Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 391170 kertaa)

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #135 : 04.12.08 - klo:21:30 »
Jee, joukkotappelu!! Missä ja milloin, tulen kattomaan...:p
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #136 : 04.12.08 - klo:22:17 »
Joo joukkotappelu, venaas pitää katsoa almanakkaa... joo huhtikuun 3. päivä on vapaana ja vuosi on sitten 2012. Toki almanakasta löytyy toinenkin päivä vapaana eli 7. lokakuuta 2007.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #137 : 05.12.08 - klo:16:03 »
Aah rahat kasassa uuteen aseeseen, tosin olleet jo hetken, mutta kummiskin. Enää venailen että niitä tulee WGC:hen.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #138 : 05.12.08 - klo:17:31 »
Minkäslaista olet hommaamassa?
« Viimeksi muokattu: 05.12.08 - klo:21:39 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #139 : 05.12.08 - klo:18:30 »
No ensiksi, Ranssi minkäslaista on yhteen? Sehän on slangisana sanasta millaista.

Argh, pää hajoo matikan läksyihin. Koulussa on iha peestä. Melkee joka päivä 0800-1600. Pää hajoo. Hajoon myös meiän matikan maikalle. Hajoon kaikelle. Hajoon sille että enkun tunneilla mun vieressä istuva noobi kakkonen ei osaa englantia ollenkaan ja sillä ei kaikenlisäks ole edes kirjaa, joten joudun väkisinki säätää sen kaa jotakin tunneilla. ARGH! Hajoon.

Mut joo, asioita mille en hajoa, on mm. Sain ruotsin kokeest 8, fyssan kokeest 9 ja matikankokeest 8+. Oon v**un tyytyväinen. Sit en myöskään hajoo sille, että Wanhojen tanssiharkat alko ja Henuhan se siellä tanssii kans. :P Ja menee jatkoille. tupla :P
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #140 : 05.12.08 - klo:19:26 »
Star M16 ja siihen nakkaaja. Sain muute äikän kokeesta 9, koe oli essee. Ope kirjoitti loppuun että tästä näkee että käytät päätäsi muuhunkin kuin hatun kannateluun! Itekki kävin eilen kokeilemassa vanhoja, mutta ei oikeen ollu tuo tanssi minun juttu.. Jatkot ois kyllä kivat mutta ei huvita olla kolmena päivänä viikossa päästä 16.15 koulusta mikä tarkoittaisi sitä että olisin kotona vähän jälkeen viiden..
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #141 : 05.12.08 - klo:21:45 »
No ensiksi, Ranssi minkäslaista on yhteen? Sehän on slangisana sanasta millaista.

Argh, pää hajoo matikan läksyihin. Koulussa on iha peestä. Melkee joka päivä 0800-1600. Pää hajoo. Hajoon myös meiän matikan maikalle.

No siis ensiksi tiedän sen olevan yhteen, en oikein jaksa tarkistella tekstejäni, johtuukohan kyseisestä asiasta surkeat äikän numerot(varsinkin esseissä). Itelläkin pää hajoo jatkuviin kello 0600 herätyksiin aamuisin. Ketä sul on matskun maikkana?

Jee mä sainkin enkun kokeest 9- ei vois olla tyytyväisempi, matikan kokeesta 4 ja kulttuuri/taide/tiede historian kokeesta 7 ja yhteiskuntaopin kokeesta 6, ei voi noi surkeet numerot vähempää kiinnostaa.

Hitsi mun lc-2 tetsarit on nyt ihQt.

EDIT: Meijän fyssan maikka sano tänään 65 minuutissa 14 kertaa voihan sian nenä, outo kaveri.

EDIT: Jännää kun kokoajan keksii, jotain uutta(esim. pakkaseen jääneet ginger alet jne.).
Migog:
Star M16 ja siihen nakkaaja.
Laitatko risseillä vai kauniisti suoraan etupäähän kiinni?
« Viimeksi muokattu: 05.12.08 - klo:21:49 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #142 : 05.12.08 - klo:23:22 »
EDIT: Meijän fyssan maikka sano tänään 65 minuutissa 14 kertaa voihan sian nenä, outo kaveri.

Legenda se on :D Vähän sama kuin "puoli maanviljelijää toiseen" (½mv^(2)). :|

Mutjoo, matikka vähän angstittaa. Ei jaksais koskaan tehdä läksyjä mutta pakko että pysyy jotenkin edes mukana. Ope on kans vähän hassu, samalla kurssilla Henun kanssa...ettei muuta kuin "päivää". Kokeista kyllä tullut tähän asti ihan hyviä tuloksia, saksan, enkun ja ruotsin kokeet ollaan saatu. Ja kans kivaa on se, että mulla alkaa matitope 9:45 koulu. Imekää sitä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.08 - klo:23:24 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #143 : 06.12.08 - klo:11:29 »
Ranssi, ei fakissa mitään rissejä.. Itsenäisyyspäivä, jee!
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #144 : 06.12.08 - klo:15:24 »
Jee oon taalla kiinassa naissa nappaimissa ei oo aata heheee. Naa ihmiset on aika ystavallisia ja kaikki on tosi halpaa ostin kaks chestrigii 9e ja limut jotain 30snt ja yo viiden tahden hotellis 40e...

EDIT: Nii ja 8gb ipod on noin 30e ja 4gb 25e.
« Viimeksi muokattu: 06.12.08 - klo:15:29 kirjoittanut valther »

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #145 : 06.12.08 - klo:16:30 »
Joo Ketolainen on kyllä niin legenda. Vaikkei ookkaan sitä maikkana koskaan ollukaan. (Onneks)

Tosiaan Miqzun kanssa sama matikan kurssi ja meidän rakas vararehtorimme Jukka Ottelin on maikkana. "Päivää"

Valdehan voisi mulle tuoda sieltä Kiinasta Minimin osia. Vaikkapa uus hoppiyksikkö ois jees. ;D
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #146 : 06.12.08 - klo:16:37 »
EDIT: Nii ja 8gb ipod on noin 30e ja 4gb 25e.
Piraattikamaa? Tai vanhempaa sukupolvea? ;o
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #147 : 06.12.08 - klo:18:32 »
Höhö, mittasin juuri itse tekemäni 10,8v miniakun tehon. Noin 13,6 v ;D.

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #148 : 06.12.08 - klo:20:10 »
Mulla on vyökoe sunnuntaina, eli huomenna. Sitten saa luvan käydä ottelemassa ja saa vetää ihmisiä pataan <3


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #149 : 07.12.08 - klo:05:09 »
Piraattikamaa? Tai vanhempaa sukupolvea? ;o

Ihan aitoa kamaa.