Kirjoittaja Aihe: 9. komppania  (Luettu 16186 kertaa)

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: 9. kompania
« Vastaus #15 : 02.01.08 - klo:17:53 »
Upseereille ja korkeammille tahoille tuodaan uusia tilalle. ;)
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: 9. kompania
« Vastaus #16 : 02.01.08 - klo:19:33 »
Paistoi vähän omaankin silmään se lenkkari :).
Ihan hyvä elokuvahan se muuten oli.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: 9. kompania
« Vastaus #17 : 04.01.08 - klo:21:41 »
Kyseinen lenkkari mallihan on Mokba, kopio vastaavista adidaksista, niitä sai halvalla joten neukku armeija sitten osti. Lopputaistelu käytiin jo sodan loputtua, tieto ei vaan ollut ehtinyt kaikkialle. Muut yksiköt olivat jo ilmeisesti lähteneet, jos uudelleen katsomisen jälkeen oikein ymmärsin... Ja semmoista se sota joskus oli, siis sota, yksin keskellä ei mitään.
Ps. komppania kirjoitetaan kahdella peellä...

Otsikko muokattu. -stirling
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:23:45 kirjoittanut stirling »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: 9. komppania
« Vastaus #18 : 18.08.09 - klo:20:18 »
Nyt kun tän on pari kertaa nähnyt niin voi kommentoida jonkin verran. Eli hyvä leffahan tuo on, piristävää nähdä ei-amerikkalaisia sotaleffoja, joissa budjetti yms. on kuitenkin jenkkitasoa. Pari kliseekohtaa, joille tuli kavereiden kanssa naurettua, olivat lähinnä lopputaistelussa: ensinnäkin hidastettu kohtaus, jossa neukkusotilas paukuttaa lonkalta seisaalteen PKM:llä, ja toisekseen hyökkäävien mujahideenien "johtaja" mikälie, aurinkolaseineen, pitkine mustine hiuksineen ja teinityyliin kaulassa roikkuvine huiveineen. Muuten kyseessä on kyllä varsin siisti elokuva.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: 9. komppania
« Vastaus #19 : 18.08.09 - klo:21:36 »
Nyt on pakko päivitellä tietoja, se leffassa näkynyt lenkkari, Mockba, ei kuulemma ollutkaan se yleisin malli. Oikeasti enemmän käytettiin kuulemma liettualaisia adidas kopiota, liekö sitten totta?
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: 9. komppania
« Vastaus #20 : 19.08.09 - klo:21:29 »
Pikku asiat ovat joskus varsin tärkeitä..:D
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: 9. komppania
« Vastaus #21 : 11.03.11 - klo:11:18 »
Itse kyllä pidän tästä elokuvasta suuresti. Huomasin itse samoja asioita, varsinkin Miqzun mainitsemat hollywood efektit.. Heh, no annetaan se anteeksi. Taidampas viikonloppuna kahtoa tämän uudestaan, jälleen.

Tuosta PKM:llä ampumisesta lonkalta voin sanoa että ei sillä oikein kauas osu (Niinkuin ei tueltakaan) mutta tuollaiselta etäisyydeltä se on saakelin julma ase rynnäköivää vihollista vastaan jopa lonkalta tähdättynä. Itse pääsin silpomaan lastulevyjä kyseisellä moodilla niinisalossa viimeisimpinä ampumapäivinä. Ja jos tulinopeus on säädetty pienimmälle niin ei rekyylikään hirveästi haitannut.
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: 9. komppania
« Vastaus #22 : 11.03.11 - klo:17:31 »
(Niinkuin ei tueltakaan)

Viiteensataan metriin osuin itse T-55 kokoiselle alueelle. Loistava pyssy.

Erinomainen elokuva omaan silmään, ehkä tosiaan maustettu halivuudilla, mutta diggaan aina katsoa elokuvan uusiksi. Kuhan nyt ei liian usein. Pitäs katsoa jos ois vastaavia enemmänki olemassa.

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: 9. komppania
« Vastaus #23 : 11.03.11 - klo:17:39 »
Mie en saanut osumia 400m paljoakaan.. Pölinä kävi mutta ei niin ei. Kerrankin olet fl0yd jossain minua parempi, kjäh..!

Kieltämättä saisi olla vastaavanlaisia elokuvia useampikin!!
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."