Kirjoittaja Aihe: Co2 aseet.  (Luettu 4939 kertaa)

Poissa Jonttunen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 54
  • Take This Life
Co2 aseet.
« : 22.07.08 - klo:13:13 »
Elikä kyse olisi nyt noista Co2 aseista. Kysyisin vaan että toimivatko ne talvellakin? Itse olen hankkimassa Co2 DE mustana.
Tulta munille!

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Co2 aseet.
« Vastaus #1 : 22.07.08 - klo:18:40 »
Kyllä ne jotenkin toimii, talvella hyytyvät ja kuulat ei lennä niin hyvin kuin kesällä. Mutta tuo regulaattori/venttiili/mikä ny onkaan hajoaa tosi helposti minulla hajosi ensimmäisellä käyttö kerralla.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Co2 aseet.
« Vastaus #2 : 15.08.08 - klo:20:28 »
Juu kävin hakemassa tänään Taurus 24/7 huollosta, se päästi kaasut ulos jo heti ekan pelipäivän jälkeen. No menin Proon tiskille ja kysyin asetta. Myyjä antoi aseen ja sanoi että siitä vaihdettiin lipas. No myyjä vielä jatkoi. Huollossa oli laitettu lippaaseen jtn ainetta että se ei päästäisi kaasuja ulos ja koitettiin asetta niin se kronotti 15joulea. Itse olin vähän että joo, 15J?. No kysyimpä myyjältä varmistaakseni että kuulin oikein. Myyjä vastasi, joo 15 Joulea, enemmän kuin ilmakivääri. Yks huollon tyypeistä sanoi että oli vertaillu 300% APSin kanssa kantomatkaa ja Taurus oli voittanut sen pituudessa.:D Joten se huollon jätkä oli ostanu sen lippaan. Enpä olis ikinä uskoni korviani mutta niin se myyjä sanoi, 15 Joulea!!!
Onneksi sain uuden lippaan.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.