Kirjoittaja Aihe: Miten kannattaa suorittaa vaihto?  (Luettu 8184 kertaa)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Miten kannattaa suorittaa vaihto?
« : 14.09.07 - klo:15:25 »
Eli miten kannattaa suorittaa vaihto? Tilanteessani toinen asuu seinäjoella ja minä keravalla, minun pitää maksaa 30e väliä. Miten itse toimisit?

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: Miten kannattaa suorittaa vaihto?
« Vastaus #1 : 14.09.07 - klo:18:18 »
Riippuu täysin henkilön iästä, jos ikää löytyy yli 16v luottaisin postiin. Toinen vaihtoehto on, (toinen osapuoli tuskin suostuu) että hän lähettää ensin ja sinä sitten.
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Miten kannattaa suorittaa vaihto?
« Vastaus #2 : 14.09.07 - klo:19:53 »
Rahat tilille ja paketti postiin. Lähetätte kamat samana päivänä toisillenne ja pidätte kuitit, jotka postin täti/setä antaa. Pitäkää huoli että tiedätte toisienne nimet, jotta kämmin tai petoksen sattuessa voitte syytellä toisianne tuomioistuimessa.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Miten kannattaa suorittaa vaihto?
« Vastaus #3 : 04.12.07 - klo:14:24 »
Niin, ja kannattaa pyytää jakelulähetä/tunnus; sen kun syötää postin sivuilla semmoiseen kentään niin sitten saa näkyviin mm. paketin painon ja sijainnin. Painosta voit arvailla että onko se se oikea esine.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.