Järvenpää-airsoft ry
Elokuvat/Pelit => Elokuvat => : stirre 04.10.06 - klo:20:33
-
Mikä on lempi elokuvasi? Itselläni se on varmaankin se klassinen Saving privat ryan ja Tears of the sun. Dokkareista Farenheit 9/11 ja bowling for columbine
-
Heitit pahan... Pitää oikee miettii ;) Perus action mättö kyl uppoo parhaiten. En osaa sanoo nyt mitään yksittäisiä pätkiä.
-
Ehdottomasti Kummisedät 8)
-
Ehdottomasti Kumisedät 8)
... o_o
Itsellä ei ole varsinaista suosikkia, ehkäpä Mine 2.
-
Suosikkini on ehdottomasti Enemy at the gates. Kertoo venäläisestä "snipusta".
-
Platoon ja Forrest Gump..
-
Pelastakaa sotamies ryan, oli niin mahtava se normandian maihinnousu :D
-
The Fast and The Furious 1, 2 ja Tokyo Drift on parhaita. Ja sit kaikki action mätöt on kans kovii, mut mitää parasta en osaa sanoa.
-
Saving private Ryan, Band of brothers, kaikki action mätöt ja jotkut "komediat"
-
No... Band of brothers, Mr & Mrs Smith, Bad boys 2, Minorty Report ja Johnny English<3. En osaa sanoa noista parasta, koska kaikki on yhtä hyviä.
-
Nooh,heitänpä tästä yhden joka on Black Hawk Down ;)Suosittelen :P
-
-Pirates of the Caribbean 1 ja 2 (3-osa tulossa)
-Luunmurskaajat
-Training Day
-Poliisiopisto, 1,2,3,4,5,6 ja 7
-Beverly Hills Cop 1,2 jne...
-Pelastakaa sotamies Ryan
Näitä vois jatkaa ikuisuuksiin, tossa muutama hyvä...
-
Näitä on monta:
- Pirates Of The Caribeanit
- Rambot
- Fast And Furious 1,2 Ja Tokyo Drift
- PoliisiOpistot
- Puhallettu 60 sekunnissa
- Beverly Hills Kyttä 1,2,3 vai kuinka monta niitä nyt olikaan.
- aZiz
-
Vielä toi Karvinen 2 oli aikas hauska :D
-
The simpsons movie vaikuttaa aika kivalta, pitää varmaan warettaa kun tulee...
-
Indiana Jones 123 ja onneks on tulossa 2008 keski vaiheilla Indiana Jones 4
-
Indiana Jones 123 ja onneks on tulossa 2008 keski vaiheilla Indiana Jones 4
Minusta tuo Indiana Jones kakkonen on hyvä ;D
-
American history X
Iha h**** hyvä leffa jonka jälkee jäi kyl miettii vähäks aikaa.
edit: Siivottu kieliasua. -Asla
-
9. komppania on niin pirun hyvä leffa. Plussaa vielä Venäjän kielisyydestä. Boratkin oli niin pirun hauska.
-
Mmmm-mmbitch
-SAW I,II ja III kaikki ihan hyviä. Jotenkin se niitten idea on niin räjäyttävä ja useimmiten niissä on lopussa aina jotain erikoista.
-Äksönmätöt on ihan jees
-Matrix trilogia kolahti kans sillon ku se tuli. Tulee muuten kohta telkkarista hela hoito.
-Kaikki nää Jackass:it, American pie:t ja muut vastaavat on kans hauskoja
-Alienit :)
Varmasti unohdin taas jonkun tosi hyvän leffan mainitsematta, mut tossa on nyt muutamamia hyviä.
Parasta leffaa on ihan mahdoton sanoo, kun on nähnyt niin monta hyvää. Eikä niistä edes muista kaikkea aina.
-
Ritteri? Onko sulla toi Saw 2? Voinko lainata? ei varaa ostaa omaa:) Ja haluisin nähdä kovasti...
-
Hell no :D Katottiin SAW II joskus toissa vuonna laneil ku se ei ollu tullu ees suomeen viel :D sorry offtopic.
-
Tuolta näkyy SAW, SAW II ja SAW III---> www.alluc.org . Kannattaa myös katsoa Peter Jacksonin ensimmäinen leffa. Nimi tais olla Bad Taste.
-
En osaa sanoa yhtä ylitse muiden kun ovat niin erilaisia, mutta tässä on mielestäni todella hyviä elokuvia: Platoon, Full metal jacket, Lord of war (todella hyvä ja herättää jopa hieman ajatuksia) ja Das boot. Siinä joitain sotaan ja sotimiseen liittyviä elokuvia.
Muita kovia: Star warsit 4-7, Anchorman -The legend of Ron Burgundy (en varma oikeinkirjoituksesta), Talladega nights -Ballad to Ricky Bobby, Dodge ball, Borat -Cultural learning to make benefit to glorous nation of Kazakstan (tai jotain sellaista) ja Jackass elokuvat (ovat niin yksinkertaisia).
Ps. Meinasi unohtua ihan Commando ja predator 1.
-
Romper stomper, the believer, ainoa vika molemmissa että juoni menee täysin penkin alle loppua kohden niinkuin american histor x:ssä...
Muuten hauskaa katottavaa.
-
Ei nyt ole ihan elokuva mutta kuitenkin: Band of Brothers eli Taistelutoverit. Tuli monta vuotta sitten telkkarista. Nykyään katselukertoja varmaan jotain 20. :D Ketkäs muuten katso muutama viikko sitten tuon Epämiellyttävä totuus dokumentin. Mä katsoin ja pisti kyllä todella miettimään tätä koko ilmastonmuutos juttua.
-
Ei nyt ole ihan elokuva mutta kuitenkin: Band of Brothers eli Taistelutoverit. Tuli monta vuotta sitten telkkarista. Nykyään katselukertoja varmaan jotain 20. :D Ketkäs muuten katso muutama viikko sitten tuon Epämiellyttävä totuus dokumentin. Mä katsoin ja pisti kyllä todella miettimään tätä koko ilmastonmuutos juttua.
Meille pakkokatotettiin se koulussa. Siis Epämiellyttävä totuus. Täytyy myöntää että oli aika huomiota herättävä leffa. Harmi ettei hra Goresta tullut jenkkien presidenttiä.. voisi olla ilmastopolitiikka hieman toisenlainen.
-Gotrekki
-
Tosin ei olisi välttämättä perehtynyt asiaansa samalla tavalla, koska otti nykyisen virkansa vastaan hävittyään presidentin vaalit...
-
-Band Of Brothers/Taisteluveljekset
-The Hunt For Eagle One
-Veteen Piirretty Viiva / The Thin Red Line
-Etulinjan Edessä
-
Tulee pieni lista:
Lord of the Rings-trilogia
Kummelit
-
Das Boot
Talvisota
Tuntematon Sotilas (wanha tietty)
The Simpsons Movie
Star Wars IV ja V
Tora! Tora! Tora!
Indiana Jones I ja III
Die Hard 1 ja 2
Borat
-
Ketäs on muuten käyny kattomassa The Simpsons movien? Ite kävin eilen kattomassa ja ehkä pieni pettymys oli siihen nähden mitä elokuvalta odotin. Alussa leffa oli loistava ja vitsejä riitti, loppua kohden leffa "vakavoitui" ja vitsit vähenivät. Kaikenkaikkiaan katsomisen arvoinen elokuva jos Simpsoneista vähänkin pitää. Arvosana 9-.
PS: Suosittelen että menette katsomaan leffan mahdollisimman myöhään, paitsi jos pidätte pikkulapsista jotka paljastavat elokuvan juonen ja pilaavat muutenkin katselukokemuksen.
-
Itse katselin leffan myös eilen, pidin siitä itse kyllä aika paljon, valitettavasti suurin osa vitseistä oli jo laitettu trailereihin, jolloin niistä meni se terävin särmä. Ei siinä mitään, leffassa oli kyllä muutama vitsi jotka hymyilyttävät vielä näin jälkeenpäinkin.
Mutta oli kyllä aivan katselemisen arvoinen. Ja alkujutussa oli kyllä juttu joka saa varmaankin jokaikisen warettajan tuntemaan piston sydämesään ;D
-Gotrekki
-
Kaapistani löytyy 100-200vhs kasettia leffoja ja DVD:nä yli 60. joten listaa voisin tehdä vaikka kuinka paljon mainittakoon:
Pelastaa sotamies ryan
Pearl Harbor
merijalkaväen mies
Kaappaus merellä
The Departed
Undisputed
Luunmurskaajat
Collateral
Doom
Hurjapäät(1,2,3)
München
Pirates of Caribean-sarja
M.I.-sarja
panttivanki
Die Hard-sarja
Simpsons
Kingdom of heaven
Blade 1 ja 2
Troija
King Arthur
Perikato
Veteen piirretty viiva
Miami Vice
Black Hawk Down
Resident Evil -Sarja
Tears Of The Sun
Bad Boys 1 ja 2
Viimeinen samurai
Mindhunters
Jurassic Park-trilogia
Matrix-trilogia
Bruce taivaanlahja
Duudsonit
Bad Company
U-571
Varmasti on vielä monta muuta, joita en nyt muista. Toivottavasti ei menny Spammin puolelle.
-
Hahaa. Uus elokuva lempileffojen joukkoon: Shooter. Aivan loistava toimintaleffa, kertoo entisestä merijalkaväen tarkka-ampujasta joka lavastetaan syylliseksi presidentin salamurhaan. Elokuva oli myös varsin realistinen, toki siinä oli myös perinteistä "jenkkisankaruutta" jonkin verran. :DSuosittelen kaikille toimintaelokuvien ystäville.
-
Kiitos tiedosta veikkasin sitä surkeaksi tekemällä tehdyksi filmiksi. Pitää vuokrata.
-
Shooter
Transformers
LOTR-sarja
Pirates Of The Carribean-sarja
300
Isku Mogadishuun
The Simpsons Movie
Varmaan on vielä muitakin muttakun on satoja leffoja meillä, joten en nyt muista muita "hi-lightseja".
-
Shooter oli kyllä hyvä mun mielestä 10 annan ,
300 elokuva ihan jees.
-
300 elokuva ihan jees.
300 oli maailman homoeroottisin elokuva ikinä.
Katselinpas tänään Rukajärven tien, ja täytyy myöntää, että oli muuten perhanan hyvä elokuva. Rupesi jostain syystä vanhanmallinen Suomivarustus himottamaan ;D
-Gotrekki
-
Olen samaa mieltä Gotrekki, katsoin sen itsekin ja on vieläkin niin hemmetin hyvä fiilis. Lähes täydellinen leffa. 9½
-
Kyllähän se on hyvä leffa. Katsottiin se koulussa useissa pätkissä, joten kärsi hieman elämys mutta silti loistava elokuva 10- arvosanaksi. On sitä tullu pari kertaa huudettua: Ampukaa niin perkeleesti! pelikentälläkin.
-
On muuten tuo Rukajärven tie mielestäni aivan ruisku sotaelokuva. Vihollista etsittäessä olisi koko sakki kuollut useita kertoja, mutta jostain random syystä veli venäläistä ei vain kiinnostanut koko joukkueen tuhoaminen. Jätkät olivat myös ihan aina ihme kasassa, josta yksi morkula olisi tappanut puolet joukkueesta.
-
Kävin eilen illalla katsomassa meduusan sinetin ja oli kyllä parhaimpia leffoja, joita olen nähnyt. Hakkasi kyllä aiva kybällä edeltäjänsä(medusan isku ja medusan verkko). Leffassa riitti toimintaa ja hyvää tarpeeksi selkeää juonta toisin kuin edeltäjissään, joissa actionia ei oikein riittänyt kokoajaksi ja juonesta ei oikein meinannut saada selvää. Paras tänävuonna imestynyt leffa.
-
The simpsons movie (ja muut simpsonit)
Etulinjan edessä
Pelastakaa sotamies ryan
Hurjapäät (eli ne auto kisa jutut mis on vikas joku driftaus juttu)
-
Platoon, Pako siperiasta, Fight Club, The Truman Show.
Aivan uskomattomia leffoja.
oikeastaan kaikki vähän ''oudot'' tai omalla tavallaan erikoiset elokuvat, elokuvat jotka pistää miettimään, on parhaita.
-
-Die Hard 4
-the simsons movie
OT: Voisiko tuon Elokuvat vaihtaa Elokuvat/sarjat tai jtn.
-
Olen nyt vähän miettinyt kauan aikaa mikä on lempielokuvani. Ja se on Viimeinen Pataljoona, se kertoo ensimäisestä maailmansodasta jossa Jenkit ja saksalaiset taistelevat sommessa. Yhdelle pataljoonalle annettaan tehtävä hyökätä eteenpäin ja niin he tekevät. Heitä vastassa oli joukko vihaisia saksalaisia odottamassa juoksuhautoineen. No pataljoona pääsi saksalaisten ohi sinne minne heidän pitikin mennä, mutta muut joukot perääntyivät tai kuolivat taisteluissa. Ja elokuva kertoo tämän pataljoonan etsimisestä jumalan selän takana.
Mielestäni elokuva on loistava, juoni on uskottava ja elokuva on hyvin realistinen.
Paras kohta on kun lääkintämies yrittää hankkia vettä Loukkaantuneille joukoille, mutta puskien siimeksissä makoilee tarkk'ampuja joka ampuu kaikki veden hakijat.
Mutta kuitenkin jenkit saa sen ammutuksi tosi hienolla tavalla.
http://www.youtube.com/watch?v=c-Ig73GxGBU (Tähän Dupattu jotain höpinää älkää välittäkö siitä) Tämä on alku taistelu jossa Jenkit rynnii saksalaisten läpi.
-
Indiana Jones 123 ja onneks on tulossa 2008 keski vaiheilla Indiana Jones 4
Juu nyt Indiana Jones ja Kristallikallon Valtakuntakin tuli nähtyä.
Viimeinen ristiretki oli parempi, Neloseen oli laitettu liikaa tätä Spielbergin avaruus sekoilua joten se teki siitä huonomman, muuten elokuva olisi kympin arvoinen. 9-
-
Band of brothers, we were soldiers ja sekä hamburger hill. :D
-
Linnunradan käsikirja liftareille, uusi ja vanha versio. Ylivoimaisen paras elokuva, kirja, kuunnelma minkä olen koskaan kuullut, nähnyt tai lukenut. ;P
-
Itse olen tykännyt pienestä pietäen muumeista. Niin myös nytkin...
-
Alkuperäinen Star Wars trilogia on jotain aivan loistavaa. Ja sitten Commando on myös hyvä :D
-
Nyt kyllä löyty 24:n ystäville hyvä leffa, 24: redemption. Kaksneloonen on mun lempisarjoja ja sen takia tuo ''täyspitkä''(vain 83min) leffa olikin todella khuul. Odotin siltä paljon vähempää, mutta se olikin parempi kuin, mitä odotin. Se antaa mahdollisesti hiukan tietoa siitä, mitä 6. ja 7. kauden välillä tapahtui ja pohjustaa 7. kautta. Suosittelen 24 faneille.
-
Paras näkemäni elokuva on varmaankin Tears Of The Sun. Varsinkin loppu on todella hyvä, pitäisi vissiin ostella DVD:nä hyllyyn. Tosi magea leffa myös varusteiden kannalta.
BHD oli aluksi jotenkin tosi tylsä, kun näytti oikeastaan järjettömältä räiskinnältä, tavoitteena saada vain tuhoa aikaan. Luettuani kirjan se muuttui jotenkin paljon paremmaksi elokuvaksi, kun pysyi helpommin kärryillä juonessa. Tosin pari-kolmekymmentä kertaa katsottuani sen olen jo alkanut vähän kyllästyä.
-
Antti, mulla on molemmat, BHD ja TOTS, ooX k4d3?
-
Nyt kyllä löyty 24:n ystäville hyvä leffa, 24: redemption. Kaksneloonen on mun lempisarjoja ja sen takia tuo ''täyspitkä''(vain 83min) leffa olikin todella khuul. Odotin siltä paljon vähempää, mutta se olikin parempi kuin, mitä odotin. Se antaa mahdollisesti hiukan tietoa siitä, mitä 6. ja 7. kauden välillä tapahtui ja pohjustaa 7. kautta. Suosittelen 24 faneille.
Redemption oli itse asiassa aika paska, 24 tungettuna parin tunnin leffaksi ei vaan toiminut. Kyllähän tuo viihteestä kävi, mutta en menisi suosittelemaan muille kuin 24:ää seuraaville.
Varsinkin loppu on todella hyvä, pitäisi vissiin ostella DVD:nä hyllyyn.
Jaan mielipiteesi siinä suhteessa että ToTS oli mielestäni erittäin hyvää viihdettä. Puolen välin jälkeen meno kuitenkin laimeni laimenemistaan - liialliseksi paisunut ramboilu, jota erityisesti loppukohdassa nähtiin, kusi tunnelmaa erittäin tehokkaasti.
-
Oon nii nörtti et tykkään kaikist noist eeppisist scifi ja fantasiapätkistä.Lähinnä juuri Star warsit ja Lotrit.Indy on myös kova äijä jota jaksaa seurata uudestaan ja uudestaan.
-
Lotr on vaan niin hyvä(kirjatkin ihan parhait).
-
Omaa listaa päiviteltynä ja pikku perusteluilla (varoitus, romaani tulossa):
-Talvisota. Valehtelematta paras suomalainen leffa ikinä, edelleen komeat tehosteet, hieno tunnusmusiikki ja hahmotkin ovat hyviä, Martti ja Somppi etunenässä.
-Das Boot. Kertoo saksalaisesta sukellusveneestä miehistöineen toisessa isossa rähinässä. Yksinkertaisesti mestariteos. Kuten joku joskus totesi, "vain hiilen haju puuttuu". En suosittele sellaisille, jotka tylsistyvät helposti, mutta mikäli kaipaa syvällisempää sotaleffaa, on tässä erinomainen vaihtoehto.
-9. komppania, kertoo puolestaan neukuista Afganistanissa 80-luvulla. Ennakkoluulot, joita itselläni oli ennen leffan katsomista ja jotka johtuivat lähinnä siitä, että leffa on venäläinen, karisivat nopeasti. Komeat varusteet ja kalusto, hyvät musiikit, karu, mutta silti niin hieno tunnelma läpi koko leffan. Loppukin pistää miettimään. Vaikea oikeastaan kuvailla miksi tämä leffa on niin hyvä, se pitää kokea. Ehkä ainoita leffoja, jossa mageet tehosteet ja iso budjetti sekä tietty syvällisyys on saatu kulkemaan käsi kädessä.
-The Hurt Locker. Tietty tekemisen meininki, suhteellisen rento meno ja ennen kaikkea se, miten kys. leffa saa ajattelemaan, varsinkin kun pointtina ei ole se kestosuosikki "sota on kurjaa".
-Threads. Hiukka erilainen leffa, kertoo ydinsodasta 80-luvulla ja ennen kaikkea sen vaikutuksista brittiläiskaupunkiin ja myöhemmin, laajemmin koko yhteiskuntaan. Aikamoisen karua katsottavaa, mutta silti tavallaan kiehtovaa ja ennen kaikkea pistää miettimään. Ei voi suositella heikkohermoisille eikä "kunnon mättöä" janoaville, mutta joka tapauksessa leffa löytyy esim. Youtubesta osissa.
-28 päivää myöhemmin, kertoo siis tilanteesta, jossa briteissä puhjennut raivotautiepidemia on saanut lähes koko maan asukit muuttumaan zombien kaltaisiksi otuksiksi, eli "infectedeiksi". Kauhuna aika kesyä, ja vaikka yleisesti ei tällainen ei-yliluonnollinen kauhu itseen iskekään, vei tämä leffa mennessään. Parhaita valtteja pirun hyvä tarina ja tunnelma sekä tietty äijät brittisotilaat. Jatko-osa, 28 viikkoa myöhemmin ei ollut läheskään yhtä hyvä, ja sen katsoo lähinnä niiden jenkkiarmeijajuttujen takia.
-Indyt 1 ja 3. Vanha kunnon löytöretkeilymeininki, mielenkiintoinen juoni ja Harrison Ford.
-Star Wars 4 ja 5. Vaikea sanoa miksi, mutta kyllä kai jokainen itse sen tietää.
-Die Hard 1 ja 2. Se kuuluisa tekemisen meininki, "kasarifiilis" ja tunnelma ylipäätään.
Lista jatkuu joskus myöhemmin...
-
Listaa:
Apocalypse now
Loistava elokuva, joka käsittelee vietnamin sotaa. Paras intro ikinä.
Die Hard
Tässä sitä klasista äkzönii.
Alien 1 ja 2
Loistava ohjaus, todella hienot erikoistehosteet kun huomioi elokuvan valmistumisvuoden.
Predator
Leffassa on Iso-Arska, ja aseita...
Full Metal Jacket
Loistava vietnam leffa, tunnelma hieman latistuu loppupuolella, mutta tarkka-ampuja kohtaus nostaa sen taas alun tasolle.
Indyt
Star-Warsista tuttua meininkiä
Lotr
Hyvä ohjaus, upeat taistelukohtaukset ja kuvaus toimii.
District 9
Hyvä ohjaus, hienot tehosteet ja juoni toimii.
Kaikki vanhat 007-leffat!
Ei varmaan tarvitse selitystä.
Vanhat Star-Wars elokuvat
Niissä on vain sitä jotain.
Tears of the sun
Hieno sotaleffa, ei mikään perus jenkkileffa(esim. Top gun).
Terminator 1 ja 2
Hyvä ohjaus, hienoja stuntteja ja loppukohtaus on loistava.
Rambo
Rambo
-
Omat Suosikit.
Kolme Parast:
1. SHooter
2.Pearl Harbour
3.Tuntematon Sotilas
-
Tässä pieni lista vaan
Forrest Gump
Man in Black (taisi olla whos no?)
Mr.Smith And Mrs.Smith (siinä näyttelee Angelina Jolie ja Brad Pitt moni varmaan tietää.)
(Kauhu ja Toiminta leffat jyrää! :) )
-
no tässä muutamia omia suosikkejani:
- Fullmetal Jacket, ehdottomasti yksi vietnam elokuvien eliittiä, koulutus osio on kyllä elokuvan paras osa, loppuosa elokuvasta ei tunnu yhtä hyvältä valitettavasti.
-Platoon - Nuoret Sotilaat, toinen vietnam elokuvien eliittiä, kuvastaa erinomaisesti helvetillisiä oloja vietnamissa.
- Olimme Sotilaita, enemmän toimintapainotteinen vietnam elokuva kuin edelliset, mutta myös yksi parhaimpia vietnam elokuvia.
-
MacGruber (http://www.imdb.com/title/tt1470023/). En jaksa perustella, kattokaa leffa jos ette vielä ole nähny.
-
*Black hawk down eli Isku Mogadishuun
*Rare Exports
*Fast and furious: Tokyo drift
*Fast and furious 5
*Fast and furious 2
*Fast and furious
*Blues Brothers
*Rambot
*Shooter
*Dukes of Hazzard
Edit: Koko järjestys vaihtunu.
-
Mä pidän eniten ehkä The A-Team ja olisko myös grown ups.
-
suosittelen kaikki katosomaan THE EXPENDABLES
mahtava toimintaelokuva joka kertoo `jengistä`!
-
Eikös se expendables muistuta The Rundownia?
-
Joo. Ne on molemmat leffoi ja niissä ammutaan pyssyillä.
Ei Expendablesia voi verrata mihkään koska se on PARAS (http://www.youtube.com/watch?v=WM9ffYf3qYE&NR=1)
-
Rambo ja Veteen piirretty viiva ovat mun mielestä hyvät elokuvat
-
Men In Black
I Am Legend
Black Hawk Down
Fast & Furious 5
16 Blocks
Mr & Mrs Smith
-
Lisään noihin mun suosikkeihin Predatorit ja Lord of war
Parhaimmat on ne toiminta-ja kauhuleffat.