Kirjoittaja Aihe: Minkälaisia pelityyppejä haluaisit pelata järvenpää-airsoftin peleissä?  (Luettu 76754 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Bunkkerin valtaus se on varmaan mahdotanta saada :(...?

Helppoahan tuo, jos löydät porukkaa sinne itse bunkkeriin. :D Sinne kun ei paljon kukaan halua mennä...
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Bunkkerin valtaus se on varmaan mahdotanta saada :(...?

Sitä yritettiin viime kerralla, meni aika v*tuiks :D

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa paasse

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 121
  • Tämä EI ole lelu, Galil AR 7,62 mm
Lainaus
Sitä yritettiin viime kerralla, meni aika v*tuiks :D

-Gotrekki

Sehän toimi  ihan hyvin, 2 vs 10 ei ole millään kokoonpanolla kauhean pitkä tapahtuma, ihan mukava nopean toiminnan peli, vaihteluna toimii hyvin.
Allekirjoituksia ei tueta.

Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Sehän toimi  ihan hyvin, 2 vs 10 ei ole millään kokoonpanolla kauhean pitkä tapahtuma, ihan mukava nopean toiminnan peli, vaihteluna toimii hyvin.
nyt on ollut aika useana viikon loppuna bunkkerin valtausta ja hauskaa on ollut :D

Poissa toget900

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 6
Tuo bunkkerin valtaus on iha jees vaikka hyökkäävänä osapuolena olenkin aika huonolla pohjalla, meinaan snipulla on aika paha hyökkäillä mihinkää.

//Lisätty iso alkukirjain ja lopetusmerkki. Paljon mukavampi mikäli teksti on helppolukuisempaa.
« Viimeksi muokattu: 23.10.07 - klo:20:51 kirjoittanut Miikka Vento »

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Juu sellanen pommin etsintä peli. Jaetaan poppoo kahteen joukkueeseen, toiselle joukkueelle annettaan pommi eli Munakello ja se joukkue kenellä on se munakello, niin he piillottavat  sen jonnekin alueelle josta on sovittu etukäteen mielellään näköisälle paikalle että pelistä ei tule tylsää etsimistä. Sen jälkeen kun munakello on piilotettu toinen joukkue etsii pommin ja murkaa sen, ja jos joukkue ei ehdi ajoissa löytää sitä niin KABOOM, ja peli on ohi.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa tuomaz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 50
Minunkin mielestäni tuo pommin purku peli voisi olla ihan hyvä idea, ainoa ongelma vaaan, että kuuleeko kaikki sitä munakellon pamausta. Itse olen kokeillut tuollaista peliä, mutta ainakaan silloin ei munakellosta lähtenyt kovinkaan heppoista ääntä.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Yksi valvojista tarkkailee "pommia", vaikkapa. Ei ole sen vaikeampaa...
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Jonkinlaista hunttia olisi kiva kokeilla. Eli jos joku ei tiedä niin tässä idea: Alivoimaset tietyn aseen, pelityylin tai ihan random sällit lähetetään metsään, heidän saadessaam esim.5 minuuuttia aikaa piiloutua ja etsiä paras kämppipaikka jne. ja sitten muut tulevat perään. Se puoli, jolta kaikki miehet tippuvat häviää.

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Toi Huntti olisi kiinostava peli voiko sitä järjestää seuraavana lauantaina tai huomenna?
Mutta en ole paikalla huomen :(...

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Itse olen menettänyt hieman intoa lähipuskarähinään, peli on pitkästyttävän tylsä niille, jotka eivät pelkää niitä kuulia. Lähipuskassa kaikki juoksevat ensimmäisen puun taaksepiiloon ja jäävät siihen räiskimään ääri kantamalta ja se on tullut havaittua, että äärikantamalla osumatarkkuus ja osumien ottamis % pienentyvät huomattavasti. Ja kun aletaan organisoimaan hyökkäystä niin ketään ei vastaa ja kun tähän hyökkäykseen lähdetään. Ne jotka eivät pelkää kuulia juoksevat loppuun asti kuten pitääkin, tippuvat, muiden juostessa vain seuraavan puun taakse kuulien pelossa. Itse en pidä siitä, että lähipuskaa pelataan aluksi. Lähipuska rähinä on mukavaa kun on rättiväsynyt, kun on kiertänyt koko pelialueen ympäri ja ei enää jaksa tehdä sitä uudestaan. Ymmärrän sen, että toiset tykkäävät pelata lähipuskarähinää valoisena aikana, koska pitävät siitä. Mutta sitä en ymmärrä miksi se osumien ottaminen on niin vaikeaa äärikantamalta ja miksi se osuma on niin pelottava.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ***
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Tuo huntti-peli muoto kuulostaa samalta kuin SAS:in yksi pääsykoe. Mielestäni Huntti on paras peli muoto mitä on esitetty. Se kyllä toimisi, ainakin Kaakkolassa, vain kun paljon porukkaa; johtuen alueen laajuudesta ja etsijöiden määrästä suhteuttettuna. Miten olisi Ryssä Huntti? Normi pelit ovat paljon mukavempia kuin lähipuskat koska: Kaakkolassa siellä alhaalla pelaaminen on ihan mölliä kun ei ole mitään minkä takana edetä. Siellä ei ole muuta kun puita. Ei lähipuska mitään äksönrikasta ole. Siinä liikutaan ja "äksönitetään" oikeastaan vähemmän kuin normi peleissä. Normi pelit ovat parempia tunnelman takia.

Editt.
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo:17:17 kirjoittanut Migog »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Aluevalvoja
  • ***
  • Viestejä: 410
  • <3
Olen samaa mieltä miggogin kanssa. Voitaisiin vaikka kokeilla lauantaina tota hunttia ja normipeliä. Kun on varmastikkin moni muukin kyllästynyt lähipuskaan.

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Joskus olis kiva pelata väiytystä.

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Joskus olis kiva pelata väiytystä.
Miten kyseinen pelimuoto toteutettaisiin?