Kirjoittaja Aihe: Operaatio Rescue Dawn  (Luettu 7527 kertaa)

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Operaatio Rescue Dawn
« : 02.01.08 - klo:21:36 »
Eli kuka on nähnyt kyseisen elokuvan?

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #1 : 02.01.08 - klo:21:51 »
Voisitko kertoa mistä toi elokuva kertoi? Ei tule yks kaks nimi mieleen.
E: En oo nähny, kuulostaa ainaki ihan hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 02.01.08 - klo:22:49 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #2 : 02.01.08 - klo:22:21 »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #3 : 03.01.08 - klo:15:17 »
Noh kerron lyhyesti...
Dieter Dengler unelmoi elämästä ilmassa, ja tämä sai hänet jättämään Saksan ja lähtemään lentäjäksi Yhdysvaltoihin.
Ensimmäisellä komennuksellaan Vietnamissa hänet ammuttiin alas Laosin tiheän viidakon yläpuolella. Häntä kidutettiin ja pahoinpideltiin Vietkongin vankileirillä, kunnes hän pakeni uhkarohkeasti. Mutta vankileirin muurin ulkopuolla odotti vieläkin vaarallisempi vihollinen...

Minun mielestä elokuva saa viisi tähteä, elokuva oli niin hyvä.
EDIT Jos et ole nähnyt niin kannattaa katsoa... suosittelen
« Viimeksi muokattu: 03.01.08 - klo:15:38 kirjoittanut Stalker »

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #4 : 04.01.08 - klo:23:43 »
Täytyy myöntää, että oli varmaan FMJ:n jälkeen paras näkemäni vietnamin sodasta kertova elokuva. Silti täyttä p*skaa.
Arvosanaksi kuitenkin 7+, ihan pelkästään siksi että se todellakin on toisiksi paras vietnamin sodasta kertova leffa.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #5 : 07.01.08 - klo:00:43 »
Täytyy myöntää, että oli varmaan FMJ:n jälkeen paras näkemäni vietnamin sodasta kertova elokuva. Silti täyttä p*skaa.
Arvosanaksi kuitenkin 7+, ihan pelkästään siksi että se todellakin on toisiksi paras vietnamin sodasta kertova leffa.

Mitä ihmettä on tapahtunut platoonille? Tietenkin jos et siitä pidä niin ei voi kuinkaan, mutta on mielestäni vähintään toisiksi paras vietnampätkä mitä on tehty.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #6 : 07.01.08 - klo:09:11 »
Mitä ihmettä on tapahtunut platoonille? Tietenkin jos et siitä pidä niin ei voi kuinkaan, mutta on mielestäni vähintään toisiksi paras vietnampätkä mitä on tehty.
Platoon löytyy sijalta 4. minun vietnam listauksessa, aiemmin mainittujen lisäksi myös hamburger hill menee platoonin ohi. Ja ei, platoon ei ole mielestäni huono, se ei vaan oikein iske minulla.
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo:09:13 kirjoittanut stirling »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #7 : 08.01.08 - klo:18:08 »
Mielestäni tarina oli hyvä, mutta paljon nakertavia yksityiskohtia ja jenkkisankaruutta. Pitkästytti minua pitkälti. Esim. kun tämän päähenkilön päänvieressä ammuttiin aseella, jossa ei minkäänlaista liekinvaimenninta ei tuntunut liekkiä tulevan ja naama oli jannulla kunnossa, en voinut muuta kuin nauraa tuossa kohdassa, Dieler Denglel(mikä olikaan) oli tainnut hieman valehdella tarinoidessaan tuosta matkasta. Taikka ohjaaja hieman muovannut Dengleristä miehen, joka vaikuttanut yhtään sellaiselta kuin osaisi kuvitella vietnamilaisten vangiksi joutuneen olevan. Paetessaan ja ampuessaan vangitsijansa oli aikamoinen elokuva lipas Denglerillä. Oma mielipiteeni: p*skaa tarinasta annan 8puoli ja toteutuksesta 7. Ja stalker voisi siistiä suutaan foorumeilla kirosanojen käyttö on edelleenkin kiellettyä olkoon vaikka kuinka p*ska elokuva.

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #8 : 02.06.10 - klo:22:13 »
Pitkästytti minua pitkälti. Esim. kun tämän päähenkilön päänvieressä ammuttiin aseella, jossa ei minkäänlaista liekinvaimenninta ei tuntunut liekkiä tulevan ja naama oli jannulla kunnossa, en voinut muuta kuin nauraa tuossa kohdassa
Just katoin leffan. Siinä kun sen vieressä ammuttiin niin eihän se kuullu mitään sen jälkeen hetkeen. Tarkotan sitä vankileirillä kuvattua kohtaa jossa sen vieressä ammutaan.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #9 : 02.06.10 - klo:22:37 »
Paha minun enää sanoa, kun en muista. Huomaa, että kuulon menetyksestä, en ole puhunutkaan, vain tuosta liekkivaimennusjutusta.

Kannattaa Jondd alkaa pikkuhiljaa miettimään vähän syvemmin, ennen viestin laittamista. Toinen vaiko kolmas viesti tänään, jossa jauhat asioista, joita miettimällä viisitoistasekunttia älyäisit idean.
« Viimeksi muokattu: 02.06.10 - klo:22:40 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #10 : 02.06.10 - klo:22:38 »
Paha minun enää sanoa, kun en muista. Huomaa, että kuulon menetyksestä, en ole puhunutkaan.
Ja muutenkin muistat väärin tuon naamakohdankin, kun ase ammuttiin korvan vierestä. ;o

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #11 : 02.06.10 - klo:22:42 »
Naama ja korva eivät ole tietääkseni kovin kaukana toisistaan. Juu se saattoi olla hyvinkin korvan vieressä, mutta ei sen sitä liekkiä pitäisi vaimentaa. Missään vaiheessa en ole sen pyssyn sijainnin mistään muusta vaikutuksesta, kuin liekistä löpissyt, joten...

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #12 : 02.06.10 - klo:23:13 »
Naama ja korva eivät ole tietääkseni kovin kaukana toisistaan. Juu se saattoi olla hyvinkin korvan vieressä, mutta ei sen sitä liekkiä pitäisi vaimentaa. Missään vaiheessa en ole sen pyssyn sijainnin mistään muusta vaikutuksesta, kuin liekistä löpissyt, joten...
Pitipä tarkistaa nuo kaikki kohdat jossa sen tyypin vieressä ammuttiin ja jokaisessa näkyi suuliekit. Saat sitten itse löytää sen kohdan jos haluat. Ja siinä kohdassa mistä sinä puhut näkyy selvästi jotain tulta/muuta kipinän tapaista lentävän siitä ulos, että turha alkaa pätemään jostain mitä et edes muista. =O
E: Eiköhän lopeteta tää tähän?
Ja Ranssi myönnän etten tajunnut viestin pointtiasi kokonaan, mutta kyllä se munmielestä ihan realistisesti tehty kohta oli.
« Viimeksi muokattu: 02.06.10 - klo:23:17 kirjoittanut Jondd »

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Operaatio Rescue Dawn
« Vastaus #13 : 03.06.10 - klo:12:35 »
Totta H:ssa otan viimeisen sanan, koska en ainakaan mielestäni ole syyllistynyt pätemiseen, kuten minua syytät.

Olen siis nähnyt väärin, siellä on siis ollut jonkinlainen liekki.

Huomaa, että en ole mitään muuta tehnyt, kuin korjannut väärinymmärryksiäsi koko keskustelun ajan. Olen siis toiminut vain sen pohjalta mitä alkuperäisessä viestissäni on lukenut(ja kun vihdoinkin todistit olleeni väärässä, myönnän sen) ja korjannut sinun ymmärrysvirheesi ja väärät pointtisi.

Aiempaa neuvoani voisin muokata: lue viisi kertaa ja mieti viisi minuuttia.

Ja nyt siirrytään YV:hin, jos vielä haluat jauhaa.
 
« Viimeksi muokattu: 03.06.10 - klo:12:37 kirjoittanut Ranssi »