Kirjoittaja Aihe: HAARAJOKI INFO(Pelipaikka järvenpäässä)  (Luettu 11028 kertaa)

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
HAARAJOKI INFO(Pelipaikka järvenpäässä)
« : 16.10.13 - klo:15:56 »
Haarajoki.

Pelipäivänä on lauantai kello 12.00 eteenpäin ja peleistä ilmoitellaan tarkemmin Järvenpää-airsoft ry foorumilla.

Pelialue sijaitsee Järvenpäässä Halkiantien varrella. Karttalinkki

Paikoituksesta:
-Autopaikkoja pelipaikan tuntumassa on paljon rajatummin kuin Kaakkolassa
-Tarvittaessa auton voi jättää Haarajoen rautatieaseman paikoitusalueelle, josta on lyhyt kävelymatka itse pelialueelle. Huom! Tällöin myös aseet ja sotaisimmat varusteet pidetään fiksusti piilossa asianmukaisissa kuljetusvälineissään.
-Suosikaa kyydityksiä paikalle ja sieltä pois.

Offgame-alueen sijainti:
-Offgame -alue, jonne pelaajat voivat saapua, sijaitsee alueelle johtavan puomilla suljetun tien päässä olevalla tukiasemamastolla.

Erityistä huomioitavaa:

Alue sijaitsee Lahden oikoradan välittömässä tuntumassa, joka asettaa pelitoiminnalle tiettyjä edellytyksiä ja rajoituksia:

-Rata-alueelle, sitä reunustavalle huoltotielle ja penkereelle ei ole asiaa (Pelialue rajautuu junaradan puolella olevan kallion yläosaan = alas ei asiaa)
-Ohikulkevia junia ei osoiteta aseella, eikä varsinkaan ammuta, eikä niitä kohti heitetä minkäänlaisia esineitä
-Tukiasemamastoon ja sen harusvaijereihin ei kiivetä - ei myöskään puihin tms.

Pelialueella on voimassa Järvenpää-airsoft ry säännöt sekä alla olevat:
- maanomistajan määräyksestä alueella käytetään biokuulia
- alueen puustoa tai kasvillisuutta ei saa vaurioittaa eikä maastoon saa jättää merkkejä, tauluja, rakennelmia tms.
- roskat kuljettaa jokainen ITSE pois paikalta
- tupakointi on kielletty alaikäisiltä, täysi-ikäiset tupakoitsijat kuljettavat tupakantumpit ITSE pois luonnosta kuten roskat
- Ylenpalttisesta ja tahallisesta roskaamisesta, ja vastuuttomasta käyttäytymisestä seuraa pelikielto!
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.