Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?  (Luettu 4622 kertaa)

Poissa Zikiziki

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 35
  • `.´ Mee roskiin!
Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« : 13.03.12 - klo:23:10 »
Ajattelin tässä kysellä mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista. Oma tarinani on tämmöinen: Olin isäni kanssa honkkarissa ja ihailin siellä lasivitriinintakana olevia airsoft aseita. Semmosta sitten rupesin isältä kinuamaan ja ostettiin sitten KWC vemppu Glock. Aluksi ammuin kaverini kanssa vain kaikenlaista tölkkejä yms. Yhtenä päivänä sitten sain tietää, että on olemassa airsoft, harrastus jossa näillä kyseisillä pyssyillä ammuskellaan. Kiinnostuin asiasta ja otin selvää airsoftisa, sitten löysin järvenpääairsoftin, kävin pelissä ja olin sen jälkeen ihan hullaantuneena softaukseen.
« Viimeksi muokattu: 14.03.12 - klo:12:47 kirjoittanut Geggo »
Kaakkola on paras paikka kaakkola on iloinen kaakkolassa viihdyt vaikka koko päivän kesäisen :D

Poissa Allupallu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 87
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
Vs: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« Vastaus #1 : 14.03.12 - klo:12:22 »
No mun tarina on semmonen kun softattiin joskus 2. luokal kavereitten kans jossai mettäs aika paljon mut sit kiinnostus lopahti ihan kokonaan ja sit yläasteella ostin thompsonin ja sit kiinnostus tuli takas!

-Alex

Poissa [FIN] IceWalker

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
  • FEAG, since 2012
Vs: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« Vastaus #2 : 13.04.12 - klo:03:59 »
Olin koneella, oli tylsää, menin skypeen jutteleen kavereitte kaa, ja kaveri keksi että alota softaus ku 3 muutaki (eli yhteensä 5) kaveripiiristä softaa. Sitte ollaa puol vuotta yhessä softattu, ja alkuvuodesta perustettu tiimi, FEAG(lyhenne).

Odottelen jo kesäisiä ilmoja...
Kiitos kun jaksoit lukea tämänkin tuskaisen viestin

Poissa Pikku Pioneeri

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
  • Jr6 Kaakkolan Kahlaajat, Nuoret sotilaat
Vs: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« Vastaus #3 : 29.06.12 - klo:01:51 »
No ite katoin youtubessa jotain videoita ja sittenhä sieltä ilmesty joku airsoft video jota rupesin kattomaan ja sit kuulin kaverilta tästä järvenpään airsoft ry:stä ja kävinpähä kokeilemassa ja tätähän on harrasettu nytten jotain 4-5 vuotta

Mä olen harrastanut airsoftia varmaan 2,5-3 vuotta. Eikä ole sua oikein hirveesti näkynyt.

Ootko aivan varma että oot harrastanut sen 4-5 vuotta?
Ole aina valmis!

Good Morning Viet-Nam

Poissa MiQuel

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 51
  • Housu pois!
Vs: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« Vastaus #4 : 29.06.12 - klo:02:51 »
Ite alotin harrastamisen kun kaveritkin harrasti softausta. Eka softailin jtn 2kk ja sitte kiinnostus meni. Nyt olen taas alottanut softauksen, ja harrastanut sitä kohta puolisen vuotta.

Korjailtu -Geggo
« Viimeksi muokattu: 29.06.12 - klo:04:26 kirjoittanut Geggo »
Watch your back!

Poissa Junttu

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 17
  • "If the enemy is in range, so are you."
Vs: Mikä sai sinut kiinnostumaan airsoftista?
« Vastaus #5 : 29.06.12 - klo:17:35 »
Joskus 4. luokalla kuulin airsoftista ja innostuin heti. Samana kesänä ostin aseen ja siitä se sitte lähti.
-Joonatan