Kirjoittaja Aihe: Rautaristi  (Luettu 5163 kertaa)

Poissa Sturmi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 80
Rautaristi
« : 27.10.07 - klo:20:01 »
Elikkäs kuinka moni on nähnyt kyseisen leffan? Itse olen nähnyt joskus monta vuotta sitten, mutta silti se on mielestäni yksi parhaimmista sotaelokuvista.. Varmaa saksalaista laatua :)     Tänä iltana on tilaisuus nähdä se TV2:lta 22:05 alkaen.

Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Vs: Rautaristi
« Vastaus #1 : 27.10.07 - klo:20:54 »
Kiinostavaa...

Tosi valaseva viesti. Oon nähny sen kerran, se on meil kai dvdnä. Iha hyvä.

Alkaapi minulta menemään pikkuhilijaa hermot. Ihan btw.

-Gotrekki
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo:20:37 kirjoittanut Miikka Vento »

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Rautaristi
« Vastaus #2 : 28.10.07 - klo:07:30 »
Hieno elokuva, harmi vain, että saksalaiset puhuivat englantia. Todella karu ja melko realistinen leffa kaiken kaikkiaan, yksi parhaista sotaleffoista ikinä.
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo:10:46 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: Rautaristi
« Vastaus #3 : 28.10.07 - klo:10:10 »
Aivan hirveää kakkaa, huomas kyllä että oli 70 luvun leffa. Hyi! Turhaa huumoriakin mukaan yritettiin änkeä. 7-
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Rautaristi
« Vastaus #4 : 28.10.07 - klo:15:03 »
Katoin eilen telkkarista, ihan ok leffa oli.

Poissa Miro

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: Rautaristi
« Vastaus #5 : 28.10.07 - klo:17:52 »
Mäki katoin ja mielestäni tosi hyvä. 9-

Poissa Sturmi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 80
Vs: Rautaristi
« Vastaus #6 : 28.10.07 - klo:20:21 »
Joo oli melko realistinen, joskin saksalaiset olisivat voineet puhua saksaa kun ryssätkin puhui venäjää.. Taistelukohtauksia olisi voinut olla hieman enemmän. Kuitenkin yksi parhaista sotaelokuvista ikinä. Mielestäni se ansaitsee numeroksi 9

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Rautaristi
« Vastaus #7 : 25.12.07 - klo:00:28 »
Tuli vuokrattua ja aika tuuba oli. Britit olivat tehneet liian poliittisestikorrektin elokuvan ja se pilasi koko homman.

Harmitti jo pelkästään se että eivät puhu saksaa, mutta kun pitää vielä palkata näyttelijät joka puhuu maailman paksuinta brittienglantia (sitä ainutta oikeaa englantia). Ainut mielestäni hyvä kohta oli se kun ranskasta tullut kapteeni joutuu ensimmäistä kertaa ampumaan ja ei osaa ladata konepistooliaan ja siihen se elokuva sitten jo loppuikin. Aika pettyneitä oltiin koko sakki näkemäämme, mutta on noita huonompiakin nähty.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."