Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 410732 kertaa)

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1500 : 02.08.11 - klo:22:44 »
Ju-ma-kau-ta. Leka veti parhaat taas pitkiin aikoihin. Olin kuullut toisaalta, että noita olisi tulossa, mutta unohdin asian joitain viikkoja sitten. Voin kertoa, että kyseessä on vähän ns. vitun magee esine, joten nyt tais jäädä radiot ja hedsetit ostamatta tältä kesältä.

Ja housut on niin kermassa, että meni vauhtoon.

Poissa snöre

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 303
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1501 : 02.08.11 - klo:23:48 »
Haha, Milgear hoitaa. Tilasin milgearista 9,6v 2300mah crane akun, no paketti tuli jo seuraavana päivänä, mutta yllätyksenä paketista paljastui 9,6 volttinen large akku. Siitä sitte lähetin akun asiakaspalautuksena heti seuraavana päivänä takaisin. Soittelin liikkeesee pari kertaa ku ei palautuksesta kuulunu. Kesti 2 viikkoa ennen ku sain milgearilta ensimmäisen reaktion palautuksesta. No sieltä kerrottii että tää mun tilaama akku oli lopppunu varastosta sillä aikaa ku palautus tuli, mutta lähettävät sitte vastaavanlaisen 2000 mahisen crane akun ja hyvittävät akkujen välisen erotuksen (3€). No nyt tuli haettua tänää paketti postista ja yllätyksenä paljastui crane akku, mutta kennojen halkaisija 22mm, ku siinä 2300 mahisessa olisi ollut 18mm. No tää akku ei tietenkää sitte käy tonne perän sisälle, joten huomenna saa taas soittaa sinne ja odottaa taas pari viikkoa että saa uuden akun mikä ei luultavasti sovi tukkiin. Sen pituinen se.
...

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1502 : 03.08.11 - klo:14:04 »
Älä ny snöre oo noi negatiivinen. Kelaa tätä: 2008 tilattu fairsoftista kamaa, ei oo vieläkää tullu. Sä sentäs sait tuottees (vaik väärän) ja ne vastas jopa... joskus? Sul o kuule hyvin pullat uunis.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa snöre

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 303
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1503 : 03.08.11 - klo:14:41 »
Älä ny snöre oo noi negatiivinen. Kelaa tätä: 2008 tilattu fairsoftista kamaa, ei oo vieläkää tullu. Sä sentäs sait tuottees (vaik väärän) ja ne vastas jopa... joskus? Sul o kuule hyvin pullat uunis.
Kai mä sit vaa oon nii vittumaine asiakas. Eihä semmone reilu kuukauden toimitusaika oo kauheen pitkä ku aattelee :)
...

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1504 : 03.08.11 - klo:16:40 »
Höhö, nyt kaikille suomitaistelijan varustus.

Protip: lekaan on tulossa m05 sirpojen lisäksi myös m05 "yegel" kopiocamoa. Tosin väärä leikkaus puvussa

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1505 : 03.08.11 - klo:19:53 »
No perkele eihän suomitaistelijan varustukseen kuulu kuin epäkäytännöllistä ja paskaa varustusta muutaman vuosikymmenen takaa. Esmes tämän päivän suojeluvarustukseen kuuluu mm. sadeasu ja tämän tulisi suojata meitä säteilyltä taistelukaasuilta ja vaikka miltä sairaalta. Vaikka kuinka hyvin oli mulla laitettu niin pääsi kyynelkaasu kutittelemaan kaulaa. Tetsarit on aivan *******, maastopuku on ainoana tätä m05:sta ja turha, niin kesällä, kuin talvella.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1506 : 03.08.11 - klo:20:02 »
Haistanko katkeria MOLLE-softaajan kyyneliä?

PS: meidän sadeasut riitti ja saati nuuhkia sipulihernarii ilman maskia muutenki.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1507 : 03.08.11 - klo:20:23 »
Molle on paras.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1508 : 05.08.11 - klo:12:10 »
No perkele eihän suomitaistelijan varustukseen kuulu kuin epäkäytännöllistä ja paskaa varustusta muutaman vuosikymmenen takaa. Esmes tämän päivän suojeluvarustukseen kuuluu mm. sadeasu ja tämän tulisi suojata meitä säteilyltä taistelukaasuilta ja vaikka miltä sairaalta. Vaikka kuinka hyvin oli mulla laitettu niin pääsi kyynelkaasu kutittelemaan kaulaa. Tetsarit on aivan *******, maastopuku on ainoana tätä m05:sta ja turha, niin kesällä, kuin talvella.

Hajoa merivoimiis. Parempi Väki (c) saakin Vekaralla jo M05-liivit ja -reput sekä sadeasun samaa mallia. Puku on IMO ihan jees, varsinkin housut ovat suhteellisen mukavat ja takkikin hoitaa hommansa vähän viileämmillä ilmoilla mainiosti.

Liivit ei oo mitenkään toivottoman hirveät, lisäisin itse vain mahdollisuuden korkeussäätöön. Tärkein homma lienee, että ne saa oikeasti hyvin kiristettyä hintelämmänkin taistelijan päälle. Meidän alikit, jotka vetivät ekan 6kk vanhoilla rutsareilla, kehuivat uutta liiviä kovasti, joten jotain edistystä lienee siinä aidosti tapahtunut (olkoonkin, että Vellulla on varmasti omat sanottavansa tähän :D)

Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1509 : 05.08.11 - klo:12:28 »
olkoonkin, että Vellulla on varmasti omat sanottavansa tähän :D

Yksittäisen taistelijan kannalta tuo m05 on varmasti parempi. Mut mihis mä laitan ne kolme telamiinaa mukaan jos en siihen kasivitoseen.

PS: Meikäl ois oikees sodassa derkkutasku lippaille vakiona, onneks vien omat tetsarit mukana.

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1510 : 11.08.11 - klo:12:59 »
Nyt kyllä ukkonen jyrisee!

Edit: Se sade loppu jo..
« Viimeksi muokattu: 11.08.11 - klo:13:07 kirjoittanut Rep4 »
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1511 : 11.08.11 - klo:15:12 »

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1512 : 11.08.11 - klo:15:24 »
Ja mikään noista ei toiminu mulla.. Noi linkit siis.
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1513 : 11.08.11 - klo:15:50 »
Pitää ensin odottaa. Sitten kun osat ilmestyy kaksois klikkaa niin osa menee työ alueelle ja pysyy siellä

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1514 : 11.08.11 - klo:16:40 »