Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 391134 kertaa)

Poissa Jontsu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1020 : 03.05.11 - klo:16:21 »
^Jesari/teippi?

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1022 : 03.05.11 - klo:18:53 »
Kattokaa mitä mä löysin.
http://alasin.varusteleka.fi/2011/04/29/mechanix-vs-bundeswehrin-taisteluhanskat-ampuma-ja-reservilaiskaytossa/

Oks toi joku saavutus? Hyvä, että oikeasti kaivelet tuollaisia paikkoja, mutta ei niitä tarvitse täällä levitellä. Tiedon keruu on tervettä toimintaa, joka kehittää teitä harrastajina.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1023 : 03.05.11 - klo:19:28 »
Raatorätithän ovat pakollisia. Enemmistöllä ei silti niitä ole. Pitänee alkaa jatkossa tylysti käännyttämään pelipaikalta.

Tuo "shoot until orange" ei (ainakaan omassa tapauksessa) tarkoita jatkuvaa raiskaussarjaa, vaan ns. varmistuslaukauksia, mikäli tilanne niin vaatii. Ghillieiden käyttäjät olen yleisesti ottaen huomannut erittäin kuulankestäviksi pelaajiksi, pitänee itsekkin harkita kun ei osumiin tarvitse se päällä reagoida. Älkääkä nyt ghillien omistajat vetäkö herneitä nenään, tää on vaan mun oma havainto. Etenkin ns. lucky shotit tunnutaan hylkäävän suosiolla, kun eihän kukaan tiedä sun olevan siellä, eihän?

*Selvennetääs vähäse tota viimoista, ettei tääl oo Braxista lähtie Demlaan kaiken maailman lesbofeministit ovella itkemäs*

Kyseinen ilmiö on ikävän yleistä myös ei-ghillie -pelureilla.
« Viimeksi muokattu: 03.05.11 - klo:19:33 kirjoittanut Kalaq »
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Pexi69

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 311
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1024 : 03.05.11 - klo:20:52 »
Pitkän aikaa on tullut pelaitua ja osumat otettua ghillie päällää tai ilman, jopa epäselvissä kimmokkeissa.

Ikävä tosiasia vain on ettei suomen niemeä korista montaakaan pelaajaa jotka ta parina pelaavat saatikka joilla olisi minkäänlaista kokemusta valtion puolesta.
Paljon on nähty jamppoja ghilliet päällä, tosin niistä ehkä prosentin luokkaa on selvissä osumissa jättäneet ottamatta osumansa.

Kannattaakin muistaa sekä havannoida oman aseensa kantama ja tarkkuus, ne kun tuppaa olemaan erittäin helppo arvioda täysin väärin hiukankin avoimemmassa maastossa.
Kannattaa aina tarkistaa myös mitä kohti ampuu, sillä ei ole kerta eikä kaksi kun vihu ampuu muutaman metrin ohi.

Vuosia olen kivääreillä pelaillut ja ei ole montaakaan osumaa tullut 3 joulen värkillä annettua jota ei ampujakin kuulisi, sen verran kovaa se kuitenkin läsähtää.

Nekin harvat joita ei ole pystynyt itse tai ta pari varmistamaan osumiksi ovat olleet matkoihin 70-80 metriä jolloin ihmetyksenä onkin ollut tiputus eikä ohi mennyt laukaus.

Enemmänkin pitäisin modetusta ongelmana ns. geardojen kohdalla.
Nuoremmat pelaajat ottavat kiväärin osumat yleisesti todella hyvin, kun taas hiukan vanhempi geardo poppoo katselee ympärilleen ja kun ketään ei näy peli jatkuu.
Kyllä ongelma on yleensä juurikin elitistisessä yber taktisessa poppoossa jotka eivät myöskään yleensä jaksa raahautua kuuntelemaan briiffejä tms. vaan jäävät paikoilleen istusekelemaan kun se ei heitä koske.

Hiukan siis omia kokemuksia vuosien varrelta.
Ps. Kyllä jos havaitsen itse modetusta en ala huutamaan, nostan vain tähtäystä.
« Viimeksi muokattu: 04.05.11 - klo:10:21 kirjoittanut Pexi69 »
Lumberjack commandos. And you thought Ninja Pirates were tough

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1025 : 04.05.11 - klo:18:55 »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1026 : 04.05.11 - klo:19:00 »
Hahahaaaa toi on hyvä!
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1028 : 04.05.11 - klo:19:30 »
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/teinitytot_hakkasivat_koiranulkoiluttajaa_kasvoihin/?ref=tf_iOKboksi_p1
Huoh...

Tuollainen rupeaa olemaan melko yleistä tänä päivänä. Ottaen huomioon vielä että suurin osa jää uutisoimatta.. Melkoisen järjen vastaista touhua!
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1029 : 04.05.11 - klo:20:07 »
Nykynuoriso ihan kummaa muutenkin, 12 vuotiaat haistattelee kaupan tädeille jne.

Joo asiaan. Kaikki yv ilmottautumiset menee sitten suoraan roskakoriin joten voitte vaikka lukee pelin ketjun läpi ja miettii mikä meni pieleen.

aloittelijanpuolikas

  • Vieras
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1030 : 04.05.11 - klo:20:49 »
Väsäsin logon tohon turhan päiväseen tiimiin ihan huvikseen. Siinä lopputulos. http://aloittelijanpuolikas.kuvat.fi/kuvat/

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1031 : 04.05.11 - klo:21:21 »
Mikä tämä Kaakkolan 'Nam juttu on? Mun mielestä Kaakkola on lähempänä jtn. Serbiaa/Kaukasusta kuin viidakkoa jos haetaan vastinetta tosielämän taistelukentiltä. "Kaakkolan Groznyi"? :D
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Oldih

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 219
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1032 : 04.05.11 - klo:21:29 »
Mut eihän kasakkien tahi husarien ratsuväkirymistelyt ole läheskään niin in kuin 'Nam, ja innostusta laskee sekin että porukoilta puuttuu sopivat viikset ollakseen katu-uskottavia.
"Niwa no niwa ni wa, niwa no niwatori wa niwaka ni wani wo tabeta."

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1033 : 04.05.11 - klo:22:00 »
Foorumin 'Nam-intoilijat saa kyllä odotella niitä viiksiä muutaman vuoden...
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1034 : 04.05.11 - klo:22:08 »
Kyllä mua ainakin pelottais, mikäli aloittelijanpuolikkaalla alkais viikset kasvamaan. Sillon kannattais tosin ehkä siirtää katse Vietnamista Itä-Saksaan...
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti