Airsoft > Yleistä

Hammassuojat?

<< < (2/3) > >>

Rokka-Antero:
Puljun oma herra toimitusjohtaja on napsauttanut meikäläisen kulmahampaasta palasen pois rumalla Spetsnazilla.

Cpt.Tepa:
Itellä tuli tossa aijenpana tänä vuonna jostain noin 2 metristä Antin sarja hampaisii en tiiä paljonko ase lähti , ensiksi luulin suussa olevia kovia irrallaan olevia pieniä palasia hampaiksi mutta ne sattu onneksi olemaan kuulia eikä hampaita lähteny tai tullu vahinkoa mutta sen jälkeen oon pitäny suuni kiinni pelissä kyllä käyttäisin hammassuojia jos olis mut en niitä ala ostamaan .

juhox:
Itse olen testannut hammassuojia kun ostettiin potkunyrkkeilyyn, mutta oli tosi epämukavat enkä käytä kyllä enää toiste. Kokeilin, kun minua ammuttiin huuleen jollain svdn tapaisella. mielummin, jos haluaa suojata naamaa, kannattaa ostaa maski tai kasvosuojus jos käyttää laseja eikä halua maskia. tietenkin se on vähän samantapainen, mutta jokainen omalla tavallaan.

Minakka:
Käytin muutamissa skenaarioissa hammassuojia, totesin ne kuitenkin niin epämukaviksi ja puhumista hankaloittaviksi että heitin menemään. Tietty jotkut +100€ tilaustyöt-suojat varmaan olisivatkin ihan käyttökelpoiset mutta mieluummin otan riskin osumasta. Kertaalleen Falklands '82 pelissä viime kesänä hampaaseen kuula osuikin noin 15m päästä, ei kuitenkaan onneksi sattunut muuta kuin arkuutta hampaassa pari seuraavaa päivää.

Jode:
jos ei halua käyttää hammassuojia, nkkn voi ostaa tietty semmosen naamasuojan. 25e muovisotilaasta, mutta se ei suojaa korvia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta