Muuta > Offtopic

Tauti-thread

(1/2) > >>

Ihmevirveli:
Kirjoitelkaas tänne taudeistanne, jotka teissä jyllää.

Itse olin juuri pari viikkoa sitten oikein kunnon tappokaatokuolemantaudissa kuumetta parhaimmillaan 40,1 ja aamulla oli hyvä, jos jaksoi silmiä avata (no, se on normaalia kouluaamuina, mutta viikonloppunakin!). Ja taas on joku pikkuflunssa yrittämässä.. Kuumetta peräti 37,5 mutta.. Ehtii se vielä nousta.

Fix'd.

-Gotrekki

Ranssi:
Joo olin viime viikon luokkaretkellä Portugalissa. Keskiviikon iltapäivällä luokkakaverini oksensi ja minulla oli myös paha olo, puolta tuntia myöhemmin oksensin myös minä. Minut ja tämä kyseinen luokkakaveri kiidätettiin paikallisen ystävyys koulun opettajan huoneeseen toipumaan.
   Luokkakaveri toipui tunnissa tai parissa minun jatkaessa oksentelua, ei tullut tuolloin katsottua pahemmin kelloa. Kuulimme, että ryhmästämme 2oppilasta ja yksi opettaja olivat myös sairastuneet. Ryhmän palattua paikallinen opettaja sanoi, että minut olisi vietävä lääkäriin. No siitä sitten lähdimme lääkäriin.
   Sairaalan pihalla oksensin. Poweri alkoi tässä tilanteessa olla jo hieman vähissä, kun näin laihalta jannulta, olin syönyt vain aamupalan ja kello oli noin 19.40. Sairaalassa sanottiin, että puolituntia oksentamisen jälkeen saisi alkaa juomaan. Neljä kymmentä minuuuttia myöhemmin minulle alettiin antaa ruiskulla suuhun vettä, joka kymmenes minuutti. Joka toinen kerta sain erittäin kaamean makuista suola-sokeri liuosta. Aamulla olin juonut lasin maitoa ja iltapäivällä puoli pulloa vettä, joten tässä tilanteessa minulla oli TODELLA jano. Käsiini sain ihmeelliset valkoiset mössöt, jotka sitten edistivät virtsan eritystä testiä varten.
   Lopulta pääsin sairaalasta joskus kello 23 jälkeen. Tuolloinkin minut lähetettiin kaverini isäntäperheeseen, koska kyseisen perheen äiti sattui olemaan Lääkäri. Seuraava päivä menikin sitten sohvalla loikoillessa ja katsellessa Amerikkalaissarjoja paikallisilta TV-kanavilta, terveenä. Samana päivänä oli paikallisen ystävyyskoulun 8 opettajaa ja useita oppilaita olleet samankaltaisessa taudissa, eli tavaraa tuli aika nestemäisenä kummastakin ruuansulatus elimistön päädystä.

Pitää kyllä sanoa se, että Portugalilainen terveyden huolto oli ainakin Lissabonissa paljon nopeampaa kuin Suomessa, palvelua tarvitsi odottaa vain 5minuuttia. tämä tosin vaati pienen valkoisen valheen iän kohdalla.

EDIT: Kyllä se taudit olisi mielestäni riittänyt oksikoksi eiköhän kaikki tiedä, että tämä on aihe.
EDIT2: No pistetään tähän pieni tarkennus, että valehtelin, että olin 15 joten sain tämän takia nopeaa palvelua. Aikuisten ensiavun puolella oli ihmisiä sen verta, että osa istui ulkopuolellakin.

Hyppyrotta:

--- Lainaus käyttäjältä: Driimeri - 15.04.08 - klo:19:47 ---Ja sitten on/oli astma, tuntuu vain, että se olisi no more.

--- Lainaus päättyy ---

Muuten hyvä ettei se koskaan katoa, lievenee kyllä :/. Tiedän, kun itselläkin astma tosin ei enään niin pahana kuin ennen

Jerkkku:
Kyllähän se taitaa kadota. Mulla oli pienempänä astma ja nyt häipynyt kokonaan.

Hyppyrotta:

--- Lainaus käyttäjältä: Jerkkku - 15.04.08 - klo:20:49 ---Kyllähän se taitaa kadota. Mulla oli pienempänä astma ja nyt häipynyt kokonaan.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän on offtopic, mutta lääkärit sanoneet ettei, mikä on totta mikä ei, who knows, toivottavasti se menee pois.

Kukaan ei sano never knows. Se on who knows tai you never know. Pari pilkkuakin lisää.

-Gotrekki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta