Kirjoittaja Aihe: Bundeswehr - mitä varusteita?  (Luettu 14044 kertaa)

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Bundeswehr - mitä varusteita?
« : 19.08.08 - klo:21:28 »
http://www.kdospezop.de/images/public/tn_IMG4712.jpg

Mitä kaikkia varusteita/aseita yllä olevaan settiin kuuluu? Itse olisin hyvinkin kiinostunut tuollaisesta varuste kokonaisuudesta.

Poissa Bon3

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 202
  • CLAN AAPELI SURVIVORS
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #1 : 19.08.08 - klo:22:10 »
Mitä nyt kun nopeasti katsoin niin huomasin:


-Shemagh
-Boonie
-G3 (ase)
-BW taisteluhanskat
-Rinkka
-Pistooli holsteri
-(kasvomaalit)
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:16:18 kirjoittanut Bonegrinder »

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #2 : 19.08.08 - klo:22:14 »
Ei, BW tetsareita ei löydy, nuo näyttävät olevan tasmanian tiger chestrigit.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #3 : 19.08.08 - klo:22:29 »
Eikä mitään. Liivit näyttäisivät olevan KSK-liivit, pukuna Kommandosmock ja -hosen. Päässä boonie, ja selässä näyttäisi roikkuvan Berghausin Vulcan (?) -rinkka. Multa löytyy paljon kuvia noista BW:n erikoisjoukoista, huomenissa voisin postailla tänne.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #4 : 23.08.08 - klo:22:46 »
Noniin, kuten lupailin, niitä kuvia: http://s304.photobucket.com/albums/nn161/miqzu1337/Realsteel/Riildiil-kuvat/Bundeswehr/KSK%20ym%20SF/ Vastailen mielelläni kysymyksiin kys. heebojen varusteista.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #5 : 25.08.08 - klo:19:57 »
Ostimpa nyt BW rompetta, niin aseeksi sopisi mikä? G3A3, g36c, g36k vai mp5 sarjalainen?

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #6 : 25.08.08 - klo:20:10 »
Ostimpa nyt BW rompetta, niin aseeksi sopisi mikä? G3A3, g36c, g36k vai mp5 sarjalainen?
G3A3 vanhempaan settiin.
Nykypäivään G36/G36A2 tai sitten normimosureilla harvinaisempi G36K. G36c saksalaislähteeni mukaan KSK ja LRRP-yksiköillä.
MP5 taitaa olla pitkälti korvautuneena MP7:llä, linjantakaisilla joukoilla ja lääkinnällä. Feldjäger/Militärpolizei sekä erikoisjoukot käyttävät sitten MP5:sia lähitaisteluaseena, tosin Feldjäger käyttää enimmäkseen P8:sia sitten.
En kyllä ole mikään BW asiantuntija, mutta tälläistä infoa olen mp.net tutulta saanut.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #7 : 26.08.08 - klo:07:02 »
Riippuu tosiaan, millaisia joukkoja koetat leikkiä. MP5SD:tä näkyy paljon edelleen myös metsäkäytössä, kuten kuvistakin näkee. G36K on SF-porukoilla harvemmin muokkaamaton, yleensä joko kiikarikantokahvan tai ns. KSK-yläosan päällä keikkuu Aimpoint tai yleisemmin EOTech, jonka lisäksi H&K-flip-up -tähtäimet (löytyy mm. Maruin MP7:sta). Useasti näkyy myös RAS-yksikköä tai vähintään ala- ja sivukiskoja tavallisessa etutukissa kiinni.

Vastoin yleistä harhaluuloa, G36C on lähinnä erikoisjoukoilla ja niilläkin todella rajoitetusti, yleensä konepistoolin roolissa.

EDIT: Näin mainostuksena on pakko kertoa, että mulla on tuollainen KSK-takki myynnissä, jos jotakuta kiinnostais :P
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Couhia

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 324
  • Juntti
    • SOTAGALTSU
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #8 : 30.10.09 - klo:23:34 »
Miqzu muutes, silloin kerranhan valitit minulle kun mainostin myyntituotteitani ja vippasit roskakoriin sen viestin. Katsoppas tuota pari ylöspäin olevaa omaa viestiäsi.. eikös sekin joutaisi sinne roskakorin pohjalle??  :P

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #9 : 30.10.09 - klo:23:37 »
Sirpoista sen verran että niitä yleensä harvemmin käytetään heikkojen suojausominaisuuksien vuoksi (tämän käsittää jo sillä että kokeilee kyseisiä liivejä päällä). Kuinkas aseen kanssa? Keikkalaukku nyt on muutenkin aika pienessä käytössä, olen Saksassa matkustellessani nähnyt jopa lomalle menevillä BW:n jampoilla jääkärireppuja. Kentällä käytössä on tuo about 65 litran rinkka.

EDIT:
Miqzu muutes, silloin kerranhan valitit minulle kun mainostin myyntituotteitani ja vippasit roskakoriin sen viestin. Katsoppas tuota pari ylöspäin olevaa omaa viestiäsi.. eikös sekin joutaisi sinne roskakorin pohjalle??  :P

Kyseinen mainostus oli muun viestin sivussa tehty ja liittyi aiheeseen, eli tavaroihin jota kyseinen henkilö etsi. Sinun silloisesta viestistäsi ei todellakaan voi samaa sanoa.

Samoin voisi sanoa että henkkoht. asiat voit pistää mulle vaikka YV:llä, en ole ainoa joka näitä foorumeita ja ketjuja lukee.
« Viimeksi muokattu: 30.10.09 - klo:23:40 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa bjusmsix

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #10 : 23.11.10 - klo:19:20 »
Moi, mitä mieltä ootte mun setistä johon kuuluu (bw kamaa siis)
kenttätakki,
maastohousut,
boonie,
tetsarit
 -2 yleislaukkua
 -pistoolikotelo
 -kenttälapiotasku jossa joku kenttäpullo
vanhanmallin maiharit

Ase
 varaaseena toimii KWC co2 s&w m&p40 pistooli (joo ei ihan saksa ase mutku sai halvalla)
 pääaseeksi olen miettinyt joko mp40 tai g36k. mutta kumpi olisi ''aidompi''

Poissa Daniel

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 474
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #11 : 23.11.10 - klo:19:30 »
Mun mielestä boonien sijaan pitäis olla kypärä BW hupulla ja sirpaleliivit. Aseena ois tietty parempi G36K.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #12 : 23.11.10 - klo:19:32 »
Jos puku on flecktarn kuviotu niin g36 sarjalainen, btw mulla ois g36c myynnissä ; ).
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa bjusmsix

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
Vs: Bundeswehr - mitä varusteita?
« Vastaus #13 : 23.11.10 - klo:19:54 »
eli siis g36k.
entä millanen hattu pitäis olla talviasussa?
ja sitä kypärää en oo hankkinu painon takia,
mutta varmasti vielä senin hankin.

Poissa Daniel

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 474
« Viimeksi muokattu: 20.03.14 - klo:16:33 kirjoittanut Daniel »