Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 412305 kertaa)

Poissa Ouveni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 100
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #630 : 12.06.10 - klo:07:01 »
Sitä en kiellä.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #631 : 12.06.10 - klo:08:14 »
No sitähän se. Kellekkään en tuotakaan tarkoittanu mut hyvin män läpi. Silti en ottaisi liian vakavasti mitään mitä tämä foorumi suoltaa ulos.

Poissa Bon3

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 202
  • CLAN AAPELI SURVIVORS
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #632 : 12.06.10 - klo:22:50 »
Höhöhööhöhöh, akbogaz oli tosi sota sota. Jäi frägit iha swidusti plussalle.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #633 : 13.06.10 - klo:10:57 »
Mää taisin ampua enemmän toheloja omia, jotka eivät vastanneet suoriin "nato"-huutoihin, kuin vihuja. Nohjoo. Ihan kiva peli oli, mitä nyt puolet pelaajista jätti tulematta sateen takia ja otettiin suurin osa pelistä turpaan niin että tukka meinasi lähteä. Onneksi lopussa päästiin antamaan myös takaisin vähän.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Couhia

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 324
  • Juntti
    • SOTAGALTSU
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #634 : 13.06.10 - klo:13:25 »
Höhö, jooh olihan se iha jepa, vaikka oishan tuo sää voinut olla parempikin. Alku oli omalta osalta aika tylsä, en kuullut koko ekan tunnin aikana ääntäkään mahdollisesta rähinästä.. Noh olin väärässä paikassa väärään aikaan. Sitten ruokatauon jälkeen alkoi rullaamaan vähän lujempaa, vaikka peli olikin jo niillä näkymin hävitty. Lopussa oli ehkä parhaat fiilikset tutkamäkeä puolustaessa, vihollisia tuli sieltä ja täältä.. polvenkin satutin henkeni edestä juostessa, joka johti kivuliaaseen kaatumiseen.
Noh.. loppu melkein hyvin ja kaikki melkein hyvin, paitsi: Aftergame... mikäs siinä tihkusateessa tien poskessa tunnin verran kyytiä odotellessa. (hajosin) :)
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo:13:28 kirjoittanut Couhia »

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #635 : 13.06.10 - klo:22:40 »
Aktpo<duoaifo... nimihirviö oli parhaimillaan kivaa tapposotaa, mutta välillä kyllä otti päähän. Tutkamäen puolustus oli tuskaa, sai kokoajan huutaa ohjeita ja järjestää porukkaa ettei menninkäiset jyränny yli. KOHTA RUOTSI KRIGET!
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #636 : 19.06.10 - klo:12:37 »
Ihmiset, minä se olen kaikkien organisaattoreiden ja pelaajien painajainen.. Miten viime vuosi on mennyt ja miten jatkossa?, hyvät pelit on ollut ja silleen vai?..:D Mutta todellakin olen hingunnut pelaamaan ja kauan mutta aika ei vain riitä joten taas tulen mokailemaan pelikentille, ampumaan omia..:D
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #637 : 22.06.10 - klo:16:17 »
Berget 8 tuli.. Ja meni.
 Mahti sota, kuvia alkaa valumaan meikän fotobukettiin alkaa valumaan tänään ja palautetta ja kirjoitelmaa tapahtumista tulee heti kun saan mokoman valmiiksi.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #638 : 24.06.10 - klo:18:38 »
Huhu kertoo ettei Kettu 3 kotiudu koskaan.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #639 : 25.06.10 - klo:02:30 »
Kui? Jäikö ne Oululaiset jonnekkin jumiin?
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #640 : 04.07.10 - klo:16:47 »
Oli kyllä Lahnuksessa niin helvetin paskat pelit että jäi kunnon morkkikset ettei lähetty maatilalle.Jää kyl toi pelipaikka tulevaisuudessa väliin.

Poissa Patrik

  • Puheenjohtaja
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 564
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #641 : 04.07.10 - klo:19:04 »
Joo meillä oli maatilalla ihan mukiinmahtuvat pelit. Reilu kolmisenkymmentä ihmistä läsnä fyysisesti.
Väärin sammutettu.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #642 : 04.07.10 - klo:22:32 »
Mul oli aivan loistava meno taas Tuskas. Häkkisel ei ääni oikee pelittäny mut muute kyl veti hyvää settiä! Saisivat vahapallit opetella miksaa vähä noita listoja, aina 2 dm-bändiä tai 2rässibändiä jne päällekkäi. Tai just ne ainoat mielenkiintoset päällekkäi.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #643 : 06.07.10 - klo:17:32 »
Nyt alkaa pikkuhiljaa hotsittaa päästä taas pelailemaan kunnolla. Onneksi Blackops 3 ensi viikolla, sitä odotellessa. :)
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #644 : 10.07.10 - klo:00:11 »
Vihdoinkin! Tunnin ja 76 kirosanan jälkeen sain kiinni TM G3 sassista otetun rassinpätkän kiinni toho m16.