Airsoft > Yleistä

Airsoftille ikäraja?

<< < (2/11) > >>

Matti:
Samaa mieltä Kalaqin kanssa. Ehkä osaksi näin, että olen alle 15v  enkeli2

Mambo:
Iltalehden sivuillakin jo juttu: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709016529067_uu.shtml

stirre:
Vaikka tälläiset tapaukset ovatkin ikäviä, tuskin on muuta tapaa estää tälläiset, kuin airsoft aseiden totaalikieltäminen, mitä toivottavasti kukaan ei kannata. ikärajakaan ei auta mitään, koska kaikilla ikä ei tarkoita sitä että osataan käyttäytyä paremmin. Ja aseiden poistaminen marketeista, ei auta taas oikeastaan mitenkään. Kuitenkin esim. 13v jaakko, jolle on liikkeessä selitetty kaiken maailman suojasääntöjä, eivät osaa niitä sisäistää ja toisaalta halua toteuttaa niitä...

Stalker:
15 on hyvä , mut en tajua tommosii apinoit et ei osaa käsitellä airsoft aseit ollenkaan :D

VompoVompatti:
Kaipa tuo k15 olisi hyvä, koska silloin olet täysin vastuussa tekemisistäsi ja ainakin toivottavasti on edes hieman järkeä päässä.
k18 kelpaisi minulle ihan hyvin. Saisin itse jatkaa harrastusta ja pelaaja kunta tulisi kypsemmäksi, vaikka ei minulla nuorempia vastaan mitään ole. Ei vain tulisi niitä tilanteita että joku istuu puskassa puolituntia liikkumatta ja jos tulisikin voit aina lyödä turpaan ilman valtavia tunnontuskia. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta