Kirjoittaja Aihe: Kantolaitteet  (Luettu 4412 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Kantolaitteet
« : 21.07.09 - klo:13:14 »
Yleistä keskustelua kantolaitteista. Mitkä ovat mielestäsi hyvät käyttää, mitkä huonot? Jakakaamme kokemuksia. Myös apua kantolaitteen valinnassa voi kysyä täältä.

Itse olen monien ja monien kantolaitteiden jälkeen huomannut "vanhanaikaisten" valjas-vyö-tetsarien olevan paras vaihtoehto airsotaan, ainakin täällä Suomessa. Tämä johtunee lähinnä pelipaikkojen sijoittumisesta yleensä metsään, jossa rinnan ja vatsan päälle laitettu kama haittaa rymyämistä. Unohtamatta tietenkään sitä, että vielä tämän vuosikymmenen alkuun asti tetsari on ollut se ISSUGEIN valinta useimmissa maissa.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #1 : 21.07.09 - klo:13:43 »
Itsekin menen aika pitkälti niillä linjoilla, eli valjastetsari metsään ja liivit lähitaisteluun.

Tetsarit ovat pidempään liikkuessa paljon kätevämmät. Ne eivät ole tiellä, hyvin säädettyinä mukavat, eivät hiosta ja kaikki vkl-peleissä tarvittava menee mukana. Yleensä pideän taskut pääasiassa kyljillä ja selän puolella, jotta ryömiessä taskut eivät ottaisi jokaiseen keppiin ja kantoon kiinni. Tetsareiden huonoimpana puolena olen itse pitänyt säätämisen vaikeutta. Itselläni kun menee Alicen kunnolliseen säätämisen noin 10 minuuttia, kun taas liivimallisissa menee korkeintaan puoli minuuttia.

Lähitaistelussa, tai muuten vaan toiminnallisemmissa peleissä käytän enemmän FSBE:tä, koska siinä on näkee jokaisen taskun nopeasti, ja näinollen lippaan kaivaminen on nopeampaa. Ja on ne sitäpaitsi paljon mageemmat.

Poissa JJurvanen

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 161
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #2 : 02.01.10 - klo:13:51 »
Etsisin 150 senttiselle (itselleni) CIRAS tyyppistä kantolaitetta.

Softa-poju 93

  • Vieras
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #3 : 02.01.10 - klo:18:36 »
Taitaapi kaikki CIRASia muistuttavat olla auttamatta liian isot. Kasva poeka parikyt senttii niin sitten menee järkevästi.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #4 : 02.01.10 - klo:18:44 »
Chestrigit on pop.Varsinki joku mollepohjanen ihanuus.

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #5 : 21.03.11 - klo:17:28 »
Itse tykkään PLCE-tetsaripaketista, Jakavat hyvin painoa,ainoa huono juttu on että sen maastokuvio, se on ruskea (Niin kulunut) vaikka sen pitäisi olla DPM-kuvioinen. Siis minun PLCE-tetsarissa.
« Viimeksi muokattu: 12.01.12 - klo:18:55 kirjoittanut Rep4 »
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Allupallu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 87
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
Vs: Kantolaitteet
« Vastaus #6 : 09.03.12 - klo:20:42 »
Brittiläinen General Ops liivi ja vietnamin sodassa käytetty vietkongin chicom chestrig.
-Alex