Airsoft > Yleistä

Taas lehdessä

<< < (2/6) > >>

Kalaq:
Kirjotetaan vastaus, laitetaan lehtisiä, tökitää vaikka voodoo-nukkeja mut me ei valitettavasti pystytä pakottamaan ihmisiä tonne Kakolaan. Aina löytyy sankareita, jotka menevät omine lupineen pururadalle ja ties minne. Täs o vaa se, et yks mokaa ja muut kärsii. Aivan sama tän Norjan persereijän kaa, ny o taas aselaki-vinkuvonku käynnis. Mä saan täst taas aiheita mun vitutus-ketjuun.

stirre:
Nuorukainen pahoinpideltiin muovikuulilla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Ja blogi kirjoitus oli kyllä aika mielenkiintoinen. Täten ehdotankin että huomisesta lähtien aivan kaikki on kiellettyä, naapurin lapsosista vaikka mihin ettei vaan kukaan saa mitään vaikutteita mistään.

Täytyy kyllä myöntää että vihreät ovat helvetin tyhmä puolue, "Koska minä en leikkinyt lapsena pyssy leikkejä & kasvoin "normaaliksi( vihreiden kannattajaksi)"" Niin ei tarvitsekkaan leikkiä kenenkään muunkaan että kaikki kasvavat "normaaleiksi". Kuinkakohan moni edes 15v vuotias muistaa mitä kaikkea sitä 5 vuotiaana tulikaan leikittyä? Helkutti, pitää kohta pistää pystyyn oma angsti ketju/verkkosivusto/blogi yms. ja angstailla siellä vihreiden tyhmyydestä, tosin tämä elinikä ei riitä sen kirjaamiseen.

fl0yd:
Kun mä astuin armeijan kurkkusalaatteihin halusin, että voisin myöhemmin harrastaa SRA:ta ja reserviläisammuntoja. Nyt ne mahikset näyttää todella huonoilta, onneks vielä saan pelata airsoftia. Hitto, mie ainakin tykkään tästä jutusta, mut sekin kai lähtee vielä pois tällä menolla. Eikä se auta, että Suomen skenessä ollaan niin saakelin peppukireitä omaan napaan tuijottajia ettei täs kuitenkaan kukaan rupea mitään asialle tekemään tai kokoamaan harrastajia yhteiseen ponnistukseen jos tarve.

Kyllä vituttaa.

Otan yhteyttä vaikka Varttiin huomenna ja koitan saada jotain selville, että kelle soittaa. Tulee sitte meille pelaamaan tai ei, ihan sama. Olkoonkin lapsia, ei anna meiän lajille hyvää kuvaa.

Minakka:

--- Lainaus käyttäjältä: fl0yd - 15.08.11 - klo:00:18 ---
Otan yhteyttä vaikka Varttiin huomenna ja koitan saada jotain selville, että kelle soittaa. Tulee sitte meille pelaamaan tai ei, ihan sama. Olkoonkin lapsia, ei anna meiän lajille hyvää kuvaa.

--- Lainaus päättyy ---
Toimittelijalle voisi varmaan antaa varusteet ilmaiseksi lainaan hänelle sopivana viikonloppuna?
Hyvinkään ympäristössä ilmestyvässä Aamupostissa oli jokunen kuukausi sitten juttu airsoftista, voin koittaa ettii arkistoista kiinnostuneille. Ei kyl anna mitenkään hohdokasta kuvaa harrastuksesta kun offarilla haastatellaan Kalle-Ville verkkari-spetznatz-kommandoa. Toimittaja mieluummin kentälle kokeilemaan itse pelaamista niin voisi saada toisenlaisen jutun aikaiseksi kuin "Maastopukuihin pukeutuneet nuoret ammuskelevat toisiaan kohti muovikuula-aseilla".

Jonttu:

--- Lainaus käyttäjältä: TRA - 15.08.11 - klo:18:09 ---Toimittelijalle voisi varmaan antaa varusteet ilmaiseksi lainaan hänelle sopivana viikonloppuna?
Hyvinkään ympäristössä ilmestyvässä Aamupostissa oli jokunen kuukausi sitten juttu airsoftista, voin koittaa ettii arkistoista kiinnostuneille. Ei kyl anna mitenkään hohdokasta kuvaa harrastuksesta kun offarilla haastatellaan Kalle-Ville verkkari-spetznatz-kommandoa. Toimittaja mieluummin kentälle kokeilemaan itse pelaamista niin voisi saada toisenlaisen jutun aikaiseksi kuin "Maastopukuihin pukeutuneet nuoret ammuskelevat toisiaan kohti muovikuula-aseilla".

--- Lainaus päättyy ---

Kieltämättä Tuo ei olisi hullumpi idea ottaa toimittajaa peliin... Saattaisi tuoda hyvää mainostusta lajille. Mutta luulen kuitenkin, että Floyd meinasi viestissään noita lapsosia, jotka tuolla ovat sotineet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta