Muovikuula-aseet > Jousitoimiset

Kokemuksesi jousitoimisista aseista

<< < (6/6)

Snaippiman:
Kyllä ne vemput on hyviä! Eka ase oli kyl joku ihme haulikko mutta se oli ihan ok mutta meni kuukaudes kahes rikki.

Jode:
1. Aika toimivia... Yleensä tulee vähemmän vikoja kuin sähköön(jos käsittelee oikein)

2. Warrior L96

3. En käyttäisi vemppuja kantaman takia ellei ole joku snipu,toisaalta käyttäisin ei snipu jousitoimista jännityksen vuoksi.

Myyrä:
Tuohan nyt kertoo paljon, voisiko vaikka sanoa minkä valmistajan? Joka tapauksessa pistooli voisi olla parempi, lähinnä lähitaisteluunhan toinen ase tarvitaan?

Olli:
Ensimmäinen aseeni oli jousitoiminen scorpion Vz61, sai  sen kun olin 10v. Silloin kaikilla mun kavereilla oli jousitoimiset pistoolit ja mun asetta ihasteltiin, lol. Se ase kesti 3 kuukautta ja sen jälkeen se piti virittää väärinpäin ja niin että lipasta piti ravistaa samalla.

JJurvanen:
Jousitoimiset aseet ovat hyviä koska niillä voi pelata kauan putkeen kun haluaa kun ei tarvitse ladata akkuja. Ase on myös äänetön eikä sitä tunnetta voita mikään kun sillä jonkun tiputtaa. Ei tule hirveästi vikoja, ja tehot saa olla aika paljon. (yleensä)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta