Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 406969 kertaa)

Poissa Jonttu

  • Sihteeri
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 461
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1650 : 31.10.11 - klo:19:09 »
Ei voisi viikko ihanammin alkaa... Ei ole ihanempaa päivää kuin tää.... <333333
Alamäki alko jo lukios ekalla tunnilla, kun opettaja sanoo: "Noniin ja sit kirjat kiinni, pidämme välikokeen."
Filosofiantunti: "Toi teiän esitys oli ihan paska, saatte lisäillä siihen asioita vedätte sen lopputunnista uudestaan."
Ruokatunti: Näyttää, että olisi ihan meedium ruokaa. Kanaltahan se näytti, mutta ei.... Ruokana oli soijassapyöriteltyjä jauhopalleroita. NAM!
Ruotsintunti: "Tänään on sitten se sanakoe, mistä puhuin viime tunnilla....."

Mä en vaa vittu käsitä, että aina kun koulussa on liharuokaa nii on myös kasvisruokavaihtoehto. Niin minkä helvetin takia sillon kun on kasvisruokaa, nii miks ei voi olla lihaa???????????

Jooo mutta ei vittu riitä, tuun kotiin nii huomaa, että puhelin on hajonnut.

Nyt sanon, että mä VIHAAN maanantaita!
-Joonas

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1651 : 31.10.11 - klo:19:13 »
*hörönauru* Hajoo lukioos.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1652 : 31.10.11 - klo:19:42 »
Toista se on täällä YLIOPISTOSSA täällä on pelkkää AKATEEMISTA VAPAUTTA. Perjantaina olis matikan didaktiikan ja perusteiden tentti ja kirjan teksti on suunnilleen tätä.

Tilannetta ei paranna huominen Olavinkadun appro, jossa olis tarkoitus tienata alkoholia juomalla haalarimerkki.

MUT TÄÄL ON VAPAATA JA SIT MUST TULEE KORKEEST KOULUTETTU

Poissa Monni

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1653 : 31.10.11 - klo:20:54 »
Ei voisi viikko ihanammin alkaa... Ei ole ihanempaa päivää kuin tää.... <333333
Alamäki alko jo lukios ekalla tunnilla, kun opettaja sanoo: "Noniin ja sit kirjat kiinni, pidämme välikokeen."
Filosofiantunti: "Toi teiän esitys oli ihan paska, saatte lisäillä siihen asioita vedätte sen lopputunnista uudestaan."
Ruokatunti: Näyttää, että olisi ihan meedium ruokaa. Kanaltahan se näytti, mutta ei.... Ruokana oli soijassapyöriteltyjä jauhopalleroita. NAM!
Ruotsintunti: "Tänään on sitten se sanakoe, mistä puhuin viime tunnilla....."

Mä en vaa vittu käsitä, että aina kun koulussa on liharuokaa nii on myös kasvisruokavaihtoehto. Niin minkä helvetin takia sillon kun on kasvisruokaa, nii miks ei voi olla lihaa???????????

Jooo mutta ei vittu riitä, tuun kotiin nii huomaa, että puhelin on hajonnut.

Nyt sanon, että mä VIHAAN maanantaita!

Ai kun ihanaa, kun tässä jaksossa on vaan 3 kurssia, joista 2 on kuvista. Huomenna koulu alkaa klo 13 ja ylihuomen ei kouluu ollenkaan.

On se hienoo olla abi.


...Ainii, ne kirjotukset... perkele.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1654 : 31.10.11 - klo:21:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=e1Y67KQ09tU&feature=related

Olin taas oikeassa. Imekää pippeliä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Elek

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 149
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1655 : 31.10.11 - klo:23:15 »
Ei voisi viikko ihanammin alkaa... Ei ole ihanempaa päivää kuin tää.... <333333
Alamäki alko jo lukios ekalla tunnilla, kun opettaja sanoo: "Noniin ja sit kirjat kiinni, pidämme välikokeen."
Filosofiantunti: "Toi teiän esitys oli ihan paska, saatte lisäillä siihen asioita vedätte sen lopputunnista uudestaan."
Ruokatunti: Näyttää, että olisi ihan meedium ruokaa. Kanaltahan se näytti, mutta ei.... Ruokana oli soijassapyöriteltyjä jauhopalleroita. NAM!
Ruotsintunti: "Tänään on sitten se sanakoe, mistä puhuin viime tunnilla....."

Mä en vaa vittu käsitä, että aina kun koulussa on liharuokaa nii on myös kasvisruokavaihtoehto. Niin minkä helvetin takia sillon kun on kasvisruokaa, nii miks ei voi olla lihaa???????????

Jooo mutta ei vittu riitä, tuun kotiin nii huomaa, että puhelin on hajonnut.

Nyt sanon, että mä VIHAAN maanantaita!

Haha. En oo ainoo joka on lukios ja jota ärsyt... VITUTTAA maanantai. Englannin tunnilla nukuin/surffasin kännykällä ja lopuks opettaja antaa huomiseks läksyn jostain kielioppihommasta joka meni kokonaan ohi ja seuraavaks saan tietää et huomenna on ruotsin koe.  Ruokana oli jotain skeidaa ja ja koulu loppu viideltä. >:F
^^

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1656 : 01.11.11 - klo:12:15 »
Nyt tekee mieli sanoa. Mitäs menitte lukioon? Peruskoulussa on mun mielestä jo iha liikaa kestämistä.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1657 : 01.11.11 - klo:15:38 »
Noku lukiossa tulee viisaksi ja saa valmiudet sivan kassalle.

Poissa Monni

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1658 : 01.11.11 - klo:16:45 »
Nyt tekee mieli sanoa. Mitäs menitte lukioon? Peruskoulussa on mun mielestä jo iha liikaa kestämistä.
Koska amiksesta ei pääse yliopistoon, jonne olen päättänyt aikoa 8.luokasta lähtien. Ja lukio on mun mielestä jopa rennompaa kuin yläkoulu.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1659 : 01.11.11 - klo:17:04 »
Mut sähän olisit voinut lopettaa 8. luokalla ja silti päästä duuniin jossa on 6000+ euron palkka kuussa.

Poissa Monni

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1660 : 01.11.11 - klo:17:40 »
Mut sähän olisit voinut lopettaa 8. luokalla ja silti päästä duuniin jossa on 6000+ euron palkka kuussa.
Niin oisin. Piru ku ei tullu mieleen.

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1661 : 01.11.11 - klo:19:33 »
Ihme kitinää jostain lukiosta. Kursseihin voi vaikuttaa, kuten myös päivien pituuteen. Kurssit ovat keskimäärin helppoja jos nyt käy edes about jokaisella tunnilla tai avaa kirjan edes kerran jostain kohtaa ennen koetta ja lukee tunnin pääkohtia. Lukio on paljon mukavampaa kuin yläkoulu, siellä nakersi valinnanvapauden puute.
Mitä palkkaan tulee, niin joo, kyllähän sitä amiksestakin on mahdollista päästä töihin 6000e/kk palkalla. Ei kaikilta aloilta, mutta kyllä joiltakin. Siihen menee kylläkin todennäköisesti vuosia. Lukio on valinta mikäli tahtoo opiskella yliopistolla, minne onkin helpompi päästä lukiosta mikäli oikeasti sinne haluaa eli se motivoi opiskelemista. Jos ei löydy motivaatiota opiskella lukiossa, ei sinne yliopistolle oikeasti taida haluta eikä kannatakkaan mennä. Ei opiskeltavat asiat siitä ainakaan helpommaksi tule tai työn määrä vähene. Yliopistolle kannattaa minnä mikäli monet johtajan virat/toimistotyö sun muu "ei hands-on" työ kiinnostaa. Poikkeuksiakin on. Mielestäni jos se lukio on niin vitun vaikeeta että siitä pitää kaikkien valittaa ja todistus näyttää keskiarvoltaan jotain alle kutosen näköstä niin tehkää palvelus ja menkää sinne amikseen, siel on helpompaa. Ainakin on vähemmän kilpailua sitten TKKlle (rakastellaan pilkkua, Aalto-yliopiston teknillinen korkeakoulu). Itse haluan terveydellisistä syistä työskentelyä siistissä ympäristössä, eli saha, konepajat sun muut ei ole vaihtoehto. Jollekin toiselle se sopii ja hyvä niin.

Mitä ruokaan tulee, niin samaa mieltä. Noi kasvisruuat on ihan perseestä. Soija on rakenteeltaan ällöttävää. Maultaan ällöttävää tai mautonta. Proteeinia siitä saa, jos sitä suuhunsa kelpuuttaa. Eniten kyllä ärsyttää kasvisruokapäivät jolloin ruuassa ei ole MITÄÄN proteeininlähdettä. Tälläinen oli parin viikon takainen kasviskiusaus? tai joku sellanen. Siinä oli vain juureksia ja vihanneksia. Tosi terveellistä. Ituhipit saanu liikaa tahtoansa läpi, toi ruoka ei enään ole terveellistä. Ravintosisältö aika kehno. Onneks kaapissa on nykyään beef jerkyä, tonnikalaa ja jälkiuunileipää. Mantelista pääsee hakemaan myös raejuustoa ja TÄYSmaitoa, problem ituhipit ja muut terveysintoilijat. En täysmaidonkaan juomisen jälkeen tunne itseäni erityisen lihavaksi tai sairaaksi.
« Viimeksi muokattu: 02.11.11 - klo:16:25 kirjoittanut Waildi »

Poissa Rölli

  • Rahastonhoitaja
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 263
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1662 : 01.11.11 - klo:19:57 »
MANTELI KUNNIAAN!! :D.
Everyone likes to be scared a little bit.
-Alice Cooper

Poissa Jonttu

  • Sihteeri
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 461
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1663 : 01.11.11 - klo:20:05 »
-Joonas

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1664 : 01.11.11 - klo:21:43 »
Lusmusin töissä tänään muutaman tunnin..
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."