Muuta > Offtopic

Sivistyneet käytöstavat

(1/4) > >>

asla:
Lueskelin tuossa erästä aihetta ja tuli tämä juttu mieleen.

Olin taannoin puolustusvoiman kutsuntatilaisuudessa. Katseltiin rauhassa videotykillä telkkaa ja odoteltiin tilaisuuden alkua. Luutnantti ilmaantu paikalle. Pyysi laittamaan puhelimet äänettömälle ja ottamaan hatut päästä. Ilmoitti majurin kohta saapuvan ja tilaisuuden alkavan.

Eräs valopää ei ottanut pipoa pois vaikka luutnanti siitä uudelleen pyysi rauhallisen jämäkästi. Kaveri vastas "Mä en vi**** tätä ota pois". Lt kihahti ja uhkas sotilaspoliisilla, kaveri vaa kaivaa nenää jatkaen urputusta. Lt puhuu sivistys valtiosta jossa kaikilla samat säännöt ja hän hoitaa vain virantoimitustaan. Lt ihan sama käveleekö pipo pää ulos, mutta se on selvä että poliisi on odottamassa.

Eihä siitä sit mitää tullu, jäbä ulos salista. Majuri puhuttaa käytävällä mutta ei sekää auttanu. Vissii ymmärryksessä vikaa. Viimine mitä kuulin nii oli: Nyt tää pas*** jauhanta riitti, joko se pipo lähtee päästä tai sä lähet tosta ovesta ulos jolloin poliisit on perässäs.

Tosta seuras jonkilainen käsirysy ja kaveri oli sit käytävällä raudoissa oottamassa poliisii joka sen kävi siitä sit korjaamassa. (Poliisitki sai muute sotkusta munkki kahvit, hyvä keikka niille.) Eli toi mitä tossa äske tapahtu nii se oli alussa viranomaisen vastustamista ja käsirysyn myötä muuttu väkivaltaseks vastustamiseks. Ei siis järin viisasta...

asla:
Samalla tavalla on sääntöjä offarilla, peli alueella, liikenteessä, koulussa ja joka paikassa. Seuraamukset vain on erilaisia. Joillekkin seuraamus tuntuu kohtuuttomalta ja joillekkiin se on ihan sama mutta tämä on osa demokratiaa. Toivottavasti sanomasta ees jotain jää mieleen.

Aka:
Toi oli hyvä juttu :D

Perza:
Olen samaa mieltä.

asla:
Tänää taas luin foorumia. Onko aivan pakko "sorsia" / syrjiä toista joka vasta opettelee olemaan tässä mailmassa. Tarkoitan tällä Villeä 7v. joka ei itsenäisesti osaa/tajua elävän elämän asioita. Esim foorumille kirjoittaminen. Joku kirjoittaa jotain tyhmää tai jotenkin väärin. Voi huomauttaa mutta onko pakko nälviä. Opettaa ja pitää myös, sekä neuvoa. Airsoft on vielä niin tuntematon laji että nekin vähät mitkä olisi tulossa niin uskalla ees peleihin tulla jos asenne on se ettet sä osaa kun et viimekskään. Myönnän etten itsekkään ole täydellinen ja olen oppinut pienemmiltäni paljon.

Asia erikseen on jos samasta asiasta huomauttaa kymmennen kerran eikä ole mennyt jakeluun mutta jos asiasta huomauttaa asiallisesti niin luulen että kerta riittää!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta