkin) jotain turhaketta. Sääliks kyl käy yh-mammoja. Pentu huutaa hoosiannaa mut mihinkään ei riitä rahat. Sit kun noi vanhemmat ei pidä niitä helvetin paskaperseitä kurissa. Ne sinkoilee ja huutaa ja rääkyy. Vittu, missä on Leonidas Spartalaisineen, pistäs ne sinne taistelee ruoasta et oisivat hiljaa. Muutenkin se väenpaljous, kauhea hamstraus turhakkeita. Sit jos et osta lahjaa jollekkin nii johan on vittu maailmanloppu (minkä muuten piti tulla jo sen 8kk sit... vitun Mayat). Jos ei muuta keksitä nii sit tulee konvehteja! "Aikun kiva paketti... voi vittu taas näitä paradise-konvehteja..." jotka menee kiertoon ens vuonna kun emmä niitä syö.  Viimeks sain hyvän lahjan kun ostin itse. Mut ei se oo lahja, kai. Luulis ny miehille olevan helppoa ostaa lahjoja mut ei. Ainiin, näin kaupas kans noita helvetin Adidaksen shamppoo-dödö-comboja. Kelatkaa, saat tollasen. Vähän ku sanois "haiset pahalle, mee ny vittu suihkuun". Tai jotain Hyypiän naamalla koristettuja nivean kosteusvoiteita, miehille? "Taistele väsymyksen merkkejä vastaan" mä kyl nukun, syön järkevästi ja treenaan et pysyy väsymys pois. Käytä ny jotai hinttivoidetta. Oikeasti. Lapsena oli kivaa ku sai legoja tai paras, nintendo 8-bit. Eikä ollu Justin Bieberiä. Voi teitä poloisia nykyään.

Jos ny joku ei tajunnu nii en oo jouluihminen. Eniten vituttaa kaikki ne mainokset, muiden hössötys ja se väenpaljous kaupassa. Ihmiset tappelee jostain Angry Birds-pallosta kuin se ois viimeinen pala ruokaa maan päällä. Vois kääntyä muslimiks, ei tarttis viettää joulua ja sais ihan rauhas kivittää vääräuskoisia. Oisin vain väärinymmärretty muslimi pahassa kapitalistivaltiossa. Mutku ei, en ala tohon. Paska juttu kun ei oikein pysty välttämään näitä juttuja mitenkään. Tai kertokaa mulle kauppa, mistä mä saan kananmunia, jauhelihaa, maitoa jne ilman, et siel on mitään jouluun viittaavaa? Touche, ei ole.

Sit kun joulu on ohi nii alkaa uusvuosi. "Jee uus vuos, dokaamaan ja ampumaan raketteja ja hommaamaan Darwin-awards". Tuol ulkon uskalla liikkua kun siel heikompi aines ampuu raketteja kuuhun ja vittuun. Ois ny vaa kunnon pakkaset jäätys kuolikaaks. Mut näil näkymin vesisadetta. Paras tapa selvitä tästäkin on se, et linnoittautuu sisälle. Ja kattoo jotain hienoa elokuvaa, kuten Arskan Commandoa tai Syltyn Ramboa / Rockya.

Noi paskat ohi nii alkaa vitun tammikuun alennusmyynnit. Eka on nostettu hintoja 250% et voidaan sit 2kk päästä myydä -50%. Ja ihmiset ravaa taas... lampaat mää mää. Tai niinku ankat kvaak kvaak kvaak.

Ei tää kyl helpottanu vaik kelasin. Kai se on vaa embrace the grind ja koetettava taas selviytyä vuoden paskimmasta ajanohdasta.

:K
Talking to you is like clapping with one hand