Kirjoittaja Aihe: Älkää ostako.  (Luettu 7549 kertaa)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Älkää ostako.
« : 05.04.08 - klo:20:52 »
Eli topic jonne voitte tehdä listaa kestämättömistä, epäkäytännöllisistä ja huonolaatuisista, airsoft varusteista, valmistajista tai aseista, joista teillä on omakohtaista kokemusta. Se että joku sanoo jotain ei tarkoita, että se olisi taivaan tosi vaan vain toisen kokemus. Muistakaa kertoa mikä siinä tavarassa sitten on ollut huonoa.

Itse olen huomannut seuraavanlaisia asioita:

HFC kovamuovinen bajonetti. Tänään katkesi ensin terä ja paria rundia aseessa kiinni ollut kahva meni pieniksi paloiksi.

SAS valmistaja. SAS ELCS liivini olivat suuri floppi laadultaan. Taskujen napit menivät rikki ja liivit oli ommeltu miten sattuu. Joten veikkaan, että tälläisiä ongelmi on myös muiden valmistajan tuotteiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 05.04.08 - klo:20:57 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #1 : 05.04.08 - klo:21:22 »
Miltekin varusteen ostoa suunnittelevat, ajatelkaa kahteen kertaan.

Mil-Tec polvarit: Velcron kiinnitysompele heikko, eivätkä myöskään olleet kovin pehmeät. Valuvat myös helposti.

Mil-tec vanhemman mallin pistoolikotelo: Pudottaa todella helposti pistoolin, tippumisen esteenä on vain velcrolla kiinnittyvä kankaanpala ja velcro ei kiinnity kunnolla. Jos ostat, niin sido pistooli kiinni johonkin varusteeseesi. Muuten pistoolin katoaminen, varsinkin painavan GBB:n tippuminen todennäköistä.

Mil-tecin modulaariset liivit: Vetoketju heikko, hajoaa melko helposti käytössä. Taskut ovat liian löysiä ja lippaiden tunkeminen tyhjään taskuun melko vaikeaa.

Mil-tecin paramaiharit vuotavat vettä sisäänsä, rasvattu aina käytön jälkeen mutta silti tulee pieniä reikiä.

Suosittelen lämpimästi säästämään pidempään kuin ostamaan miltekkiä.
« Viimeksi muokattu: 22.02.09 - klo:21:32 kirjoittanut Antti »

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #2 : 06.04.08 - klo:12:10 »
Itse olen huomannut King Armsin tuotteet halvoiksi, mutta todella huonoiksi.

G36 lippaat: Rumia, harmaita, ei näytä edes lippailta. Syöttö takeltelee todella lujaa, jumittaa sinne putkeen, syötää kun syöttää. Kolisee tyhmästi ja muovi aivan jotain Kindermunan muovia.

Etukahva: Hajosi ensimmäisessä pelissä vaikka sille ei mitään tapahtunut. Ei enään kiristynyt kunnolla, sillä yksi osa hajosi sisältä.

Itse vain en voi suositella näiden tuotteiden ostoa, halpoja kylläkin on. Köyhällä ei ole varaa halpaan.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #3 : 11.04.08 - klo:17:13 »
Ainoa asia, joka on jäänyt harmittamaan, on ostamani BW taisteluvyön hajoaminen ensimmäisellä käyttökerralla. Ja Antti, Mil-Tecin varusteet on hyviä, jos niitä osaa käyttää, ne ovat vain saaneet huonon maineen. Mielestäni ne ovat halpoja ja hyviä.

Korjailtu. -Miqzu



« Viimeksi muokattu: 13.04.08 - klo:12:50 kirjoittanut Miqzu »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Elek

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 149
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #4 : 06.12.08 - klo:19:25 »
Nämä lasit olivat päässä loistavat mutta huurtuivat heti. En suosittele.
^^

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #5 : 10.12.08 - klo:23:23 »
Ainoa asia, joka on jäänyt harmittamaan, on ostamani BW taisteluvyön hajoaminen ensimmäisellä käyttökerralla. Ja Antti, Mil-Tecin varusteet on hyviä, jos niitä osaa käyttää, ne ovat vain saaneet huonon maineen. Mielestäni ne ovat halpoja ja hyviä.

Korjailtu. -Miqzu




Mil-tecin varusteissa laatu vaihtelee melko kovasti. Osa hyvää, osa ei. Mutta itselläni on kumminkin kestänyt nuo mil-tecin varusteet jokseenkin, paitsi polvarit jotka oli aivan täyttä moskaa sekä mil-tecin M16 lipastaskut.
« Viimeksi muokattu: 10.12.08 - klo:23:25 kirjoittanut Perza »

aloittelijanpuolikas

  • Vieras
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #6 : 22.03.11 - klo:15:28 »
Jos olette ostamassa uutta maskia en suosittle GXG maskia täältä http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GXGCA.html Itselläni pehmustus alko irtoilla heti ja maskin kuminauha löystyi. Teippikään ei auttanut. Eli en suosittele tätä, maski suoraan sanottuna ihan pas#a

Linkki korjattu - fl0yd
« Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:15:41 kirjoittanut fl0yd »

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Älkää ostako.
« Vastaus #7 : 03.04.11 - klo:11:43 »
Mä ny vähä siistin tätä aihetta. Ohjeita tulevaisuutta varten:

selkeät kysymykset. Niijoo, lauseet alkaa Isolla Alkukirjaimella. Päättyvät pisteeseen (.). Noi ei sit oo epämudostuneet tissit.

Vastaukset. Siis oikeesti. Laittakaa jotain perusteluja. "Se on paska" ei ole perustelu. "Se on paska, koska latauskahva ei kestä ja lipaskuilu on äärimmäisen väljä ja täten lipas pääseen tippumaan itsestään" on perusteltu ja käyttökelpoinen vastaus. "Hajoo käsiin" on rajatapaus eikä tälläsiäkään mielellään. Yleensä tämä tarkottaa et jo kopasta nostettaessa ase on tuhannen päreinä. Mikäli aseesta hajoaa tietyt osat, kertokaa mitä ne ovat. Sama koskee vaatteita / liivejä / varusteita yleensäkkin. Huono istuvuus, huono työnlaatu, irtoilevat PALS-lenkit jne. PERUSTELUJA. Koettakaa nyt oikeasti tajuta.

Lisää ohjeita:

1) lukekaa viestinne läpi ajatuksella
2) lukekaa uudestaan
3) lukekaa kolmannen kerran, tarkistakaa kirjoitusasu
4) lue vielä kertaalleen, iha oikeesti. mua ei oikee kiinnostanu kattoa ku mentiin lappeen rantaan pelaamaan jalka palloa ja ajettiin sinne linjaautolla EI ole lause, tosta saa mitää tolkkua.
5) katso vähän aikaisempi vastauksia

Kun olet aikaansaanut nämä vaiheet ja toteat viestisi olevan ymmärrättävässä muodossa, sisältää noh, sisältöä ja oikeasti edesauttaa ihmisiä niin voit lähettää viestin. Mikäli viestisi poistetaan, oli se jotain seuraavista:

1) huonosti kirjoitettu
2) ei sisältänyt infoa
3) turha

Onnea ja menestystä jatkoa varten.
Talking to you is like clapping with one hand