Kirjoittaja Aihe: Minkälainen on pelityylisi?  (Luettu 32714 kertaa)

Jörö

  • Vieras
Minkälainen on pelityylisi?
« : 27.11.06 - klo:19:08 »
Itse taktikoin ja käytän aivoja, vaikka en taktinen olekkaan. :) (Ei parhaimmat vaihtoehdot!)

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #1 : 27.11.06 - klo:20:41 »
Samaa linjaa kuin vapiti, mutta itse yleensä kuuntelen kun hän selittää niitä taktiikoitaan. Yleisesti voi sanoa että yksi taktiikka ei päse kaikkiin, vaan yleisesti pitää mennä tilanteen mukaan ,mikä milloinkin parhaalta näyttää.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Jörö

  • Vieras
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #2 : 27.11.06 - klo:21:09 »
Samaa linjaa kuin vapiti, mutta itse yleensä kuuntelen kun hän selittää niitä taktiikoitaan. Yleisesti voi sanoa että yksi taktiikka ei päse kaikkiin, vaan yleisesti pitää mennä tilanteen mukaan ,mikä milloinkin parhaalta näyttää.
Pitää itseasiassa paikkansa.

Poissa Miska

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 67
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #3 : 27.11.06 - klo:22:11 »
Itse olen LÄHES aina niissä koukkausporukoissa! ja ikävä kyllä joskus tulee hieman sooloiltua yksin :-[

Poissa Calden

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 106
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #4 : 28.11.06 - klo:22:26 »
Käytän vastapelureiden heikkouskoisuutta hyväkseni.  ;D Tähän asti on toiminut suhtkoht hyvin. 8)
Animals may be beasts, but humans... they are monsters

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #5 : 29.11.06 - klo:15:43 »
joo, kuten se ettei vastustaja kaytä silmiä ja kävelee erään henkilön eteen...  ;D

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #6 : 29.11.06 - klo:20:41 »
yleensä meen rynnäkköön. Haluaisin myös käyttää aivoja ja taktikoida mutta mä taktikoin liika ja joku eliminioi mut :'(
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #7 : 30.11.06 - klo:15:01 »
En oikeen tiiä,yleensä hiljaa ja varovasti.

Poissa Pekoni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
  • :)
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #8 : 14.12.06 - klo:19:38 »
Kaikkea ja vähän muuta. Välillä hiivin pusikossa sivustaan, tai välillä vedän sarjalla minne sattuu, melkeen...
FOXHOLE
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #9 : 19.12.06 - klo:21:23 »
Myös välillä rynnäköin jos on paljon kavereita vieressä ja 1-3 vihollista,niin ryntsin välillä,jos muut uskaltaa :(

Poissa ep

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 83
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #10 : 23.12.06 - klo:14:07 »
Riippuu kenen kanssa pelaan, Patun (ja muun Reilukerhon) kanssa taktisesti ja esim. Samun kanssa Ramboillen (Samu tietää mitä tarkotan..:)
Käyppä kattoo kauppapaikkaa..

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #11 : 02.01.07 - klo:20:31 »
Yleensä liikun hiljaa ja varoen ja joskus rynnäköin jos ei ole enää toivoa jäljellä, joskus taas matelen pusikoissa vihollisen taakse. :D

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #12 : 10.05.07 - klo:14:09 »
Pyrin pelaamaan harkitsevasti, mutta välillä mikään ei voita kunnon rynnäkköä.
Harkitsevalla en tarkoita munat sammaleessa makaamista odotellessa että pallit juurtuvat turpeeseen, vaan rauhallista etenemistä ja kun vihollinen havaitaan se ammutaan pois kunhan osuma on todennäköinen.
En karta tulenalla pystyssä kulkemista jos vastustajat ampuvat minne sattuu, mutta jos kuulaa alkaa tulemaan lähelle voin myös ryömiä matalana. Yleensä pyrin suojautumaan puun tai jonkin korkean esteen taakse, jotta kuulat eivät leijaa esteen yli, ja ampumaan vihaisesti takaisin (ei huutaen ja mesoten vaan paljon ja tarkasti).

Pelityyliin kuuluu myös varmaan ammunta, joten mainitaan myös että tapana on ampua vihua kunnes kuuluu se tarvittava osui!-huuto. Tietenkin eläytymistä vaativissa skenuissa kestää oma aikansa, kunnes tuo huuto kuuluu, joten silloin lopetetaan ensimmäiseen itkemistä muistuttavaan ääneen :D
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #13 : 10.05.07 - klo:19:09 »
En ole vielä pelannut kertaakaan vakavasti, mutta kuvittelisin olevani kyttääjätyyliä. Puskaan vaan piiloon ja kaveria selkään.

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Mambo

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
  • Stealth <3 "Kaukaa silmään, läheltä kireeseen."
Vs: Minkälainen on pelityylisi?
« Vastaus #14 : 21.05.07 - klo:17:31 »
Kämppään jossain puskassa niin kauan kunnes kyllästyn tai otan osumaa/frägään kaikki. :D