Kirjoittaja Aihe: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008  (Luettu 5139 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« : 29.08.08 - klo:18:22 »
Sivut.

Tuommoista mättöä parin viikon päästä luvassa, täältä lähtijöitä? Voitaisiin sopia vaikkapa osapuoli, jolle mentäisiin porukalla. Itse ehdottaisin keltaista.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #1 : 29.08.08 - klo:20:10 »
Käy periaatteessa minullekin. Ei pitäisi kalenterin mukaan olla mitään tuolloin.

Eli nyt vaan isoa porukkaa kasaan!

EDIT: Ilmottauduttiin Miqzun kanssa jo keltaisille. Lisää väkeä vaan sinne täältäkin päin!
« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo:12:34 kirjoittanut Morabn »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #2 : 29.08.08 - klo:20:27 »
Aika varmasti tulossa. Minulle on aivan sama mille puolelle mennään, mutta kunhan järvenpää-airsoftin tyyppejä samalla puolella.

Poissa Timpe

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 145
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #3 : 01.09.08 - klo:07:36 »
Peke ja minä ilmoittauduttu myös keltaisille.
Resistanssi.com

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #4 : 01.09.08 - klo:16:40 »
Ilmoitin peliin itseni, ruususen, tonon ja partzun. Siis keltaisille tietenkin! daa!

Toivottavasti tulee hyvä peli sää sinne!

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #5 : 02.09.08 - klo:15:52 »
Itse olen tulossa, keltaisille.
« Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo:16:03 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #6 : 04.09.08 - klo:20:31 »
Tulossa ollaan, keltaisille tietenkin.

E: En pääsekään peleihin, kaikennäköistä muuta menoa iski juuri samalle päivälle. :(
« Viimeksi muokattu: 11.09.08 - klo:14:36 kirjoittanut Kazzu »
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #7 : 10.09.08 - klo:20:11 »
Löytyisikö keltään pregameen menevältä kyytiä perjantaina ja telttapaikkaa? Ite olisi kiinnostusta tulla pe, mutta kyydit ei järjesty kuin lauantaina.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #8 : 14.09.08 - klo:13:51 »
Kävästiin vähäsen tuolla Syyskotvassa. Täältä päin lähti porukkaa sankoin joukoin, sillä spottasin tuttuja lärvejä yhdistyksen peleistä liki 20 kappaletta! Mitäs mieltä olitte tapahtumasta?

Pregame vietettiin tiimin voimin hyvässä ja hilpeässä seurassa. Chairborne oli onnistunut pregamejen järkkäämisessä sillä hauskaa oli, kiitos Cornian maukkaan pöperön, stand up-komiikan ja tuttujen kieron huumorin. Ja oli myös erittäin mukava nähdä tuttuja pelaajia, jotka ovat tulleet tutuksi muissa peleissä.

The game: Chairborne oli järjestänyt mätön yksinkertaisilla lipunhallinnalla ja ilman komentoketjua. Konsepti mielestäni toimi yleisellä tasolla yllättävänkin hyvin ja jokainen sai tehdä mitä halusi. Meidän ryhmään kuului minä, Bluey, Miqzu, Henu ja Migog. Toiminta oli mielestäni varsin hyvällä tasolla, vaikka huomasimme, että tämä ei ollut ehkä ihan sitä, mitä me haluamme.
    Alkuosa pelistä sujui mallikkaasti. Ensin olimme pääjoukon mukana tappelemassa lippupisteistä, mutta pian siirryimme partioimaan suolle. Partiointi ja muutama pieni tulikontakti saivat ainakin allekirjottaneen fiiliksen nousemaan kattoon. Loppuosa pelistä meni erittäin sekavaksi ja muuttui älyttömäksi resparalliksi. Tässä vaiheessa teki mieli laittaa pillit pussiin ja lähteä kotiin.

Loppubriiffissä todettiin että paikalle oli saapunut noin 300 pelaajaa. Sponsorien jakamia palkontoja oli reilusti ja onnetar tällä kertaa suosi Miroa(muumipappa) ja Pegeä.

Tapahtuman kuvasaalista. Kuvat ovat sekalaisessa järjestyksessä ja materiaalin laatu on tuttuun tapaan huonoa.

Suuret kiitokset ryhmälle hienosta toiminnasta ja hyvästä seurasta!
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Timpe

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 145
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #9 : 15.09.08 - klo:16:14 »
Jallu näköjään kerkesi jälleen vastata ennen minua ja ei itselläni tuohon oikein ole mitään lisättävää. Jättää BBT:n skenet leikiten varjoonsa mahtavan pelialueen ja hyvän järjestäjän vuoksi.

Kameramies Peken kuvasatoa on tutusti nähtävissä osoitteessa www.resistanssi.com

(viimeistään klo 21.00 jälkeen)
Resistanssi.com

Poissa juunas

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #10 : 15.09.08 - klo:17:22 »
Meistä riippumattomien teknisten ongelmien vuoksi kuvat Syys-Kotvasta tulevat Resistanssin sivuille kunhan Osoite.comin rotat korjaavat ongelman.

EDIT: Joo, eli ongelma korjautui, mutta nyt rupesikin galleria temppuilemaan. Kerron, kun saan korjattua.

EDIT2: Noniin, nyt hommat toimii, eli Syys-Kotvan kuvat löytyvät Resistanssin sivujen skenaariokuvat-osiosta.
« Viimeksi muokattu: 18.09.08 - klo:07:19 kirjoittanut juunas »

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Chairborne: Syys-Kotva '08 13.9.2008
« Vastaus #11 : 21.11.08 - klo:12:54 »
Tässä ois softaajan video Syys-Kotvasta http://www.softaaja.fi/syyskotva08-videot/ Bongailkaa tuttuja.. Niitä on paljon. Meitsikin ottaa videolla osumaa.. FAIL
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.