Kirjoittaja Aihe: Kaasu  (Luettu 3955 kertaa)

Poissa HulluSoftaaja

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Kaasu
« : 04.07.10 - klo:10:12 »
Kestääkö KJ:n G23 (muoviluisti) tota Cyberganin Extreme Blowback APS 3 kaasua?

Poissa Kowalski

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 25
Vs: Kaasu
« Vastaus #1 : 07.07.10 - klo:13:47 »
Minun KJ:n M9 muoviluistimella kesti hyvin tuota kaasua, joten eiköhän sinunkin KJ kestä. Potku on khyllä kova joten pitkällä käyttö ajalla en tuosta mitään menisi sanomaan ;)

Poissa santtu955

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 124
Vs: Kaasu
« Vastaus #2 : 17.04.11 - klo:10:31 »
Onko kenelläkään mitään tietoa kestääkö maruin vakio GBB pistoolit green gas:sia?

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kaasu
« Vastaus #3 : 17.04.11 - klo:10:36 »
Oon omas Maruin m1911a1 käyttäny green gasia. Kestänyt kolmisen vuotta. Ei kyllä ole millään järin kovalla käytöllä ollut, mutta about pullollisen paukuttanut. Kovemmalla käytöllä kestänee vähemmän. Mikäli käytät vara-aseena, jolla ammutaan 3-4 laukausta per viikonloppu niin varmasti kestää, ellei nyt totaalisen paskaa säkää käy. Ei ne kiinan ihmeet sitä sen paremmin loppupeleis kestä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Kaasu
« Vastaus #4 : 17.04.11 - klo:10:36 »
Kyllähän ne minun mielestä kestävät..En siltikään ole varma.
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Kaasu
« Vastaus #5 : 17.04.11 - klo:10:43 »
Toi on vähän et miten määrittelee sen kestämisen, en oo vielä nähnyt et kellään ois gbb käsiin murtunut liian tehokkaan kaasun takia mutta tottakait ne kuluvat osat ottaa enempi dmg tehokkaammasta voimanlähteestä. Sen verta tullu noita lussumpia kaasuja (aps kaasu, maruin pierukaasu) testailtua että kyllä noi vanhan liiton green gas on se ainut oikea. Kaasukivääreissä ilman tehonsäätöä on tietty plussaa että markkinoilta löytyy heikompiakin kaasuja jos tehokkaammilla tuppaa kronolukemat menemään yli sallitun.
Muutama vuosi sitten kun green gasia ei saanut enää niin helposti kuin nykyää käytiin tiimin kesken huoltsikalta hakemassa vaan propaanipönttö ja siihen sopivat adapterit pistoolien täyttöä varten. Ajoi saman asian.