Kirjoittaja Aihe: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009  (Luettu 4971 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« : 05.06.09 - klo:12:10 »
Jeesjees, eli talkoita tiedossa yhdistyksen alkuperäisellä pelipaikalla eli Kaakkolassa, Järvenpäässä, yllämainittuna ajankohtana.

Tarkoituksena lähinnä kunnostaa pelipaikka lähinnä roskia keräämällä siihen kuntoon, että käyttölupien uusimista koskevat keskustelut Järvenpään kaupungin kanssa voidaan aloittaa.

Se, mitä tarvitaan, on lähinnä väkeä ja roskapusseja. Pusseja saadaan luultavasti meikäläisenkin takaa jonkin verran, mutta tämän ollessa epävarmaa, suosittelen ottamaan nuo omat pussit mukaan. Mitä enemmän väkeä, sitä nopeammin hommat saadaan hoidettua.

Ruokaa ei tällä kertaa ole tarjolla, mutta osallistujien kesken arvotaan yksi Varustelekan 20e arvoinen lahjakortti.

Kovasti on tätäkin pelipaikkaa kaipailtu takaisin, joten nyt on kaikille vaihtelua kaipaaville tarjolla mahdollisuus edistää Kaakkolan saamista jälleen yhdistyksen pelialueeksi. Ilmoittautumisia ja keskustelua tähän ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 05.06.09 - klo:15:22 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #1 : 05.06.09 - klo:15:23 »
Plöröröö, heti kämmäsin ja unohdin keskikesän juhlan eli juhannuksen. Talkoita täten siirretään viikolla.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Niko

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #2 : 05.06.09 - klo:18:32 »
Tulossa melko varmasti.

Poissa Karko

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #3 : 06.06.09 - klo:01:36 »
27.6 Lauantaina on "Revolution" -niminen skenaario. Veikkaisin, että osa on sinne menossa.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #4 : 06.06.09 - klo:02:55 »
27.6 Lauantaina on "Revolution" -niminen skenaario. Veikkaisin, että osa on sinne menossa.
Jos nyt tarkkoja ollaan niin kesän jokaiselle viikonlopulle, juhannusta lukuunottamatta on skenaariota. Elämä on niin sanotusti täynnä valintoja.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #5 : 08.06.09 - klo:13:09 »
Monena viikonloppuna on ohjelmaa kyseisenäkin viikonloppuna on puistoblues mutta tietenkin yritetään päästä siivoilemaan..:D Joillekkin tämä aika käy paremmin kuin moni muu..:D:D
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Talkoot Kaakkolan pelipaikalla 27.6.2009
« Vastaus #6 : 27.06.09 - klo:11:21 »
Talkoot alkavat siis kello 12.00. Nyt kaikki mukaan yhdistyksen alkuperäistä pelipaikkaa kunnostamaan!
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti