Kirjoittaja Aihe: Minkälaisia pelityyppejä haluaisit pelata järvenpää-airsoftin peleissä?  (Luettu 76785 kertaa)

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
OT: sama ku sniper hunt mut mä frägään kaikki mun tykillä AS:DaS:DaSD:asD:

nojoo...sniper hunt voisi muuten olla jees mutta meillä on hieman vähän nuita snipureita..


Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Hmm no mä voisin olla snipu super x9 vaik ei se mikää kunno snipu ny oo. Tai no ei super x9 oo snipu.


E:Äh älkää välittäkö jos viesti on epäselvä.
-miksu
« Viimeksi muokattu: 15.07.07 - klo:15:28 kirjoittanut miksu »

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ***
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Lipunryöstö voisi olla ihan kivaa.

Poissa K1W1

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 144
Kierrätystä lisää! Viimeks kokeiltiin, ja kaikki, tai ainakin melkein kaikki näytti pitävän siitä.
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa asla

  • hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 327
Oisko ideaa jakaa porukkaa useampaan osaan, esim vajaan 10 äijän porukkoihin? Pelin pohja idea voisi olla militari henkinen sisällissota johon "ulkopuolinen" menee väliin. Tuossa pääsisi lyhentämään luppoaikaa jona pois pelatut joutuvat offilla odottelemaan. Kaikilla kivaa eikä tarvi olla nii tarkkana ketä ampuu ku on n.20 vihollista.

Kommenttia? Ajatusta?

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Kuulostaa hyvältä, mutta pelaajamäärä ei taida riittää. Eihän meitä ole yleensä kuin +20?
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa Calden

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 106
Pidän enimmäkseen ihan tavallisista peleistä, jotka kestävät enemmän kuin 10 minuuttia. Sellasista,
joissa vastustajan sijainnista ei ole täysin varma, jolloin joutuu etenemään varovasti tarkkaillen ympäristöä
ettei vain joutuisi vastapuolen yllätettäväksi. Niissä on eniten tunnelmaa ja mikäli oman puolen
kaverit vielä osaavat pelata eikä juoksentele paikasta toiseen, niin aina parempi.
Animals may be beasts, but humans... they are monsters

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Miksei ei oltais VIPin tapaista peliä. Molemmilla joukkueilla on VIP ja oma lippu ja tukikohta. joukkueet yrittävät viedä oman lipun toisen joukkueen tukikohtaan, samanaikasesti VIP on jossain suojassa.Kun jompikumpi joukkueista on vallannut toisen joukkueen tukikohdan he yrittävät viedä VIPin sinne turvaan koskemaan lippua. se joukkue voittaa jolla on VIP on koskennut uuden tukikohdan lippua.

Mitä mieltä ootte??
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo:15:31 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Bunkkerin valtauksen voi suosiolla unohtaa siihen saakka, kunnes saadaan joku bunkkeria muistuttava hökötys kentälle. Olen tietoinen pelialueen rakenteellisista rajoituksista, mutta ei ole kyllä oravan veh...karvojen vertaa järkeä laittaa puolustajia epämääräisen ahtaaseen "bunkkeriin" puolustamaan sitä aaltoja vastaan. Varmasti löytyy alueelta joku haudan tapanen tai vastaava, missä ko. pelityyppi toimisi paremmin kuin ainaskin näkemäni viritelmä.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Oltii bunkkerin valtaust eka kiekkaeni niin et bunkkeris olijat kärsi oli vaa 2 vastaa 10. Sitten kokeiltiin niin et bunkkeris olijat olis ylhääl ja se toimi paremmin.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Kun ei ketään vastannut mitä nämä, -hunt moodit ovat minä taidan vastata. Eli ideana on metsästää kyseisen asetyypin omaavat pelaajat pois, näiden pelaajien olisi tarkoitus olla alivoimaisia ja luottaa yllätykseen. Alivoimaiset snipat,  .50 cal jannut tms. lähetään metsään. He saavat tietyn ajan etumatkaa, kunnes muut tulevat perään. Olen itse pelannut snipahunttia porvoossa ja kyllä toimi, hyvä moodi olikin.
Mielestäni parhaita pelimoodeja on hunt pelejen lisäksi lähipuskarähinä, VIP ja kierrätys, kunhan sen saa toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 17.08.07 - klo:19:08 kirjoittanut Ranssi »

Poissa HaZiz

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Ö-Ryhmä <3
    • Ö-Ryhmä
Kierrätystä ja lähipuskarähinää myös normipelikin on hyvä.

- aZiz
Tulivoima on ylivoimaa.

- Nemesis Airsoft

Poissa Miro

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
« Viimeksi muokattu: 26.02.10 - klo:16:12 kirjoittanut m3hu »

Poissa Matti

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 80
    • Kotisivut
Ei kyllä ole kokemusta, mutta lipunryöstö vois olla iha jees.

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Bunkkerin valtaus se on varmaan mahdotanta saada :(...?