Kirjoittaja Aihe: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?  (Luettu 25780 kertaa)

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #15 : 01.12.07 - klo:18:25 »
F.E.A.R on kyllä pelottavin, siitä en tosin ole pelannut kuin jotain demoa.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Calden

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 106
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #16 : 17.12.07 - klo:20:13 »
Pelasin tuossa jokin aika sitten Afraid of Monsters -nimistä peliä ja pakko kyllä sanoa, että harvoin
olen pelannut yhtä karmivaa peliä. Peli on loistava esimerkki siitä, miten saadaan pelistä pelottava ilman
silmiä hivelevää grafiikkaa. Kyseessä on siis Half-Life 1 -modifikaatio, älkääkä ihmeessä luulko peliä huonoksi vain sen takia, sillä pelissä on yhdistetty mainiosti kauhua luovia elementtejä kuten pimeyttä ja äänimaailmaa. Tunnelma on alusta loppuun huippuluokkaa mikä on suoraansanottuna ihme, sillä koko pelin on alusta loppuun tehnyt vain yksi henkilö. En ole vielä nähnyt moista taidonnäytettä. Alussa vanhahko grafiikka ehkä pistää silmään, mutta kun pääsee tunnelmaan sisään, niin pelinautinto on taattu. Suosittelen peliä kaikille kauhupelien ystäville.

Pelin virallinen traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=7lV1LLCHrx4&feature=related
Pelin voi ladata täysin ilmaiseksi osoitteessa:
http://halflife2.filefront.com/file/;84089

Vaatii siis toimiakseen alkuperäisen Half-Life 1-pelin ja steamin(http://www.steampowered.com/v/index.php)

E:  Peli kai ilmeisesti toimii ilman steamiakin.
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:22:03 kirjoittanut Calden »
Animals may be beasts, but humans... they are monsters

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #17 : 18.01.08 - klo:23:39 »
Tänään oli pakko kokeilla tota doom 3 joten, päätin ladata demon peliplaneetasta. Doom 3 on tällä hetkellä pelottavin peli mitä olen pelannut, mutta ei se ollutkaan kuitenkaan niin pelottava mitä luulin. Välillä kyllä saatoin jäätyä johonkin kohtaan enkä enään viitsinyt pelata pidemmälle. Vaikka peli on pelottava, ei se tee siitä huonoa. Peli on mahtava uskomattoman hyvistä grafiikoista ja sen ideallisuudesta ja kun sitä on pelannut vähän aikaa, ei se tunnu enään niin pelottavalta.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #18 : 16.05.08 - klo:19:44 »
Muistan kun sain Playstationin (siis ykkösen) niin konsolin mukana oli Resident Evil 2. Mutsi sanoi että tää peli varmaan sopii sulle, no laitoin pelin konsoliin ja aloitin pelin. Ensiksi tuli pari alku videota ja sitten se alkoi. Siinä oli poliisi jolla oli pistooli ja tusina verisiä zombeja ympärillä. Enhän mä niitä näppäimiäkään tienny joten ne Zombit vaa ahmi mut poskeen koko ajan. Siinä mutsilla oli ihmettelemistä kun me huomattiin myöhemmin että takakannessa on K18 merkintä. Ei siinä mitään, pariin yöhön en saanut unta, mutta seuraavana päivänä tuli ostettua Crash Bandicoot niin oli parempi mieli. Olin alle kymmenen vuotias kun tämä tapahtui. No siitä jäi traumat mutta nyt olen päässyt niistä yli.
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:20:56 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #19 : 16.05.08 - klo:21:18 »
Rehellisesti sanottuna itseäni jännitti jonkin verran HALO kakkosessa, siinä kentässä missä ollaan jossain rakennuksessa joka on täynnä ruskeaa savua, ja välillä nurkkien takaa hyppii niitä ruskeita sekasikiötä, näitä.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #20 : 17.05.08 - klo:10:36 »
Kyseinen ökkimönkiäinenhän on Flood, varsin mukava veijari kolmosessa silloin kun saat niitä omalle puolellesi vähäksi aikaa.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #21 : 19.05.08 - klo:16:22 »
F.E.A.R:in loppu oli pelottava, Half-life "1" & 2 ovat pelottavia kanssa. Onko porukka muuten pelannut Portalia tai HL2 EP1/2?

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #22 : 26.06.08 - klo:21:56 »
Tässä vähä kauhua Black Penumbra Black Blague, kaverilla kokeilin oli muuten pelottava...
http://www.paradoxplaza.com/penumbra/

Poissa Elek

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 149
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #23 : 09.12.08 - klo:18:26 »
Doom 3 pelasin joskus pienempänä ku halusin koittaa minkälainen peli siihen 5 minuuttiin se jäikin.
^^

Poissa Jopi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 28
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #24 : 28.03.09 - klo:19:34 »
Pelottavin pelaamani peli on Project Zero.. Se on joku halpa anime ''kauhu'' peli, mutta kyllä pelotti kun pelasin ensimmäistä kertaa! Siinä alussa kävellään semmosessa kapeassa käytävässä ja yhtäkkiä käytävän päässä vilahtaa joku hahmo. Sitten kun kävelee hieman eteenpäin niin katosta roikkuu joku ukkeli.. Peilissä näkyy mummeli ja ihmisiä katoilee ympäriltä. Toinen pelottava peli on Tohtori Sykerö ja pomppukeppi.. Pelasin kyseistä peliä kyllä 4w ikäisenä.. Siinä aina ilmestyy joku robotti luudan kanssa...
Airsoft is.. umm.. Let me think..

Poissa Oldih

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 219
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #25 : 02.05.09 - klo:15:32 »
1. Penumbra : Black Plague. Aivan rehellisesti tätä voisi kutsua Silent Hilliksi hieman eri teemoilla ja silmistä kuvattuna. Haastavia puzzleja ja erinomainen tunnelma jota kruunaa aseiden puute; tämä luo erittäin tehokkaasti vainoharhaisuuden tunteen - varsinkin jos tietää rumiluksen olevan lähettyvillä.

2. Silent Hill 1\2\3 (jaetulla sijalla). Erinomainen tunnelma, ihanan kryptisiä puzzleja (paikotellen) sekä nerokas tarinankerronta. Ei ehkä mikään 'ylipelottava', mutta vainoharhaisuus on pop monissa paikoissa.

Kunniamaininta parista suhkoot hyvästä säikystä menee Afraid of Monstersille, vaikka 15min pelaamisen jälkeen osasi jo (lähes) kaikki arvata.
"Niwa no niwa ni wa, niwa no niwatori wa niwaka ni wani wo tabeta."

Poissa porscheboy

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 26
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #26 : 12.05.09 - klo:20:19 »
PAKKO SANOA että mä pelkäsin (älkää naurako) super mario 64,pelkäsin kuolla!!

Poissa G-We

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #27 : 13.12.09 - klo:17:24 »
Pelottavin peli mitä mä oon pelannu on tällä hetkellä Dead Space.

Poissa nitka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 45
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #28 : 22.05.10 - klo:11:10 »
Taisi olla joku doom kolmonen tai kakkonen en muista kumpi... mutta no kokeilin joskus 8 vuotiaana ja jäi siihen ensimmäiseen tulitaisteluun kun pelästyin niin saakelisti...
On raketinheittimen kanssa supermarkettiin meneminen rauhan aikana nyt vähän tyhmää ja epäkohteliasta.

Poissa JanneJonne

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 42
Vs: Mikä on pelottavin peli mitä olet pelannut?
« Vastaus #29 : 23.05.10 - klo:16:09 »
Pelottavin peli mitä mä oon pelannu on tällä hetkellä Dead Space.
Sama vika. :P

No oliot vaan tulee eikä siihen välttämättä ehdi reagoida. Ja sitte ne on muutenkin saakelin rumia ja pelottavia.


Muita on kiva ampua, mutta ei ole kiva kun ne ampuu takas.