Kirjoittaja Aihe: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta  (Luettu 8677 kertaa)

onnimanni

  • Vieras
Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« : 08.09.07 - klo:20:15 »
Mro.
Mitäs täs kaasuasees on vaikka sen huoltaisi joka pelin jälkeen ni se vähäväliä ei vedä luistia taakse, jolloin kaasua valuu pois. Kaasuna käytän jotain hongkongin halpiskaasua, ja jotkut on sanonut, että se olisi kaasusta kiinni, mutta ajattelin kuitenkin täällä kysyä. Myös vähän väliä ase ei kunnolla syötä, eli vaa ampuu kaasua. Aseena mulla on KWC/KWA valmistama G18C. ;/

Olisi mukava tietää mikä tota asetta vaivaa ;[

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #1 : 09.09.07 - klo:00:23 »
Ystävällämme Samilla oli täsmälleen sama ongelma: asia johtunee kaasusta. Honkkarin halpiskaasu ei ole tarpeeksi tehokasta blowbackeille, elikkä siitä vaan ostamaan "Maruin kaasua" tai Green Gasia. UltraAir on kuulemma ihan siedettävä vaihtoehto.

-Gotrekki
« Viimeksi muokattu: 07.10.07 - klo:14:10 kirjoittanut Miikka Vento »


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #2 : 09.09.07 - klo:08:37 »
Ultra Air on kauheeta potaskaa, minun hieman viritetyssä Blowbackissäni ase ei syötä joka kerralla ja aseen luisti 
ei jää taaksen viimeisen laukauksen jälkeen.

Muilla vakiokaasuilla pelaavilla on myös tullut kommentteja kaasun huonoista tehoista ja kylmenemisongelmista.

Tohon KWA-sarjaan käyttäisin Maruin pierua eli se tuttu HFC 134a, monella tutulla nimittäin hajonnut luisti voimakkaammalla kaasulla.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #3 : 07.10.07 - klo:08:45 »
Itelläkin tuli tohon KWA G19 ongelmia Ultra-airilla. Kun lippaan laittaa täyteen, niin ase ampuu kerran,ja suhauttaa kaasut ulos. Kuitenkin American Eaglea käyttäessä aseella ei tullut mitään ongelmia.Johtuukohan kyseinen asia kaasusta vai itse aseesta? Minulla on 2 luistia eikä toimi kummallakaan.

onnimanni

  • Vieras
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #4 : 07.10.07 - klo:21:29 »
antti, kuulemma se kaasusta johtuu ja mulla oli kanssa sama vika kyseisen kaasun kanssa ;>

muokkaus : myös sitä kaasuasetta kannattaa huoltaa ja öljytä että toimii ;)

Poissa oskuuu

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #5 : 30.06.10 - klo:16:17 »
Voisiko joku selittää miten TM Mk23 piippu silikoonataan?

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #6 : 30.06.10 - klo:16:56 »
Yksi tapa on se, että laitat sillaa (tai paperia) puhistustikun päähän, suhautat silikoonia sillaan (tai paperiin) ja sitten puhistat piipun normaalisti.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa softari

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 61
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #7 : 10.09.10 - klo:15:15 »
nii että mimmone kaasu menee tohon kwc tai kjw model g-17
''I hate wars, not the warriors''

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Vähä kysymistä tosta kaasuaseesta
« Vastaus #8 : 30.09.10 - klo:10:12 »
Ponnekaasu,sekoitus taitaa olla 99.9% propaania ja loput silikoonia. Kerran kyllästyttiin noitten kaasupullojen ostoon ja hommaattiin huoltsikalta vaan semmoi iso 10l propaanitynnyri kun saman asian kuitenkin ajaa.Vaikeinta on löytää oikeenlaiset venttiilit vaan.
Nykyjään pullo on Ekasoft RY:n jäsenetu, vuosimaksun maksaneet saa täytellä pistooleitaan ilmatteeks.